וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אסור שיהיו במדינת ישראל צלבי קרס"

18.10.2011 / 19:35

מאמן הפועל ת"א גינה את אירועי השבת האחרונה, והוסיף לקראת איינדהובן: "זו קבוצה טקטית". ג'ונתן אזר החל להיבחן

הפועל תל אביב תנסה ביום חמישי הקרוב להשיג נקודות ראשונות בליגה האירופית, אבל המשימה של האדומים תהיה קשה הרבה יותר כאשר הם יארחו את פ.ס.וו איינדהובן בבלומפילד (21:05). בצל ההחלטה לסגור את שערים 4-5 למשחקי הבית הקרובים ללא מתן אלטרנטיבה למנויים, ערכה הפועל תל אביב אימון הכנה למשחק נגד ההולנדים.

כרגע נראה שנוסא איגייבור יחזור להרכב על חשבון אביחי ידין המורחק. המאמן דרור קשטן יחזור ל-2-2-4 הקלאסי שלו כששי אבוטבול, רועי גורדנה ואלרואי כהן יצטרפו לניגרי בקישור, ובהתקפה יפתחו כרגיל עומר דמארי וטוטו תמוז. עוד בצד המקצועי, ג'ונתן אזר, חלוץ יהודי ארגנטינאי, החל להיבחן בקבוצה. בתוך כך, הודיעו במועדון כי מנהל הקבוצה ארז הורוביץ סיים את תפקידו ובמקומו נכנס כמחליף ניר בן אנו.

קשטן התייחס בפתיחת האימון לשובו של גלעד שליט לארץ, ואמר: "כמו כל עם ישראל, הציפייה של שבוע ימים מומשה היום. השמחה היא גדולה. כשהוא עלה על המסוק בפעם הראשונה, ממש עבר בי רעד וצמרמורת בכל הגוף. הצלחתי עוד לראות לפני תחילת האימון את שובו לביתו. זה היה רגע מאוד מרגש. זה דבר שמאחד את עם ישראל וטוב שכל המדינה חיכתה לשחרורו של גלעד. זה סימן לכך שאנחנו לא משאירים חיילים בשדה הקרב. המחיר גבוה אמנם, אבל אני לא רוצה לגעת בעניין הפוליטי אלא בעניין האישי".

לקראת המשחק נגד איינדהובן אמר המאמן: "יש לנו הרבה רצון ואנחנו נשתדל לנצח. יש לנו התמודדות מול קבוצה טובה מאוד והיא בעלת היסטוריה במפעלים האירופים. זה אחד משני המועדונים הגדולים בהולנד יחד עם אייאקס. כפי שצפיתי, זו קבוצה טקטית מאוד, מאומנת מאוד מבחינה טכנית ובעלת סבלנות רבה. תהיה לנו התמודדות קשה מאוד ביום חמישי".

על המפתחות לקראת המשחק, אמר: "כדי להוציא נקודות ראשונות, נצטרך לנצל את ההזדמנויות. נגד הרומנים בבית הפסדנו כי לא ניצלנו את ההזדמנויות וגם בפולין קרה לנו אותו הדבר. במפעל הזה אנחנו לא משחקים עם קבוצות נחותות אלא קבוצות שיודעות כדורגל. קצב המשחק הוא שונה לגמרי, ואם אתה לא מנצל את ההזדמנויות שאתה מגיע אליהן, בסופו של דבר אתה סופג שער כמו שקרה נגד ראפיד בוקרשט בארץ".

קשטן התייחס לראשונה גם לאירוע ביום שבת עם כתובות הנאצה שרוססו בבלומפילד כנגד מכבי תל אביב, ואמר: "אני חושב שהמילה שואה וציור של צלבי קרס זה משהו שאסור שיהיה במדינת ישראל כי אנחנו גדלנו וחונכנו על ברכי השואה. המדינה הזו קמה בגלל השואה ואנשים נהרגו במלחמה הזו. בעקבות מה שקרה בשואה הקימו את מדינת היהודים. אני חושב שאסור שזה יהיה ואני מצטער בשביל אותם אנשים".

מנהל הקבוצה ארז הורביץ סיים הערב את תפקידו במועדון, כך הוחלט על ידי ההנהלה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully