וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: ”אין מה לעשות, לחולצת בית”ר יש משקל כבד"

קשר בית"ר ירושלים הסביר את ה-1:1 המאכזב מול ראשון לציון. מאמן האורחת ניסן יחזקאל, שהורחק: "מוכן ללכת לפוליגרף"

ברני ארדוב

לבית"ר הגיע לנצח? לניסן יחזקאל הגיע להיות מורחק? ומתי מי מהקבוצות האלה יצליחו לנצח? בואו לדון איתנו בעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט

קשה לחשוב שמישהו מאנשי בית"ר ירושלים והפועל ראשון לציון, יצא הערב (שני) מרוצה מאיצטדיון רמת גן, אחרי ה-1:1 בין שתי הקבוצות. לבית"ר היה זה משחק רביעי ללא ניצחון, הכתומים סופרים כבר שישה, ולא נראה כאילו זה הולך להשתנות בקרוב, למרות שבמחצית השנייה היו אלה השחקנים בצהוב שחור ששלטו רוב הזמן.

ראשון לציון הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-23, אחרי טעות קשה בהגנה של בית"ר, שאיפשרה לדיוויד גומז להעלות את קבוצתו ל-0:1 בקלות. בדקה ה-37 היה זה אבירם ברוכיאן שהבקיע את שערו הראשון העונה, מבישול יפה של עמית בן שושן. השער הזה של ברוכיאן היה האחרון במשחק, וקבע בסופו של דבר את התוצאה הסופית. במחצית המשחק הספיק השופט זיו אדלר להרחיק את ניסן יחזקאל. בין שני המאמנים הייתה תקרית קטנה בסיום המשחק אחרי שיחזקאל נשמע אומר לדובר ראשון לציון רוני בראון: "אם היו קוראים לי יובל נעים, לא היו מרחיקים אותי". נעים שמע את הדברים והגיב: "כשתגיע לוותק שלי, אז תדבר".

"היינו צריכים לנצח"

יובל נעים היה מתוסכל בסיום המשחק מההחמצות הרבות של קבוצתו: "היינו צריכים לנצח. עד שקיבלנו את השער הראשון, שלטנו יותר בכדור, הנענו יפה מרגל לרגל, ויכולנו לסיים את המשחק. היו לנו כאלה החמצות גדולות, וזה ההבדל בין תיקו לניצחון. אנחנו משלמים שכר לימוד על כך שילוב החבר'ה הצעירים. אני קצת מאוכזב מהתוצאה, אבל צריך להמשיך".

נעים הוסיף: "זה חלק מהכדורגל, אם דיאמנט היה מצליח להבקיע בתוספת הזמן זה היה יכול להיות פתח לשמחה אדירה. הקהל תומך ומעודד 90 דקות, ומי שלא רוצה לחץ, שיאמן בליגה ב' או ליגה ג', ואנחנו נתמודד עם הלחצים".

מבקיע שער השיוויון עבור בית"ר, אבירם ברוכיאן, דיבר גם הוא בסיום: "קשה לזרוק את הצעירים בעונה כזו, אבל אני פה כדי לעזור להם. אני מקווה שהם יתנו את הטון עכשיו ואנחנו נרוויח אותם לעתיד. לא הלך לנו קצת מול השער, ועמית מדקה חמישית סוחב רגל. אם לא הפציעה הזו - הוא שווה היום גול או שניים".

ברוכיאן התייחס גם לקהל של הקבוצה: "בבית"ר ירושלים האוהדים מביעים רגשות במשחק. כשאני מאבד כדור אני שומע את הקהל מאוכזב. כשלובשים את החולצה הזאת מבינים שיש עליה הרבה משקל. העונה הזו, למרות שלא מצפים מאיתנו להיות יותר מדי בצמרת, הקהל מגיע ותומך בנו מעל ומעבר".

"אם אצא משקר, שירחיקו אותי לחודש"

מאמן הפועל ראשון, ניסן יחזקאל, אמר בסיום: "אני תמיד מאוכזב אם אני לא מנצח, אבל כמו שהמשחק התפתח, התיקו הוא תוצאה טובה. חשוב לזכור שמתוך חמישה משחקים בלי ניצחון, היו גם שלוש תוצאות תיקו. לא מצפים שנהיה בפלייאוף העליון, אנחנו במקום טוב, רחוקים שניים שלושה משחקים מהקו האדום. זה לא יספק אותי בהמשך".

יחזקאל התייחס להרחקתו: "אולי אמרתי מילה לא במקום, אני לא יודע בדיוק. אני ראיתי שהיה נבדל. אני מוכן ללכת לבדיקת פוליגרף אם אמרתי לשופט אדלר בושה. לא דיברתי עם אף אחד במסדרון, לא דיברתי עם זיו אדלר, ואם אני אצא משקר, אני מוכן שירחיקו אותי לחודש".

המאמן התייחס לנתק בין לבין הבעלים: "הכל בסדר עם רביב ספיר, הוא הבעלים ויש לו בן, וזו סיטואציה לא קלה. אני חושב שמבחינה מקצועית הלכתי עם האמת שלי. אחרי השנה שעברה בה הוא שיחק טוב, אין סיבה שבעולם שגל ספיר לא יחזור להיות שחקן הרכב. בכל הקבוצות הבעלים מעורבים, ואני מקווה שיתנו לנו שקט ולא יתערבו לנו מקצועית. אם רביב לא יתערב הכל יהיה בסדר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully