וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "סכנין זה המשחק הכי קשה, יותר ממכבי והפועל"

18.10.2011 / 9:20

מאמן בית"ר מודאג מיום שני: "אני נותן את כל כולי למועדון, אי אפשר לתת יותר מזה". חשש שבן שושן ייעדר במחזור הבא

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים אתמול בסיום התיקו (1:1) הביתי עם הפועל ראשון לציון, זאת בעיקר לנוכח מספר ההחמצות לקראת הסיום. עם זאת, במועדון החלו להפנים שכקבוצה שצפויה להיאבק על חייה בליגת העל, כל נקודה משמעותית וכבר חושבים על המשחק הבא הקשה בדוחא נגד בני סכנין.

הקשר דן איינבינדר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אנחנו מאוכזבים. היינו צריכים להביא את הנקודות. זה היה משחק חשוב מאוד. עכשיו אין לנו ברירה אלא לקחת את הנקודות במשחק הבא. אולי עצרנו את המפולת של שני ההפסדים אך היינו חייבים לנצח. לא עשינו את העבודה מספיק טוב כי שיחקנו טוב רק לפרקים".

על המשחק בדוחא ביום שני הבא, הוסיף: "המשחקים עם סכנין אף פעם לא קלים, במיוחד בדוחא עם הקהל שלהם אבל צריכים להתאפס כי זה משחק חשוב מאוד למועדון, לאוהדים ולנו להמשך הליגה".

לפי אבירם ברוכיאן, משקל החולצה של בית"ר כבד

יובל נעים: "המצב קשה, אין לזה אח ורע"

מי שנדהם מההחמצה של לירון דיאמנט בדקת הסיום היה המאמן יובל נעים, שמודע לכך שהאחריות לתוצאות היא עליו: "אני נותן את כל כולי למען המועדון, מעבר לזה אני לא יכול לתת. יש פה שחקנים צעירים שיצטרכו לתת את הטון ולעזור. בלי קובי מויאל וסטיבן כהן ובלי זרים זה קשה מאוד. זה משהו שאין לו אח ורע ולא היה אף פעם בבית"ר, זה מצב קשה מאוד אבל צריך לדעת לאגור כוחות ולהתמודד עם זה".

המאמן כבר מודאג מהמפגש בסכנין מול דוחא ואמר: "סכנין זה המשחק הכי קשה בליגה היום, יותר מהפועל ומכבי תל אביב בבלומפילד, נצטרך לבוא חזקים ונחושים בשביל המועדון והקהל שלנו".

נעים נשאל בסיום האם זה אפשרי לשרוד עם סגל כל כך קצר וצעיר וענה: "דשנו בזה מספיק ואין מה להגיד יותר. יש חור בבקרה שעדיין צריך לסגור לפני שנוכל לעשות משהו. עד ינואר לא יצורפו שחקנים ואז נקווה שתהיה אפשרות להביא 3-4 שחקנים לפחות. אנדריי פיליאבסקי? אני מחכה לכל שחקן שיכול לעזור. אני מקווה שכבר באמצע השבוע או לפחות בשבוע הקרוב הוא יצטרף לאימונים".

אגב, בבית"ר ירושלים התקבלו דיווחים ממכבי חיפה בנוגע לבלם סיפרו כי הוא מצוי בכושר משחק טוב מאוד.

"אוי ואבוי אם גם בן שושן ייעדר מול סכנין"

החלוץ עמית בן שושן שנפגע במשחק ודידה בסיום, צפוי לדעת היום מהי חומרת הפציעה. בבית"ר ידעו שבן שושן הוא אולי השחקן המשמעותי בקבוצה כיום ואמרו: "עמית כבש או בישל שבעה מתוך שמונה שערים שהבקענו וזה אומר הכל לגבי החשיבות שלו בדוחא בשבוע הבא או בכל משחק אחר. אוי ואבוי לנו אם גם הוא ייעדר".

הנהלת סכנין הקצתה לאוהדי בית"ר כ-500 כרטיסים לקראת המשחק בין שתי הקבוצות. אוהדי בית"ר ישבו, כרגיל, ביציע הצפוני, כשבסמוך אליהם צד שמאל של אותו יציע יאוכלס בכ-1,000 אוהדי סכנין, כשרק חיץ צר יפריד בין שני מחנות האוהדים.

אוהדי בית"ר סבלו גם במשחק מול ראשון לציון מיחס המשטרה ולא קיבלו אישור להכניס דגלים והתמודדו עם הבעיות הקבועות באצטדיון רמת גן: "מזל שעוד משחק אחד אנחנו חוזרים לטדי, אנחנו לא מצליחים להתמודד עם זה כאן - זה לא הבית שלנו", אמרו האוהדים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully