וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "אין מלים, מרגש בטירוף! גלעד בבית"

ספורטאי ישראל נרגשים עם שחרור החייל החטוף. בניון: "אני בדרך לאימון עם חיוך ענק על הפנים". עידן ורד: "מרימים כוסית לחזרתו המרגשת"

כל עיסוק בספורט היום (שלישי) הושם בצל, בעקבות חזרתו של החייל החטוף גלעד שליט אחרי שנים ארוכות בשבי. כמו כולנו, גם הספורטאים בארץ יושבים הבוקר דבוקים לטלוויזיה וצופים בתמונות.

"בדרך לאימון עם חיוך ענק על הפנים! אחד הרגעים השמחים ביותר כשראיתי את התמונה של גלעד יוצא מהרכב", צייץ יוסי בניון, שצפה בתמונות מאנגליה, והוא לא היה היחיד שהודיע בטוויטר שלו על תחושותיו. שגריר נוסף באי הבריטי, דקל קינן, צייץ: "רואה את התמונות בסקיי ניוז וגאה להיות ישראלי! גלעד בבית!". מספרד, צייץ תומר חמד: "מאושר מאוד מחזרתו הביתה של גלעד. פשוט מרגש לראות מפה את התמונות..."

מאור בוזגלו, קשרה של סטנדרד ליאז', צייץ גם הוא: "זה כזה מרגש! גלעד קיבל את חייו שוב". גם חלוצה הישראלי של גנק הבלגית אליניב ברדה צייץ בשמחה רבה: "התרגשות גדולה! גלעד שליט חזר הביתה!" מאיטליה, צייץ ערן זהבי: "יום מרגש מאוד. גלעד סוף סוף בארץ הקודש. שמחה גדולה מהולה בעצב משתתף בצער המשפחות השכולות. כל הכבוד למדינת ישראל שלא הפקירה יהודי בשטח!

שוער מכבי תל אביב גיא חיימוב צייץ: "אין יותר מאושר ממני, גלעד חוזר הביתה, עכשיו החג שמח יותר". חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי לא הכביר במילים ורשם: "גלעד בבית!"

קשר מכבי חיפה עידן ורד, התרגש מאוד גם הוא: "חג שמח מהסוכה... מרימים כוסית לרגל חזרתו המרגשת של גלעד שליט", ואילו אורי אוזן ממכבי פתח תקוה התייחס גם לאספקט הפוליטי של העסקה: "מקווה שזו העיסקה האחרונה ביננו לבין ארגון טרור. יום מרגש עד בלתי ייאמן, בעיקר למשפחה". עמיתו של אוזן במכבי פתח תקוה טל בן חיים צייץ: "אושר אמיתי לראות את גלעד חוזר הביתה. מקווה שהוא החייל האחרון שנחטף ולא נצטרך לקיים משא ומתן עם טרוריסטים". הטניסאית שחר פאר צייצה: "No words. מרגש בטירוף! Gilad Shalit is home".

לפנות בוקר חזר ארצה המתעמל אלכס שטילוב, שזכה במדליית ארד באליפות העולם ביפן. הוא אמר: "אני מקדיש את המדליה לגלעד שליט. כל כך שמחתי לשמוע שסופסוף משחררים אותו".

גם ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעה רשמית בתגובה לחזרתו של שליט: "כמו כל אזרחי ישראל, אנשי ההתאחדות לכדורגל והעומד בראשה, נרגשים מכך שגלעד שליט הוא שוב אדם חופשי, ונמצא בחיק משפחתו. בבוא הזמן נשמח לקבל את פניו ואת פני משפחתו בזרועות פתוחות, בכל משחק של נבחרת ישראל או במשחק ליגה בו ירצה לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully