וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "בליגה אנחנו עושים שטויות, ובאירופה טובים"

לירוקים העונה הזו מזכירה בינתיים את 2006/7. אלישע לשחקניו: "סטיאווה טובה ומאורגנת". שחקן: "ניצחון יהווה דחיפה"

במכבי חיפה התכנסו הבוקר (חמישי) בבית מלון בחיפה שם עורכת הקבוצה את הכנותיה האחרונות לקראת המשחק מול סטיאווה בוקרשט הערב (חמישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 9) במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית.

בשעות הצהריים צפו השחקנים לראשונה בקבוצה אותה הם ייפגשו, כאשר המאמן אלישע לוי הקרין קטעי וידאו של הקבוצה הרומנית. "סטיאווה היא קבוצה טובה ומאורגנת", אמר אלישע לוי לשחקניו. "יש להם הרבה שחקנים טובים ומהירים, ולצד זה מנוסים".

שחקים בקבוצה התייחסו אף הם למשחק הערב ואמרו: "ניצחון הוא סופר חשוב כי הוא ידחוף אותנו משמעותית לשלב הבא (1/16) במפעל". כזכור, לאחר שני מחזורים לחיפה שלוש נקודות, לאחר הניצחון הדחוק 0:1 על לרנקה הקפריסאית של טון קאנן. במחזור השני נוצחה הקבוצה 3:1 בחוץ על ידי שאלקה הגרמנית.

גורם במועדון אף הוא התייחס לעונת הזיג-זג של הקבוצה בין אירופה והליגה, ואמר: "זה מאוד מזכיר את העונה הרביעית של רוני לוי במועדון (2006/7), כשעברנו את שלב הבתים ואת צסק"א מוסקבה והגענו עד שמינית הגמר. בליגה אנחנו עושים שטויות, אבל באירופה נראים יותר טוב. עם זאת, אנחנו מקווים, שהפעם בניגוד לאז, הקבוצה תתחיל לשחק גם בליגה".

במכבי חיפה מרוצים עד כה מההופעות באירופה

דגני בלם, תמיר כהן קשר אחורי, קטן מקדימה

חוליית ההגנה של חיפה ממשיכה גןם במשחק זה בחוסר המזל שמאפיין אותה לאחרונה, כאשר היא תחסר את הבלם סארי פלאח שנפצע וייעדר מהמשחק. גם מי שהיה אמור לתפוס את מקומו בהרכב איציק כהן יחמיץ את ההתמודדות, לאחר שגם נפצע. לפיכך, אוראל דגני, שכבר תפקד העונה בכל עמדה בחוליה האחורית (מגן ימני ושמאלי ובלם) יפתח במרכז ההגנה לצדו של יוריצה בוליאט.

השינוי המפתיע בהרכב מגיע מכיוונו של תמיר כהן, שספג לא מעט ביקורות על היכולת והכושר שהפגין מאז הגיע לקבוצה בתחילת העונה. למרות זאת, יקבל כהן את הקרדיט בקישור האחורי לצד סיידו יאיא ובמקומו של גוסטבו בוקולי שירד לספסל.

מרלון דה חסוס, ששותף בחמשת המשחקים האחרונים (פתח בשלושה מהם), עשוי למצוא את מקומו ביציע לאור זאת שלא סיפק את הסחורה בחלק הקדמי. מי שיחליפו הוא הקפטן יניב קטן שהחלים מפציעתו וערך בימים האחרונים אימונים מלאים. קטן ישוב לנהל את המשחק של חיפה בחלק הקדמי. עידן ורד ואייל גולסה ימשיכו אף הם בחוליה הקדמית כשויאם עמאשה יתופקד כחלוץ בודד.

על הספסל האופציות ההתקפיות של אלישע לוי יהיו ולדימיר דבאלישווילי ואלון תורג'מן. כמו כן, ייתכן כי לאור היעדרותם הרבה של שחקני ההגנה של הקבוצה מי שעשוי להיכלל בסגל הוא חיים מגרלשווילי, לאחר תקופה ארוכה בה ראה בעיקר את היציע.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully