וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה: "מעכשיו, נירק דם בכל משחק כדי לנצח"

20.10.2011 / 13:31

המגן והפועל ב"ש צברו ביטחון אחרי התיקו מול חיפה ומוכנים לנתניה בשבת במטרה להיחלץ מהתחתית. קינגסטון והרוש ייעדרו

המגן וב"ש צברו ביטחון לאחר התיקו הביתי נגד מכבי חיפה ומאמינים ביכולת לצאת מהתחתית. הפועל באר שבע ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק החוץ הקשה שלה בקופסה מול מכבי נתניה (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט2) במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל.

בקבוצה של גיא לוי מודעים לכך שלמרות התיקו הביתי נגד מכבי חיפה (1:1) בשבת שעברה, מצבה של הקבוצה בתחתית הליגה עדיין קשה מאוד אך שואבים אופטימיות מהיכולת. המגן אופיר דוידזאדה אמר: "אחרי שישה הפסדים הבנו שזה לא יכול להימשך כך. השינוי שעברנו הוא קודם כל בלחימה, על כל כדור, אנחנו יורקים דם וזה מה שיהיה מעכשיו בכל משחק".

דוידזאדה התייחס לעובדה שהקבוצה לא ניצחה בנתניה כבר תקופה ארוכה מאוד של 19 שנים והוסיף: "המשחק מול נתניה לא יהיה פשוט ואולי אף קשה יותר מהמשחק מול מכבי חיפה, אבל נבוא בשיא המוטיבציה ושיא הביטחון כדי להציג את היכולת שהפגנו בשני המשחקים האחרונים ולצאת עם נקודות. זה מקום שקשה מאוד לנצח בו מול קבוצה טובה שמציגה יכולת טובה בזמן האחרון. נקווה לצאת עם ניצחון".

מי שייעדרו מהרכבה של הפועל באר שבע הם לאריה קינגסטון שממשיך לסבול מכאבים בגבו. ההערכה היא כי הוא יחזור לשחק במחזור הבא, וכן המגן השמאלי שמעון הרוש הסובל ממתיחה בשריר. מעבר לכך, המאמן גיא לוי לא מתכנן שינוי וצפוי לתת קרדיט להרכב שפתח במשחק נגד האלופה מתוך תקווה שזה ההרכב שירוץ בשבועות הקרובים ויוציא את הקבוצה מהתחתית.

בצד הניהולי, בבאר שבע מתכוונים לערער על העונש שניתן להם על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, כי לטענתם עשו ככל האפשר בכדי למנוע זאת, מה גם שזורק הרימון נעצר.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully