וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוקהולם: אנדי רם ויוני ארליך העפילו לרבע הגמר

הצמד הישראלי גבר 7:5, 3:6, 10:12 על קאס ופאייה, שדורגו 3 בטורניר. בשלב הבא מחכים להם מרכוס בגדאטיס ודל פוטרו

בזמן ששחקני היחידים דודי סלע ושחר פאר לא הצליחו לנצל את החודשים האחרונים של עונת הטניס כדי לשפר את מעמדם, דווקא נראה שבגזרת הזוגות הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך נראים טוב. השניים ששבו לשתף פעולה השנה עברו היום (שלישי) את הסיבוב הראשון בטורניר שטוקהולם, שבדיה (פרסים בסך 600 אלף יורו) והעפילו לרבע הגמר.

רם וארליך פגשו את כריסטופר קאס הגרמני ואלכסנדר פאייה האוסטרי (3 בטורניר), ובמערכה הראשונה ליריביהם היו שש אפשרויות שבירה, שאחת מהן נוצלה כדי לנצח 5:7. במערכה השנייה הצמד הישראלי השיג שבירה משלו וניצח 3:6, מה ששלח את המשחק להכרעה בסופר טיי ברייק, בו ניצחו רם וארליך 10:12. הניצחון הזה מבטיח לרם וארליך 45 נקודות דירוג וסכום של 4,790 דולר.

בשלב הבא ממתינים לרם וארליך יריבים קשים לא פחות כאשר הם ישחקו נגד מרכוס בגדאטיס וחואן מרטין דל פוטרו, שניצחו גם הם בסופר טיי ברייק 6:10 את הצמד האמריקאי סקוט ליפסקי וראג'יב ראם.

בטורניר היחידים ניתן היה לראות את קווין אנדרסון הדרום אפריקאי עולה לסיבוב השני אחרי 6:7, 6:7 על גיירמו גרסיה לופס. איבן דודיג ניצח גם הוא בשתי המערכות בשובר שוויון את אדריאן מנארינו. טומי רוברדו לעומתם הודח במפתיע אחרי הפסד 6:2, 6:3 לטוביאס קמקה הגרמני (109 בעולם).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully