וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "באירופה נראינו טוב עד עכשיו"

הדס גרינברג

19.10.2011 / 10:00

מאמן מכבי חיפה אופטימי לקראת סטיאווה בוקרשט (ה', 19:00, ער' 9). דגני, תמיר כהן וקטן יחליפו את פאלח, בוקולי ודה חסוס

קובי אליהו

מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול סטיאווה בוקרשט במחזור השלישי של בית י' בשלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 19:00, ערוץ 9). אחרי הניצחון על א.א.ק לרנקה וההפסד לשאלקה, הירוקים יודעים שהמשחק הביתי מול הרומנים עשוי להתברר כמכריע בקרב על העלייה לשלב הבא. אלישע לוי אמר לשחקניו כי סטיאווה קבוצה טובה ומאורגנת, ושיש להם שחקנים טובים ומהירים. מחר תצפה האלופה הישראלית בקטעי וידאו של יריבתה.

אלישע לוי יבצע שלושה שינויים בהרכב, כאשר הבעיות הגדולות של המאמן שוב מגיעות מהחלק האחורי לאור הפציעות של צמד הבלמים איציק כהן וסארי פלאח. אם כך, לצידו של יוריצה בוליאט במרכז ההגנה יפתח אוראל דגני, כאשר באגפים ימשיכו לתפקד טאלב טואטחה ואייל משומר. בקישור האחורי יקבל תמיר כהן את חולצת ההרכב הראשון במקום גוסטבו בוקולי ויפתח לצד סיידו יאיא. יניב קטן שהחלים ממתיחה בשריר יעלה בחלק הקדמי ויחליף את מרלון דה חסוס המאכזב.

מוחמד גדיר שסובב את הקרסול באימון אמש לא ייכלל בסגל וכמוהו גם חן עזריאל, בעוד דלה ימפולסקי יישב על הספסל לאחר שנעדר משני המשחקים האחרונים. גם חיים מגרלישווילי ככל הנראה יהיה בסגל בשל המצוקה בשחקני הגנה.

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, תמיר כהן, עידן ורד, אייל גולסה, יניב קטן, ויאם עמאשה.

אלישע לוי: "מקווה שבסוף נגיע למצב יותר יציב"

"נכון שהיה יכול להיות פיקנטי אם רוני לוי היה שם", אמר אלישע לוי במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר. "אנחנו מצטערים על הסיטואציה, אבל זה הכדורגל. אנחנו עומדים מול קבוצה טובה, מנוסה מאוד, עם הרכב שחקנים מאוד מנוסים. בטוח שיהיה קשה, אבל כפי שאמרתי, אנחנו תמיד מרגישים טוב בקרית אליעזר, שם אנחנו באים עם ביטחון ורצון גדול מאוד לנצח. הסיכויים שלנו טובים ואני מקווה שגם במשחק הזה נשיג נקודות. המטרה שלנו ברורה - לעשות הכל כדי לעבור שלב".

"יש הבדל בין המשחקים שלנו באירופה, שם עד עכשיו נראנו טוב, לבין כמה משחקים בליגה, שם חוסר היציבות שלנו מאוד בולט", אמר לוי. "אני מקווה שבסופו של דבר נגיע למצב יציב, שגם נשחק טוב באירופה וגם נאבד פחות נקודות בליגה".

על תמיר כהן, שעדיין לא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב הירוק, הוסיף המאמן: "הוא שחקן טוב מאוד. יש הרבה מאוד ציפיות ממנו, אבל כשאנחנו לקחנו אותו ידענו שהוא לא שיחק המון זמן ושנצטרך להכניס אותו לעניינים. הוא סופר מתאים לנו, יש לו תכונות שאנחנו צריכים. אני מקווה שהוא ייכנס לקצב ויתרום לנו".

על מרלון דה חסוס, שזכה לביקורות רבות בשבועות האחרונים אמר לוי: "קל מאוד לקחת שחקנים זרים שאין מי שידבר בשמם ולהפיל עליהם הכל. הוא ילד צעיר שבא ועושה הכל טוב. הוא לא מבקיע שערים, וחלוץ צריך לדעת להבקיע שערים, אבל מאז שהוא משחק הקבוצה לוחצת יותר. הוא מקבל קרדיט כשמגיע לו, כמו אחרים. אני לא מכיר שחקן במכבי חיפה שלא מקבל את הגב, וזה לא נכון להפיל הכל עליו. צריך לשפוט אותו בסופה של תקופה, וזו המדיניות שלנו".

קפטן הקבוצה יניב קטן אמר כי החלים מהפציעה, והוא כבר מצפה לעלות לכר הדשא: "אני מרגיש הרבה יותר טוב ומוכן למשחק, כמו כל הקבוצה. ניתן את המקסימום מחר, באירופה יש לנו מה לתת ואני מאוד מקווה שנעשה משחק טוב".

הרומנים מקווים למשחק קל מול האלופה הישראלית

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

איליה סטאן: "מכבי חיפה קבוצה עם מסורת, לא יהיה קל"

עם פתיחת עונה מאכזבת שהובילה גם לסיום דרכו של רוני לוי, לסטיאווה בוקרשט אין שום סיבה לזלזל במכבי חיפה, על אף הדברים של נציגה השבוע. מועדון הפאר הרומני נמצא בסך הכל במקום השמיני בליגה הרומנית, עם 15 נקודות אחרי 10 מחזורים ובפיגור של 10 נקודות מדינמו בוקרשט המוליכה. אמנם מאז מינויו של איליה סטאן למאמן צברה סטיאווה ארבע נקודות במשחקים קשים (1:2 ביתי על האלופה אוצלול גלאץ ו-0:0 בחוץ מול ואסלוי) אבל גם זה עדיין לא מספק את הנשיא הקריזיונר ג'יג'י בקאלי.

המאמן סטאן, ששיחק בעבר בצפרירים חולון והפועל פתח תקוה, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני שמח לחזור למדינת ישראל שהיא מדינה יפה ויש לי ממנה זיכרונות טובים. חיפה קבוצה התקפית עם מסורת באירופה. לא יהיה קל, אבל אני מאמין שהשחקנים שלי יעלו מרוכזים כדי להוציא תוצאה טובה. אנחנו צריכים את הנקודות אם ברצוננו לעבור לשלב הבא".

המגן יסמין לטובלביץ' הוסיף: "יש לנו פחות מיומיים כדי לנתח וללמוד הכל על היריבים שלנו, אנחנו לא מכירים מספיק טוב את מכבי חיפה".

סטאן יצטרך לאלתר בבחירת השחקנים למשחק, שכן הארגנטינאי פאבלו ברנדאן מושעה ועוד שישה שחקנים פצועים, ביניהם השוער הראשון צ'יפריאן טטרושאנו וכן הקשרים כריסטיאן טנאסה ואנדריי פרפליצה שעדיין נמצאים בספק למשחק. מיחאי קוסטאה החלים מפציעה וצפוי לפתוח בהתקפה לצד הברזילאי לאנדרו טאטו.

הרכב משוער: רזבאן סטנקה, נובאק מרטינוביץ', ז'ראלדו, ולנטין אילייב, יסמין לטובלביץ', ראול רוססקו, אריק ביקפאלבי, אלכסנדרו בורצאנו, פלורין קוסטאה, לאנדרו טאטו, מיחאי קוסטאה.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully