וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון כבשה את הפסגה

הקבוצה של מחפוד סיימה ב-2:2 עם בית"ר ת"א וניצלה את הפסדה של נצרת 3:1 בנס ציונה. שרון אביטן פוטר ממכבי ב"ש

הליגה הלאומית, אפשר לומר כבר כרגיל, צמודה מאוד. שבעה משחקים התקיימו הערב (שישי) במסגרת המחזור השמיני, יצרו צמרת צפופה מאוד וגם הניבו מאזן נאה של 20 שערים. למוליכה התורנית קוראים הפועל אשקלון והיא עשתה זאת למרות 2:2 עם בית"ר תל אביב רמלה. מכבי אחי נצרת רשמה הפסד שני ברציפות, 3:1 בנס ציונה. הפועל רמת גן חזרה לנצח אחרי 0:1 על מכבי באר שבע, שנפרדה ממאמנה שרון אביטן, וגם מכבי הרצליה רשמה 1:2 דרמטי על עירוני בת ים ועלתה למקום השלישי. בתחתית, הורע מצבה של הפועל נצרת עילית שהפסידה 3:1 להפועל הרצליה. בני לוד והפועל ירושלים נפרדו ב-0:0.

סקציה נס ציונה - אחי נצרת 1:3

אחרי פתיחת עונה רעה, נס ציונה מתחילה למצות את הפוטנציאל האדיר שיש לה בסגל. הקבוצה של רפי כהן רשמה ניצחון שני ברציפות והיא עם הפנים קדימה. דווקא האורחים כבשו ראשונים מפנדל מדויק של אלירן חודדה בדקה התשיעית אחרי הכשלה על הקולומביאני קרלוס סבאז'וס. אבל המארחים השתלטו על המשחק בראשות מאור אסור המצוין. בדקה ה-30 הוא בישל לג'ורג' אקירמי את השוויון ושש דקות בתוך המחצית השנייה דייק בעצמו מהנקודה הלבנה במהלך בו הורחק עוביידה אבו רביע האורח. סהר לוי היה עם השלישי בדקה ה-80 וסגר את הסיפור. אחי נצרת עם הפסד שני ברציפות שעולה לה במקום הראשון וגם סיימה את המשחק בתשעה שחקנים אחרי הרחקתו של סרג' איילי.

בית"ר רמלה תל אביב - הפועל אשקלון 2:2

מי שניצלה את ההפסד של נצרת כדי לעלות לראש הטבלה היא אשקלון של אלי מחפוד, למרות שנעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. המשחק ההפכפך בשכונת התקווה נפתח עם שער מהיר של שרון גורמזנו שהעלה את בית"ר ליתרון בדקה ה-14 עם שערו השלישי בשלושת המשחקים האחרונים. התשובה של אשקלון הגיעה מהגנאי אוסי מוואלי (42) ומאור זוהר (64), אבל אבי אבינו איזן לקבוצה של ארז בנודיס, שגם היא נמצאת במומנטום מצוין עם משחק רביעי ברציפות ללא הפסד. גם אשקלון נראית טוב והיא עוד תמשיך לאיים על הכרטיס לליגת העל.

מכבי אום אל פאחם - הפועל רעננה 0:1

ניל אברבנל, שוער הפועל רעננה, הוציא כדור מהרשת לראשונה אחרי 337 דקות כשאיברהים בסיט הגנאי סידר למכבי אום אל פאחם ניצחון ראשון בבית מאז מחזור הפתיחה. השער היה החמישי העונה של החלוץ, שהגיע מהפועל באר שבע, ופתאום אום אל פאחם מוצאת עצמה בצמרת הגבוהה של הליגה הלאומית הצפופה. רעננה נעצרה אחרי תקופה טובה ואיציק עובדיה יקווה שהחבורה שלו תחזור למסלול הניצחונות בשבוע הבא מול נס ציונה החזקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עירוני בת ים - מכבי הרצליה 2:1

הקבוצה של איתי מרדכי לא מצליחה לצאת מהמשבר. אחרי שלושה הפסדים רצופים ללא שער זכות כבש הקשר אור בן חמו, אחד מיני מושאלים רבים ממכבי חיפה, שער שוויון בדקה ה-70 ומחק את היתרון המוקדם של מסאיי דגו שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-11. אבל השער הזה לא הספיק לנקודה כי תום מונד סידר למכבי הרצליה ניצחון עם שער שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. החבורה של עופר טלקר עולה למקום השלישי עם ניצחון חוץ ראשון העונה בעוד בת ים ממשיכה לשקוע לעבר התחתית.

הפועל כפר סבא - הכח עמידר רמת 0:3

בקיץ נחשבה כפר סבא לאחת הפייבוריטיות לעלייה בעוד הכח רק רצתה לשרוד. אלא שפתיחת העונה ראתה את הקבוצות הולכות בדיוק בכיוונים ההפוכים. הערב באצטדיון לויטה הסדר שב על כנו כשתצוגת תכלית מרשימה של כפר סבא סידרה לה ניצחון קליל על הקבוצה של מאיר סומך. הירוקים נהנו משער של בן אז'ובל הצעיר בדקה ה-28 ובמחצית השנייה היה זה חלוץ הרכש מרעננה רז כהן שזגר עניין עם צמד בזק בדקות 65 ו-72. כפר סבא נחלצת מהקו האדום ועכשיו היא צריכה לייצר מומנטום ולשוב לצמרת.

הפועל רמת גן - מכבי באר שבע 0:1

לאחר שלושה הפסדים של 1:0 ברציפות למכבי הרצליה, הכח עמידר רמת גן והפועל אשקלון ופתיחת עונה מאכזבת, פרדי דוד יכול לנשום קצת אוויר. זה לא היה קל, גם מול קבוצת התחתית של מכבי באר שבע, אבל בסופו של דבר האורדונים חגגו שלוש נקודות באופן דרמטי. אחרי 82 דקות מאופסות היה זה אביב עזריה הצעיר, המושאל ממכבי נתניה, שהקפיץ את האוהדים האדומים וסידר לרמת גן שלוש נקודות נדירות. האם זה המשחק שיכניס את המארחים לליגה? מנגד, האורחים ירדו למקום האחרון ובעקבות זאת גם פוטר המאמן שרון אביטן.

הפועל הרצליה - הפועל נצרת עילית 1:3

מזל טוב להפועל הרצליה. אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון בהם כבשה רק שני שערי זכות, הקבוצה של תומר קשטן סופסוף השיגה שלוש נקודות וגם מצאה את הרשת באופן נדיר. שלומי אזולאי (29), סטנלי וויטפלד (45) ויניב דוד (49) סידרו לקשטן ג'וניור קצת נחת וחילצו את הקבוצה מהמקום האחרון. נצרת עילית הצליחה רק לצמק עם שער של אחמד דיאב בדקה ה-57, אבל חזרה הביתה ללא נקודות וירדה אל מתחת לקו האדום.

בני לוד - הפועל ירושלים 0:0

שתי קבוצות שהגיעו במומנטום מצוין למשחק הנעילה של המחזור השמיני, נפרדו ב-0:0 חלש שקטע להן את הריצה. בני לוד, שניצחה שלושה מארבעת המשחקים הקודמים הרבה בזכות יכולתו של מוראד אבו ענזה, לא הצליחה לכבוש הפעם, כשגם הפועל ירושלים לא מצאה את הרשת ונבלמה אחרי שני ניצחונות רצופים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully