וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב סופרת ניצחון שני

האדומים התגברו גם על רמלה 60:68 אחרי שנאור סיים עם 17 נקודות. הפסד שני לעירוני ר"ג, באר יעקב ניצחה את יקנעם/מגידו

אם בתחילת העונה שעברה הפועל תל אביב דרסה בפראות את היריבות שלה, אבל בסופו של דבר נפלה במאני טיים, הפעם האדומים מתחילים בצורה רגועה את 2011/12. בשבוע שעבר השחקנים של ארז אדלשטיין התקשתה נגד מכבי הוד השרון, והיום (שלישי) במוקד משחקי המחזור השני האדומים גברו על אליצור רמלה 60:68 ושמרו על המקום הראשון. מי שבוודאי תרצה לשכוח כמה שיותר מהר את פתיחת העונה היא עירוני רמת גן שסופרת כבר הפסד שני, הפעם 77:72 נגד הפועל עפולה. מכבי באר יעקב ונייט מילר חגגו ניצחון חוץ חשוב על הפועל יקנעם/מגידו 93:98 והעולה החדשה עירוני נס ציונה פתחה את העונה עם הפסד לעירוני קרית אתא, שסופרת ניצחון שני, 77:72.

אליצור רמלה - הפועל תל אביב 68:60

הקבוצה של ארז אדלשטיין סופרת ניצחון שלישי (בכל המסגרות) לעונת 2011/12, ואין ספק כי הפרויקט האדום יצא לדרך ברגל ימין. 7:30 דקות לסיום קבע קורי קאר 46:56 לאורחים, אך רמלה לא ויתרה, השיבה בריצת 2:12 והשוותה ל-58:58, ארבע דקות לסיום. הסיום היה שייך לגל איתן ומתן נאור, שדאגו להעניק לאדומים את ניצחונם השני העונה בליגה, שבוע לפני המפגש עם עירוני נס ציונה. נאור הצטיין עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, כרטיס קלי הוסיף 14 ו-9 וקורי קאר סיים עם 13 נקודות. את רמלה הוליך רותם ברזילי עם 18 נקודות שלא הספיקו.

עירוני רמת גן - הפועל עפולה 77:72

אחרי התבוסה הכואבת לבאר יעקב במחזור הפתיחה, ספק אם ההפסד השני העונה יסייע למעמדו של חנן הירשוביץ', שגם ככה היה מעורער מאוד בימים האחרונים. המארחת עוד הוליכה 35:43 בתחילת הרבע השלישי, ו-71:72, 55 שניות לסיום, אך משם ועד הסיום יצאה עפולה לריצת 0:5 וחגגה ניצחון שני העונה. רוני למאל הצטיין אצל המנצחים עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים, גרג ט'ונדיק הוסיף דאבל-דאבל מפלצתי של 19 נקודות ו-18 ריבאונדים. את הרמת גנים המסובכים הוביל דרור דוידי עם 20 נקודות, יריב יצקן הוותיק הוסיף 17.

הפועל יקנעם/מגידו - מכבי באר יעקב 98:93

הקבוצה המרשימה של המחזור הראשון הוכיחה פעם נוספת כי כוונותיה העונה הם ללכת עד הסוף, עם ניצחון חוץ נאה בעמק בתום משחק התקפי במיוחד. נייט מילר ששיחק נגד קבוצתו מהעונה שעברה היה גדול אצל המנצחים עם 29 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ונעזר בעוד משחק מצוין מצידו של ג'רמיין הול, שתרם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים. גם ליועד בית יוסף היה משחק טוב מאוד, עם 18 ו-8 אסיסטים. משחק מצוין של מוטי מוסקוביץ' (26 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים) לא הספיק למארחת. בשבוע הבא תארח באר יעקב הלוהטת את אליצור יבנה, במשחק שמבטיח להיות משחק מרתק במיוחד.

עירוני נס ציונה - עירוני קרית אתא 78:76

אחרי שנחה במחזור הראשון, העולה החדשה שיחקה את משחק הבכורה שלה בליגה הלאומית, אבל כשלה במשחק הצמוד שלה נגד קרית אתא, שהגיעה אחרי ניצחון על אליצור רמלה. המשחק לא היה צמוד ברבע הראשון, שבסיומו האורחים מהצפון הובילו 17:29, אבל עד הסיום קיבלנו משחק צמוד. טל דן (17 נקודות ו-11 ריבאונדים) צימק לשתיים (76:74) חצי דקה לסיום, אבל טוני יאנגר (23 נקודות ושמונה ריבאונדים), אחד ממצטייניה של קרית אתא, הלך לקו, העלה לארבע, ומכאן נס ציונה כבר לא הצליחה לחזור. לני דניאלי סיים עם 24 נקודות למנצחים.

עירוני נהריה - הפועל לב השרון 77:83

באיחור של שבוע, עירוני נהריה סוף סוף חוותה משחק ראשון העונה, והיא יכולה גם להיות גאה בו. אחרי הפרידה משאול אייזנברג, הנהריינים פתחו בהרבה מאוד התלהבות את המשחק שלהם מול לב השרון, שהגיעה עם הפסד אחד, בעין שרה. 1:10 דקות לסיום, נהריה הובילה בשתיים אחרי שאייזק רוזפלט (19 נקודות) צימק עם עוד שתי נקודות, אבל דווקא מכאן נהריה הכתיבה את הטון כשמרקוס גיניארד (35 נקודות) תפס פיקוד וסחב את הקבוצה שלו לניצחון ראשון העונה. הבולט בשורות המפסידים היה לואיס קלינץ' (25).

מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא 73:77

בקרב המפסידות של המחזור הראשון, ניצחו המארחים בזכות יכולת משובחת במיוחד של גונזאלס (29 נקודות), שהצעיד את הוד השרון, בזמן שאבי סוכר נכנס בהדרגה לעניינים וסיים עם עשר נקודות. כפר סבא עוד ירדה למחצית ביתרון 28:40, אבל הקאמבק הגדול של המארחים הגיע במחצית השנייה, בה ניצחה 19:29 ברבע האחרון. ג'ארוואן ג'ונסון האורח סיים עם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים שלא הספיקו לקבוצה שלו.

אליצור יבנה - הפועל קרית טבעון 95:78

גם בלי מכבי חיפה שנתנה לה חסות עד השנה, קרית טבעון מוכיחה שיש לה העונה קבוצה מצוינת, בעוד שהיבנאים סופגים את הפסדם הראשון העונה. טבעון שלטה במשחק כבר מהפתיחה והובילה 13:23, אבל בשני הרבעים הבאים קיבלנו משחק צמוד יותר. אלא שהצפוניים לחצו על הדוושה ברבע האחרון וניצלו הגנה חדירה של המארחים כדי לחגוג. ליאור שגב הפציץ 31 נקודות לצידם של שמונה ריבאונדים ו-11 אסיסטים, כשגם רמון קלמנטה נתן הצגה עם 28 נקודות ו-18 ריבאונדים. דריילון ברנס סיים עם 17 למפסידים.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully