וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "פתיחת המשחק שלנו לא מתקבלת על הדעת"

17.10.2011 / 21:58

מאמן ירושלים לא הסתנוור מהניצחון על השרון/הרצליה. כדיר: "עוד יראו פה כדורסל טוב יותר", חגאי: "היה לנו חוסר מזל"

הפועל ירושלים לא הרשימה במיוחד, לא הבריקה וממש לא הופיעה לתחילת המשחק, אבל בסופו של דבר עודד קטש יכול להיות מרוצה מהקבוצה שלו הערב. האדומים פתחו את עונת 2011/12 עם ניצחון 96:99 על בני השרון/הרצליה לאחר הארכה ולא מעט דפיקות לב מואצות במלחה, שם ספגה האורחת הפסד 18 ברציפות. די ג'יי סטרוברי הוביל את ירושלים עם 23 נקודות, לוק ג'קסון הוסיף 17, בעוד בני השרון/הרצליה נהנתה מיום מצוין של טוויטי קרטר, שתרם 24 נקודות וחילק 6 אסיסטים.

מאמן ירושלים עודד קטש שם דגש על הפתיחה החלשה של הקבוצה שלו, שנקלעה לפיגור 30:15 בתום הרבע הראשון, ואמר: "פתיחת המשחק שלנו לא מתקבלת על הדעת, לא ברור לי למה זה קרה. היה משחק משוגע, חייבים לתת קרדיט לבני השרון, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בהגנה.

"היה לנו יתרון מתחת לסל וניצלנו את זה כששיחקנו חכם. אני לא יודע למה אנחנו יוצאים טוב למחצית השנייה ולא בפתיחת המשחק, אני לא חושב שזו התרגשות. אני בטוח שניראה טוב יותר בהמשך. אלישי כדיר הוא שחקן מצוין, אותי הוא לא מפתיע. מזל שיש לנו שחקנים כמו ג'ון תומאס ואורי קוקיה על הספסל".

אלישי כדיר, שתרם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, אמר: "אני מרגיש די רע, קלעתי איזה 5 מ-60. היינו צריכים לסיים טוב יותר בהתקפה, אם היינו עושים זאת זה היה נגמר בצורה קלה יותר, אבל הכי חשוב שניצחנו. אני עדיין לא מרגיש חד כל כך וגם החיבור עדיין לא מושלם, אבל זה יתקדם ועוד יראו פה כדורסל הרבה יותר טוב".

מנגד, מאמן המפסידה רועי חגאי אמר: "עשינו מאמץ אדיר, ואני חושב שלהפסיד על קליעות חוזרות של ירושלים זה חוסר מזל. אני מעריך את החבר'ה, אבל הפסד זה הפסד בסופו של דבר. חסר לנו שחקן וזה מורגש מאוד. גיא לביא הוא ילד מדהים, ההצלחה לא עולה לו לראש ואני בטוח שהוא יפרח. עכשיו יש לנו את חיפה שהיא קבוצה מצוינת, תהיה מלחמה ואני מקווה שננצח".

הפועל ירושלים ניצחה 96:99 את השרון/הרצליה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully