וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50,000 צועדים השתתפו בצעדת ירושלים

רבבת משתתפים מחוץ לארץ ועשרות אלפים מרחבי ישראל צעדו ברחובות הבירה. ניר ברקת: "סמלי שגלעד חוזר ביום הצעדה"

כ-50,000 צועדים השתתפו היום (שלישי) בצעדת ירושלים הבינלאומית המסורתית, אשר עברה ברחובותיה המרכזיים של בירת ישראל. הצעדה היא הגדולה והוותיקה ביותר בישראל, והיום נרשם בה שיא חדש, לאחר שלמעלה מרבבת צועדים מרחבי העולם, אשר הגיעו מחמש יבשות ו-40 מדינות שונות, צעדו בבירה.

המצעד המרכזי היה מרגש במיוחד, על רקע שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, אשר הוביל את המצעד המרכזי אמר לפני היציאה לדרך: "יש סמליות בחזרתו של גלעד הביתה דווקא ביום הצעדה, בה משתתפים עשרות אלפי אוהבי ישראל וירושלים מרחבי העולם. הצעדה ממחישה את הייחודיות של העם שלנו, פנימה והחוצה".

שחרורו של שליט קיבל ביטוי חזק גם בקרב קבוצות הצועדים שהגיעו מחוץ לארץ, כאשר לאורך המצעד החגיגי נראו בקרב המשתתפים שלטים מרגשים אודות הנושא. תזמורת המשטרה בניצוחו של פקד איתן סובול, השתתפה גם היא בשמחה וניגנה לאורך המצעד את כל השירים שנכתבו למען שליט בשנים האחרונות. עיריית ירושלים הציבה משעות הבוקר המקודמות מסך ענק במתחם המרכזי של הצעדה בגן סאקר , לטובת עשרות אלפי המשתתפים, שעקבו יחד בדריכות אחר שחרור שליט.

לפני שיצאה לדרך הצעדה המרכזית התקיימו שלוש צעדות במסלולי טבע שונים ובדרגות קושי שונות, בהן צעדו עשרות אלפי אנשים שהגיעו מכל רחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully