וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בראגבי המריאה לאוסטריה

השחקנים יתמודדו בשבת בווינה נגד האוסטרים במטרה לעשות צעד נוסף לקראת עלייה לדרג B2. בשבוע הבא: נורבגיה בבית

בשבת הקרובה (17:00) תשחק נבחרת ישראל בראגבי את משחקה הראשון העונה נגד נבחרת אוסטריה בווינה. לרשותו של המאמן רענן פן עומד סגל מלא בדרך לצעד נוסף לקראת עלייה לדרג B2. לאחר סיבוב המשחקים הראשון בדרג 2C, עד השבת האחרונה בה ניצחה דנמרק את נורבגיה, ניצבה נבחרת ישראל בראשות הדרג עם שלושה ניצחונות (אוסטריה, הונגריה ונורבגיה בחוץ) והפסד בודד (דנמרק).

הנבחרת היא היחידה בבית שהצליחה לנצח בחוץ, ובשבת מקווים לעשות זאת בפעם השנייה, לחזור למקום הראשון, ולהתקרב צעד נוסף לקראת העפלת דרג שנייה ברציפות. לרשות המאמנים רענן פן וגרמי שאודר יעמדו כמעט כל השחקנים שלקחו חלק בקמפיין בשנתיים האחרונות. בסגל החלוצים יערך שינוי יחיד לעומת המשחק הקודם. אורן ברודהרסט פצוע ויפתח על הספסל. את מקומו בשורה השנייה יתפוס יוני שאקי מחיפה. ברודהרסט הוא הלב של הנבחרת. כדי שהחיסרון של ברודהרסט לא יורגש, שאקי יהיה חייב להוכיח את עצמו דרך עבודה קשה בראקים. שאקי הוא שחקן מהיר מאוד והמהירות צריכה לפצות על המשקל.

בקו הסיפור קצת שונה - רונן טולמן שבר את הרגל, ווילי היימן יחזור מפציעה רק בשנה הבאה, דייב באומן שב לארה"ב וגיא טיילר קרע את הרצועה בברך. המצב דרש מרענן פן לעשות משהו שהוא לא אוהב – לאלתר. את הפער של טולמן בפול-באק ימלא סטס גורטובוי הוותיק, שהוסט מעמדה מספר 9 אחורה. את מקומו של סטאס ימלא שחקן חדש בנבחרת – איתן הומפריז, שייצג את אנגליה במכביה האחרונה. שאר השחקנים בקו הפותח מקווים לעשות את השינוי שמחכים לו בנבחרת כבר שנים ולהוות אופציה התקפית טובה ובטוחה. את הכישרון, היכולת והניסיון כבר יש להם ועכשיו רק צריך ליישם אותו על המגרש.

בשבת הבאה מחכה לנבחרת אתגר נוסף – משחק ביתי מול נורבגיה. המשחק יערך בשבת ה-29 לחודש באצטדיון וינגייט בשעה 13:30. רענן פן, מאמן הנבחרת קורא לקהל להגיע ולתמוך בשחקנים: "וינגייט זה המבצר שלנו, עם 1000 איש מאחורינו, יהיה לנו הרבה יותר קל להמשיך את רצף ניצחונות הבית. אני מבקש מכל מי שאוהב רוגבי בישראל להגיע למגרש ולדחוף את הנבחרת לניצחון".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully