וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנינג משותף בין אוהדי הפועל תל אביב ואוהדי פ.ס.וו

האירוע התקיים במתחם חודורוב במטרה להעלות את מודעות האוהדים למאבק בתופעת האלימות והגזענות במגרשים

לרגל שבוע המודעות האירופי למאבק בגזענות במגרשי הכדורגל, התקיים היום (חמישי) אירוע הפנינג משותף לאוהדי הפועל תל אביב ופ.ס.וו איינדהובן במתחם חודורוב. האירוע היה פרי יוזמתה של "תכנית בועטים את הגזענות מהמגרשים" של הקרן החדשה לישראל בשיתוף הפועל תל אביב ואגף "מצילה", ומטרתו העלאת מודעות האוהדים למאבק בתופעת האלימות והגזענות במגרשים.

במסגרת האירוע, בו נכחו כ-80 אוהדי הפועל וכ-20 אוהדי איינדהובן, נערך משחק ראווה בין אוהדי שתי הקבוצות בזירת כדורגל מתנפחת מיוחדת שהוקמה במקום. בנוסף, ילדי עמותת "מפעלות חינוך וחברה" של הפועל תל אביב הכינו שלטים וכרזות בגנות האלימות והגזענות במספר מוקדים של פינות יצירה שהוקמו במתחם, ושחולקו בהמשך הערב לשחקני שתי הקבוצות ולשימוש אוהדי הקבוצה במהלך משחק בין הפועל תל אביב לפ.ס.ו איינדהובן במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית. מאוחר יותר אירחו אוהדי הפועל תל אביב את אוהדי הקבוצה ההולנדית לפני המשחק בין הקבוצות בפאב הרשמי של הפועל תל אביב בסמוך לאצטדיון בלומפילד.

מהקרן החדשה לישראל, שארגנה את האירוע, נמסר: "אנו גאים על מעורבות אוהדי הפועל תל אביב והנהלת הקבוצה להובלה משותפת עם הקרן החדשה לישראל ופרוייקט 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' של אירוע ייחודי מסוגו תחת הכותרת 'מאוחדים נגד הגזענות'. העמידה המשותפת תחת המאבק חשובה בימים אלה, על רקע אירועי השבת האחרונה בבלומפילד, שבעתיים, והיא צעד ציבורי חשוב המבקש להביע סלידה מהגזענות ובאותה העת להעלות את מודעות להגינות וסובלנות בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully