וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מהדקה הראשונה ידעתי שננצח את המשחק"

בריאל חגגו את ה-0:4 על ליון: "צריך להבטיח את המקום הראשון". מאנצ'יני: "ראויים לניצחון". ראניירי: "מצב הרוח ישתפר"

ריאל מדריד לא התקשתה הפעם, וניצחה הערב (שלישי) 0:4 את ליון, שעשתה לה צרות רבות בעבר. את השער הרביעי לבלאנקוס, שמצויים בכושר נהדר, כבש סרחיו ראמוס, במה שהיה שערו הרביעי בליגת האלופות. עוד קודם לכן כריסטיאנו רונאלדו בישל לקארים בנזמה (19) שבישל בעצמו לסמי חדירה (47) את השני, ועל השלישי היה חתום מסוט אוזיל (55).

ז'וזה מוריניו היה כמובן מאוד מרוצה מההצגה הגדולה של קבוצתו. "מהדקה הראשונה ידעתי שננצח את המשחק", אמר המאמן הפורטוגלי. "ניצחנו, שיחקנו טוב, וזה חשוב שיש לנו תשע מתשע נקודות, ככה כמעט הבטחנו את העליה ועכשיו צריך להבטיח את המקום הראשון. נצטרך עוד שלוש נקודות, וצריך לזכור שכל נקודה יכולה להיות שווה מיליונים למועדון".

סרחיו ראמוס בחר לא להתמקד בשער שלו, אלא לשבח את הקבוצה כולה ובמיוחד את משחק ההגנה: "היינו טובים בכל העמדות במגרש ונתנו הצגה טובה כקבוצה. ההגנה שלנו נראית טוב וחשוב ששמרנו על שער נקי פעם נוספת. אנחנו רואים את ההתקדמות ממשחק למשחק".

המצטיין בשדה, קארים בנזמה, שוב לא ממש הראה סנטימנטים גדולים כלפי הקבוצה בה גדל, וכיכב כאמור עם שער ובישול. בסיום התייחס החלוץ הצרפתי גם להחלטה של מוריניו, להוריד את גונזאלו היגואין לספסל כשאמר: "היה משחק קשה נגד קבוצה שאני מאוד מעריך. בריאל מדריד תמיד יש המון לחץ, וזה נורמאלי. אני והיגואין חברים שיכולים לשחק ביחד, ואין שום בעיה בינינו".

קומפני: "אנחנו נמצאים בבית הקשה ביותר"

מנצ'סטר סיטי תזכור עוד הרבה זמן את המשחק שלה הערב נגד ויאריאל. אחרי ארבע דקות השחקנים של רוברטו מאנצ'יני פיגרו משער של קאני, אבל מרצ'נה דחק שער עצמי (43) וסרחיו אגוארו היה חתום על שער הניצחון הדרמטי (90). עבור סיטי, שתשחק ביום ראשון את משחק העונה שלה נגד יונייטד, מדובר בניצחון הבכורה בליגת האלופות העונה.

הקפטן וינסנט קומפני אמר בסיום: "הניצחון הזה מגיע לנו והוא פשוט לא יאומן. אנחנו שמחים, ואני מקווה שאנחנו הולכים להמשיך עם הדברים שעבדו לנו היום ליתר העונה. כבר אמרתי שלדעתי אנחנו נמצאים בבית הקשה ביותר. ויאריאל כבר הייתה במפעל הזה יותר מאיתנו, ולכן הניצחון הזה הופך למשהו יפה מאוד".

המאמן של קומפני, רוברטו מאנצ'יני, היה נלהב גם הוא: "אמרתי לפני המשחק שזה יהיה חשוב לנצח ואני חושב שהגיע לנו לנצח מכיוון שהיו לנו הרבה מאוד הזדמנויות להבקיע. ויאריאל הייתה מסוכנת מאוד בהתקפות המתפרצות מכיוון שהם משחקים כדורגל טוב מאוד".

על שער הניצחון של אגוארו, אמר האיטלקי: "זה היה שער חשוב מכיוון מכיוון שזה כעת פותח את הקרב על המקום הראשון. כשאתה משחק בליגת האלופות בפעם הראשונה, אתה צריך להשתפר ממשחק למשחק. היינו צריכים לנצח, ואני חושב אחרי המשחק הזה שאנחנו יכולים עוד להשתפר".

חוסה מנואל ינסה, סגן הנשיא של ויאריאל, התלונן שאגוארו ביצע פרובוקציות כנגד שחקניו במהלך כל המשחק: "אני לא מבין למה הוא עושה את זה אחרי שהוא מבקיע שער ניצחון. כל המשחק הוא עיצבן את השחקנים שלי ואחרי השער הוא התגרה בהם".

ראניירי: "הניצחון ישפר לנו את מצב הרוח"

אחת הקבוצות המאושרות של הערב היא בוודאי אינטר, שאמנם לא שכנעה יתר על המידה מול ליל אך לבסוף ניצחה 0:1 ושמרה על המקום הראשון בבית ב'. את השער היחיד במשחק הבקיע פאציני בדקה ה-21 אחרי שהכניע את וינסנט אניימה, שפתח בשער הצרפתי. "זהו ניצחון חשוב שישפר לנו את מצב הרוח, ואנחנו צריכים להמשיך ככה", אמר מאמן הנראזורי קלאודיו ראניירי. "החבר'ה עבדו קשה והם באו בגישה הנכונה. לכולם יכולה להיות תקופה רעה, אבל אני רואה שהם רוצים לצאת ממנה".

המאמן המנצח הוסיף ואמר: "זה לא היה יפה, אבל בהתחשב במצב שלנו, נתנו הופעה מצוינת. ליל בכושר טוב והם היו בלתי מנוצחים בבית, ככה שהשגנו תוצאה טובה. היום בחרתי לפתוח עם עוד קשר במקום חלוץ נוסף, אבל כשנתחיל להרגיש קצת יותר בנוח ניקח יותר יוזמה".

בנפאולי יצאו מרוצים מהנקודה הביתית שהוציאו מבאיירן מינכן אחרי תיקו 1:1. התכולים עדיין ללא הפסד במפעל וינסו להפתיע ולהמשיך לשלב הבא. המאמן וולטר מצארי אמר בסיום: "באיירן קבוצה מדהימה, ככה שאנחנו מסתפקים בתיקו. הגיע לנו פנדל, כששווינשטייגר תפס את האמשיק ברחבה, אבל בסך הכל הם לא ספגו כבר הרבה זמן, אז אם הבקענו מולם, כנראה שעשינו משהו כמו שצריך".

מנגד, אמר מאמן באיירן מינכן יופ היינקס: "בסך הכל, אני חושב ששיחקנו טוב ובטוח ואני חושב שהגיע לנו לנצח. מלבד השער שספגנו לא איפשרנו להם להגיע למצבים. נראינו טוב במחצית השנייה וחזרנו לשלוט במשחק. ברור שאנחנו לא שמחים לספוג, אבל גם לנו מותר לעשות טעויות לפעמים".

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ליון

פרגוסון: "לא נערער על הרחקת וידיץ'"

מנצ'סטר יונייטד ניצחה לראשונה בשלב הבתים כשחזרה מרומניה עם 0:2 על אוצלול גאלאץ. ווין רוני כבש צמד בפנדלים, אבל אלכס פרגוסון העדיף להתעסק דווקא עם נמניה וידיץ' שהורחק באדום ישיר: "הוא הרים את הרגל ואני מבין למה שופטים באירופה מפרשים את זה כאדום, אבל השריקה הייתה מאוד חמורה. לא נערער לאופ"א כי אין סיכוי לנצח בערעורים כאלה".

על המשחק אמר הסקוטי: "במשחקים כאלה צריך לעבוד כדי להשיג ניצחונות, זה לא היה קל והיריב הקשה עלינו מאוד. אחוזי ההחזקה בכדור מראים ששלטנו במשחק וגם מאוד השתפרנו במחצית השנייה. אני מרוצה מהתוצאה. היה לילה ארוך והיינו צריכים להיות סבלניים ולעבוד לאורך כל המשחק".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully