וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מקווים לבשורות טובות לגבי לנגפורד כבר היום"

21.10.2011 / 8:16

מאמן מכבי ת"א ייחל לחיזוק אחרי ההפסד. בסביבתו של הגארד הבהירו: "יש לו הצעות מקבוצות נוספות, ההחלטה בקרוב"

קצת אחרי הפסדה של מכבי תל אביב במילאנו אמש (חמישי) התייחס דיוויד בלאט לשאלת חיזוק הקבוצה. בשיחה עם התקשורת האיטלקית אמר המאמן: "אנחנו מקווים לקבל כבר מחר בשורות טובות לגבי הגארד שאנחנו צריכים, ואני מקווה שזה יהיה קית' לנגפורד, שהוא האופציה הראשונה שלנו".

כזכור, בלאט לוחץ כבר תקופה ארוכה בעניין חיזוק עמד הגארד. קברניטי מכבי תל אביב דנו אחרי ההפסד בצירופו של לנגפורד בעקבות היכולת הרעועה של הצהובים והתחזקותן של יריבותיהם בבית, והם מקווים להשלים את העסקה בתוך יומיים.

יש לציין שלמרות הפערים הכספיים צומצמו בתקופה האחרונה, בסביבתו של השחקן הבהירו אמש בשיחה עם וואלה! ספורט: "יש לקית' הצעות מקבוצות נוספות. אבל בכל אופן יש לו הערכה רבה למכבי תל אביב ולדיוויד בלאט. היום כבר יקבל החלטה היכן הוא ישחק".

לנגפורד הוא בוגר אוניברסטית קנזס, שלא נבחר בדראפט 2005. הוא שיחק מספר עונות בליגת הפיתוח וגם הופיע בשני משחקים במדי סן אנטוניו ספרס בעונת 2007/8, לפני שעבר לאירופה וחתם בביילה האיטלקית. בקיץ 2008 רשם עונה במדי וירטוס בולוניה, ובשנתיים האחרונות הופיע במדי חימקי מוסקבה. את העונה שעברה ביורוליג הוא סיים עם ממוצעים נאים של 18.6 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק.

לגבי המשחק עצמו אמר בלאט: "ביצענו הרבה טעויות שעלו לנו ביוקר, וג'ורדן פארמר לא היה בשיאו בגלל הפציעה הקלה אותה הוא סוחב ובגללה הוא התאמן רק פעם אחת השבוע. אני בטוח שכשהוא יהיה כשיר לחלוטין תהיה לו השפעה גדולה על המשחק שלנו. צריך זמן וסבלנות כדי ללמוד את המשחק האירופי, והוא ילמד להסתגל אליו מבחינת הקצב עם הזמן".

לאחר המשחק העיר בלאט לשחקנים על הטעויות בהתקפה וחוסר התיאום בהגנה, אך במקביל הזכיר להם כי יש להניח את ההפסד מאחוריהם וללמוד ממנו לקראת המשחק הבא, שיתקיים כבר במוצאי שבת מול שירוקי בליגה האדריאטית.

"זה הפסד קשה עבורנו", הודה דייויד בלו. "אבל העונה ארוכה וזה רק משחק ראשון שלנו. צריך לזכור גם שמילאנו היא קבוצה מאוד טובה והם שיחקו טוב במגרש הביתי שלהם. נלמד מהמשחק הזה ונשים אותו מאחורינו כמה שיותר מהר. אנחנו יכולים לשחק כדורסל הרבה יותר טוב ואין לי ספק שנתפוס את עצמנו בידיים ונשתפר לקראת המשחקים הבאים. אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו".

לידיעה על מועמדותו של קית' לנגפורד
פארמר בסיום: "אני חייב לשחק טוב יותר"
צפו במכבי ת"א מפסידה 89:82 במילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully