וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "הפסד? לא ניתן לזה לקרות"

19.10.2011 / 20:27

סנטר הצהובים מתרגש לקראת הופעת הבכורה שלו ביורוליג (ה', 21:00, ע' 10). סקריולו: "מכבי קבוצה מהדרג הגבוה ביותר"

בואו לדבר איתנו על המשחק החשוב של הצהובים בפייסבוק

עם כל הכבוד לליגה האדריאטית, לגביע צ'אנס, ואפילו לליגת העל, אפשר לומר בביטחון שעבור מכבי תל אביב, עונת 2011/12 מתחילה רשמית מחר (חמישי). הצהובים יוצאים למילאנו למשחק הפתיחה שלהם ביורוליג, משחק שלא רק חשוב מבחינת הבית הקשה במיוחד שהצהובים הוגרלו אליו, אלא גם קריטי עבור המומנטום ורמת הלחץ הגבוהה שמנסה דיויד בלאט להנחיל לשחקניו לקראת היריבות הקשות שעומדות בפני הצהובים במשחקים הקרובים.

הצהובים מגיעים להתמודדות הזו כשהם עדיין ללא הפסד העונה, לא במשחקים הרשמיים ולא במשחקי ההכנה. עם זאת, יש לזכור שהיריבה שעשתה להם את החיים הקשים ביותר היא הפועל חולון, לא בדיוק מעצמה אירופית או מדד כלשהו לעתיד. בלאט השתמש בגביע צ'אנס (בו זכתה הקבוצה) בכדי לנסות ולייצר רוטציה, ונדמה כי הצליח, לפחות חלקית. ג'ורדן פארמר נכנס היטב לעניינים וברור כי העונה של מכבי תהיה תלויה רבות ביכולתו להוביל, סופוקליס שחורציאניטיס נראה בכושר טוב, פניני ודווין סמית' נכנסו היטב לעניינים ויהיה מסקרן לראות האם וכיצד יוכנס תיאודורס פפאלוקאס פנימה, והאם הניסיון האירופאי האדיר שצבר יבוא לידי ביטוי על במת היורוליג, לאחר שלא שותף במשחקים בארץ.

"זאת הולכת להיות פתיחה מרגשת עבורנו ליורוליג", אמר מאמן הצהובים, דיויד בלאט. "למילאנו יש סגל נהדר עם מאמן נהדר, וזה יהיה משחק מאוד קשה עבורנו". על חשיבות המשחק אמר המאמן: "תמיד חשוב מאוד להתחיל טוב את היורוליג, למרות שבעונה שעברה פתחנו עם הפסד, ואחריו רשמנו תשעה ניצחונות רצופים. קשה לי להאמין שזה יקרה גם העונה, כי הוגרלנו אל הבית הקשה ביותר באירופה, אבל עשינו הכנה טובה מאוד, יש לנו היררכיה מאוד ברורה בקבוצה, הרבה כישרון וחיבור טוב מאוד בין כל השחקנים, שכמובן אנחנו עובדים עליו קשה מאוד כל הזמן".

שון ג'ייימס, שהפך לבורג חשוב בצבע של הקבוצה, אמר לוואלה! ספורט: "זה הולך להיות משחק ראשון עבורי ביורוליג, משחק ראשון באווירה המיוחדת של הליגה הזו וכמובן שאני נרגש. מילאנו היא קבוצה קשה וכך גם הבית שלנו. אנחנו חייבים לבוא מוכנים וחדים למשחק החשוב הזה כדי שנשיג ניצחון במשחק הפתיחה. ניצחנו את גליל, אבל זה הולך להיות משחק באווירה אחרת ובמסגרת קשה ומאוד תחרותית, כך שאם לא נשחק או נראה טיפה שאננות, אנחנו עלולים להפסיד, ולא ניתן לזה לקרות. לא אנחנו ולא המאמן. נבוא מוכנים לשחק".

טל בורשטיין לא מודאג: "בטוח שאנחנו מספיק טובים"

האם שחורציאניטיס הסנטר הגדול ביותר בתולדות מכבי ת"א?

יונתן אליהו על המרוויחות הגדולות של שביתת ה-NBA

"אנחנו עדיין קבוצה במעבר"

אם בעבר היוותה מילאנו את אחת הקבוצות שבמכבי תל אביב היו מסמנים כמשחק פשוט עבור המועדון, ובכן, הימים הללו חלפו. האיטלקים בנו קבוצה נוצצת במיוחד, עם שחקנים כמו עומאר קוק, דרו ניקולס ואנטוניס פוטסיס הותיקים, ומעל כולם אחד, דנילו גלינארי שמגיע כל הדרך מה-NBA. תוסיפו לכל זה את סרג'יו סקריולו מאחורי הקווים, ולא מדובר רק ביריבה קשה עבור מכבי תל אביב, אלא עבור כל קבוצה באירופה, ובמילאנו מקווים שהחיזוק המאסיבי שנערך הקיץ יוביל אותם סוף סוף בחזרה אל הגדולות של אירופה, ואולי אפילו לארבע האחרונות. ניצחון על מכבי בהחלט ייתן את הביטחון להמשך.

"למרות שאנחנו רק במשחק הפתיחה של היורוליג, אנחנו פוגשים קבוצה מהדרג הגבוה ביותר", אמר מאמן האיטלקים, סקריולו. "נצטרך להראות על הפרקט את כל הדברים עליהם עבדנו עד כה. אנחנו עדיין קבוצה במעבר, אבל אנחנו חייבים להתחיל להיות תחרותיים כבר עכשיו. להתמודד מול הקבוצה שהגיעה עד הגמר בעונה שעברה נצטרך לשחק משחק ממוקד ונחוש, ולעשות מאמץ גדול. אנחנו גם נהיה חייבים לקבל משחק קבוצתי והופעה גדולה מכל אחד מהשחקנים, כדי לנצח במשחק".

סקריולו פותח את הלב והפה בראיון מיוחד לוואלה! ספורט

מה יעשו שאר יריבותיה של מכבי ת"א לבית ב' מחר בערב?

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully