וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין פנין אושפז בשל דיכאון קליני

החלוץ הצ'כי שהיה על סף הצטרפות להפועל תל אביב בפגרה, יטופל בבית החולים: "הבנתי שאני לא יכול לשלוט במחלה יותר"

לפני קצת פחות מחודשיים אמור היה החלוץ הצ'כי של קבוצת פרנקפורט הגרמנית, מרטין פנין להצטרף לשורות הפועל תל אביב לקראת משחקי הקבוצה בליגה האירופית. בסופו של דבר, לאחר שהקבוצה הישראלית כבר הגיעה לסיכום עקרוני עם קבוצתו של החלוץ, הוא עצמו בחר שלא להגיע לישראל ובמקום זאת הצטרף לאנרג'י קוטבוס, שם טרם זכה לדקות משחק העונה.

כעת מסתבר כי האדומים, שצירפו לבסוף את מירקו אורמוש במקומו של פנין, כנראה לא הפסידו יותר מדי. ביום שבת האחרון הגיע הצ'כי הצעיר לבית חולים מקומי בקוטבוס, כשהוא טוען לכאבי ראש עזים. לאחר בדיקה גילו הרופאים כי הוא סובל מדיכאון קליני והוא נשאר לאישפוז בבית החולים, כשמצבו יציב.

פנין שיחרר הודעה קצרה לעיתונות הגרמנית בה אמר: "הבנתי שאני לא יכול לשלוט במחלה שלי יותר. במשך החודשים האחרונים חשתי בדידות ודיכאון. אני לא יכול להתמודד עם המחלה לבדי".

מאמן הקבוצה הגרמנית קלאוס דיטר ווליץ הגיב על הנושא: "העובדה שמרטין בחר להתמודד עם הבעיה שלו בפומבי היא הוכחה לאומץ ולמודעות העצמית שלו. הוא יצטרך להיות גיבור בחודשים הקרובים, שיהיו קשים. המועדון ילווה אותו לכל אורך הדרך". השוער טורסטן קירשבאום הוסיף: "אנחנו המומים ומאחלים לו כל טוב".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully