וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים הארבו: "אני אשם במה שקרה בסיום המשחק"

17.10.2011 / 13:00

מאמן הניינרס לקח אחריות על המהומה שאירעה בסיום המשחק מול הליונס ועשוי לצרף את ברנדון לויד. שון פייטון נפצע ברגלו

לילה מעניין ומלא באירועים עבר על ליגת ה-NFL אמש (ראשון) במחזור השישי. האירוע הביזארי של הערב התרחש בדטרויט, שם האורחת סן פרנסיסקו יצאה עם ניצחון חוץ ענק 19:25 והנחילה לליונס את הפסדם הראשון העונה. בסיום המשחק, ניגשו שני המאמנים ג'ים הארבו המנצח וג'ים שוורץ המפסיד זה לזה אל לחיצת היד המסורתית. אלא שהארבו, שהגיע למקום המפגש בצהלות אחרי הניצחון, כנראה היה נלהב מדי ולחיצת היד שלו התפרשה על ידי שוורץ כדחיפה. הארבו החל ללכת מהמקום, אך שוורץ רדף אחריו ואף התנגש בו קלות, מה שהוביל את שחקני שתי הקבוצות להתגודדות סביב מאמניהם, כשרק לאחר התערבות השופטים נמנעת תיגרה גדולה יותר.

שוורץ התייחס ראשון לאירוע ואמר: "הלכתי לברך אותו על הניצחון והוא פשוט העיף אותי. הופתעתי. אני מבין שהוא התרגש מהניצחון, אבל יש חוקי כבוד מסוימים בליגה הזאת". הארבו מצידו, ניסה לצנן מעט את הרוחות ולקח על עצמו את האחריות למקרה: "הייתי בטירוף באותו רגע, לחצתי את היד שלו חזק מדי, זה הכל. אני לוקח את האשמה למקרה עליי". הנהלת הליגה כבר הודיעה שתחקור את האירוע.

לצערנו, כל מחזור מסתיים עם רשימת פצועים. לעומת זאת, לא בכל שבוע אנו רואים ברשימה את אחד ממאמני הליגה, ולמעשה זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה. הטייט אנד של ניו אורלינס ג'ימי גרהאם, קיבל מסירה מדרו בריס וניסה להתקדם כששני שחקני הגנה של טמפה ביי דחקו אותו לכיוון קו החוץ. גרהאם נפל על מאמנו, שון פייטון, שרגלו השמאלית נתקעה מתחת לערמת השחקנים, מה שגרם לקרע ברצועה ושבר בשוק של המאמן. "המהלך היה מהיר מאוד ובהתחלה חשבתי שרק קיבלתי מכה בברך, אך כשניסיתי לקום, ידעתי שמשהו לא בסדר", אמר המאמן, שחזר עם הקבוצה לניו אורלינס ויעבור ניתוח ביממה הקרובה. פייטון לא חזר לתחומי המגרש במחצית השנייה, כשמי שהשתלט על העניינים היה מתאם ההתקפה פיט קרמייקל.

אוקלנד: ג'ייסון קמפבל כנראה גמר את העונה

אוקלנד ריידרס חווה עונה לא רעה בכלל על המגרש, אבל מסביב הצרות לא מפסיקות להגיע. הקבוצה ניצחה אמש את קליבלנד 17:24 במשחק ביתי שהוקדש לזכרו של אל דייויס, הבעלים המיתולוגי שנפטר בשבוע שעבר. במהלך הרבע השני הקוורטרבק ג'ייסון קמפבל יצא לריצה של שבעה יארד, שהסתיימה בנחיתה חזקה על כתפו הימנית, מה שהוביל לשבר בעצם הבריח. קמפבל סיים את העונה ככל הנראה, כשמי שהחליף אותו היה קייל בולר. הריידרס כבר פנו בשעות האחרונות לסינסינטי בנגלס במטרה לבדוק אפשרות לטרייד על הקוורטרבק השובת/ פרש קרסון פאלמר, כשבינתיים באוהיו לא ששים לשחרר את השחקן ולמעשה להענות לדרישתו מתחילת העונה. יש לזכור כמובן, כי על ספסל הריידרס מחכה הרוקי טרל פריור, שסיים את עונש ההשעייה שלו בשבוע שעבר.

דווין הסטר הגיע כרגיל לעבודה בסאנדיי נייט מול מינסוטה, אותו ניצחה שיקגו 10:39. הסטר תפס מסירה של 48 יארד מג'יי קאטלר לטאצ'דאון והוסיף אחד נוסף בתחום בו הוא מוביל את היסטוריית הליגה, בעיטות החזרה. לרוע מזלו של הסטר, תפיסה שלו בסוף הרבע השלישי הובילה לפציעה בחזה, הוא לא עלה לרבע האחרון ומצבו טרם ידוע. בצד המפסיד, שמח. דונובן מקנאב סופסל ברבע הרביעי והמאמן לזלי פרייזר כבר משמיע קולות של ייאוש מהקוורטרבק שלו: "אנחנו צריכים לשבת ולדבר על הרבה דברים. לא יודע מי ייפתח בשבוע הבא".

העונה של דנבר לא ממש מתרוממת לגבהים והקבוצה הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה הראשונים. כעת נראה כי בקולורדו החליטו לוותר סופית על העונה הקרובה והם מציעים את התופס הבכיר שלהם ברנדון לויד, ככל הנראה תמורת בחירת סיבוב שלישי בדראפט הקרוב. המעוניינות הן סן פרנסיסקו, שאיבדה את התופסים שלה ג'וש מורגן ובריילון אדוארדס בשל פציעות ונראית הכי רצינית, כשגם שמותיהן של סנט לואיס ראמס וניו אינגלנד פטריוטס עלו בנושא.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully