וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סיון עשויה לחזור לליגה האירופית

ה-CAS יחליט אם הקבוצה השוויצרית שהורחקה מהמפעל, תוכל לשוב אליו כקבוצה החמישית בבית של סלטיק ואתלטיקו מדריד

סיון השוויצרית, שהוגרלה בבית אחד בליגה האירופית עם אודינזה, אתלטיקו מדריד וראן הצרפתית, והורחקה מהמפעל בעקבות עונש שאסר עליה להחתים שחקנים מאז 2008, עשויה לשוב אליו. השוויצרים החליטו לערער על ההחלטה בבית דין אזרחי בשוויץ, וכעת, אחרי ששוחקו כבר שני מחזורים בליגה האירופית, סיון עשויה לחזור לשלב הבתים כקבוצה החמישית.

אופ"א שחררה היום הצהרה רשמית בנושא, ובה פירטה את האופציות בהן יכולה הקבוצה להשתלב מחדש במפעל האירופי המשני, במידה שתצטרך. חשוב לציין, שמי שיחליט בסופו של דבר על העניין יהיה ה-CAS, בית הדין לענייני ספורט שיושב בלוזאן, שהודיע ביום שבת שהוא הסמכות לקבוע בנושא במידת הצורך.

האופציה הראשונה שאופ"א הציעה, מדברת על ביטול כל המשחקים שהתקיימו בבית ט' של הליגה האירופית (לו הוגרלה סיון במקור). במקרה כזה, סיון תצטרף כקבוצה חמישית לבית, והוא יתקיים במתכונת בה כל קבוצה תשחק ארבעה משחקים בלבד (מתכונת דומה לזו שהייתה נהוגה בגביע אופ"א עד להפיכתו לליגה האירופית), שניים בבית ושניים בחוץ. במקרה הזה המשחקים ישוחקו בין ה-24.11 ל-22.12.

גם באפשרות השנייה תצטרף סיון כקבוצה חמישית, התוצאות מהמשחקים שהתקיימו ייחשבו ושמונה משחקים נוספים יצטרכו להתקיים, ובמקרה כזה המשחקים יימשכו עד פברואר בשנה הבאה.

אופציה שלישית, במידה שההחזרה של הקבוצה תיעשה מאוחר מדי, מדברת על כך שסיון תחזור למפעל החל משלב 32 האחרונות, במהלך שיכלול סוג של פלייאוף שעדיין לא נקבע.

כל האופציות הללו צפויות להשפיע כמובן על הקבוצות האחרות בבית שלא ששות לקיים עוד משחקים בתוך העונה העמוסה ממילא, ולכן הוחלט על ה-CAS כסמכות האחרונה בעניין. אין ספק, עוד סיפור מנפלאות אופ"א.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully