וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קליפורניה עדיין חולמת

17.10.2011 / 8:36

סן פרנסיסקו ניצחה גם בדטרויט 19:25 והוכיחה שההצלחה לא מקרית. ניצחון לג'איינטס על בפאלו, הפטריוטס עברו את דאלאס

אם סן פרנסיסקו פורטי ניינרס לא הייתה עבורכם סיפור עד עכשיו, אולי הניצחון 19:25 בדטרויט ישכנע אתכם. הניינרס הנחילו לליונס הפסד ראשון העונה, ועם מאזן 1:5 נראים בדרך הבטוחה לפלייאוף. מפתיעה אחרת, בפאלו, קיבלה מקלחת צוננת מאחמד בראדשו מניו יורק ג'איינטס, ששפך עליה שלושה טאצ'דאונים בדרך לניצחון 24:27 של הכחולים.

אלכס סמית' חוגג עם פרנק גור טאצ'דאון של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Duane Burleson, AP
לחבר'ה האלה יש אופי. אלכס סמית' ופרנק גור חוגגים בסן פרנסיסקו/AP, Duane Burleson

גרין ביי שומרת על מאזן מושלם, 0:6, לאחר שיוט קליל בבית מול סנט לואיס בניצחון 3:24. קאם ניוטון וקרוליינה שוב הובילו ושוב איבדו יתרון בהפסד 31:17 באטלנטה. פיטסבורג הבלתי משכנעת עברה את ג'קסונוויל 13:17 בזכות יום גדול של רשארד מנדנהול ופילדלפיה ניצלה מופע אימים של רקס גרוסמן מוושינגטון כדי לנצח בבירה את הרדסקינס 13:20. סינסינטי ממשיכה לנצח בשקט ובביטחון, הפעם 17:27 על אינדיאנפוליס, שטרם העלתה העונה W על הלוח.

בסדרת המשחקים השנייה קצרה ניו אינגלנד ניצחון דרמטי 16:20 על דאלאס. אוקלנד הכניעה את קליבלנד 17:24, טמפה ביי גברה על ניו אורלינס 20:26 ובולטימור מיגרה את יוסטון 14:29. שיקגו הלמה במשחק הלילה במינסוטה 10:39.

שחקן ניו יורק ג'יאנטס אחמד ברדשואו חוגג טאצ'דאון מול בפאלו בילס. Bill Kostroun, AP
אחמד בראדשו והג'איינטס הוכיחו לספקנים כי יש להם כוח לנצח/AP, Bill Kostroun

דטרויט (1:5) - סן פרנסיסקו (1:5) 25:19

ג'ים הארבו, מאמן סן פרנסיסקו, כל כך התלהב מניצחון קבוצתו, שבסיום כמעט ופרצה תגרה בינו לבין ג'ים שוורץ, מאמן היריבה. אבל בסופו של דבר, היו לו סיבות לחגוג, כשסטרייק של אלכס סמית' לדילייני ווקר פחות משתי דקות לסיום העלה את הפורטי ניינרס ליתרון 19:22, אותו רק הגדילו עד לסיום. לסמית' לא היה משחק טוב - 17 מסירות מוצלחות מ-32 ניסיונות, 125 יארד ואיבוד אווירי, אבל כשזה נחשב הוא ידע למצוא את האנדזון. פרנק גור היה מפלצתי וסיים עם 141 יארד וטאצ'דאון. בצד השני, מת'יו סטאפורד מסר ל-293 יארד ושני טאצ'ים, קלווין ג'ונסון לא מצא הפעם את הרשת ו"הסתפק" ב-113 יארד בשבע תפיסות.

גרין ביי (0:6) - סנט לואיס (5:0) 3:24

משחק קצוות שגם נראה כזה, כשתוצאת המחצית הייתה גם תוצאת הסיום. האם ימיו של סטיב ספאגנולו כמאמן הראמס הגיעו לקיצם? אולי אחרי עוד הופעה מבזה, התשובה היא חיובית. ארון רוג'רס סיים עוד יום בעבודה עם 310 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, כשאחת המסירות לטאצ'דאון הייתה לג'ורדי נלסון ל-93 יארד. נלסון סיים עם 104 יארד בשתי תפיסות בלבד. 321 יארד ואיבוד אווירי לסאם בראדפורד, 96 יארד על הקרקע לסטיבן ג'קסון בסנט לואיס.

ניו יורק ג'איינטס (2:4) - בפאלו (2:4) 24:27

ברנדון ג'ייקובס לא שיחק ואחמד בראדשו ידע שהוא צריך לתת את הטון בג'איינטס. הוא עשה את זה באופן מופתי, עם 104 יארד על הקרקע ב-26 נשיאות ושלושה טאצ'דאונים וגם ארגון דרייב הניצחון, שהבשיל לשער שדה של לורנס טיינס 1:32 דקות לסיום. הבילס פספסו מספר הזדמנויות לנצח ולאחר שהובילו 7:14 לא שבו להוליך. 292 יארד ללא טאצ'דאון לאיליי מאנינג, 96 יארד בארבע תפיסות להאקים ניקס. בבילס, 244 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים לריאן פיצפטריק, כולל אחד משמעותי ברבע הרביעי לידיו של קורי וובסטר. 121 יארד על הקרקע לפרד ג'קסון, 80 מהם במהלך אחד שהסתיים בטאצ'דאון.

ג'וש בראון שחקן סנט לואיס ראמס. Jeffrey Phelps, AP
ג'וש בראון והראמס לא מצליחים להתרומם/AP, Jeffrey Phelps

אטלנטה (3:3) - קרוליינה (5:1) 17:31

קאם ניוטון והפנת'רס שוב עשו מה שהם עושים כל העונה - שילמו שכר לימוד. קרוליינה הובילה 14:17, רק כדי לספוג 17 נקודות ללא מענה ממאט ריאן ומייקל טרנר, שרשמו כל אחד טאצ'דאון בריצה ברבע הרביעי. ריאן סיים עם 163 יארד וגם טאצ'דאון אווירי, טרנר סיכם יום נאה של 140 יארד ושתי כניסות לאנדזון. 237 יארד ושלושה איבודים לניוטון, שאת הטאצ'דאון היחיד שלו במשחק רשם על הקרקע, שם הגיח ל-50 יארד.

סינסינטי (2:4) - אינדיאנפוליס (6:0) 17:27

תתחילו להעריך את הבנגאלס, שנותנים הצגות דרך ההגנה בכל משחק. נייט קלמנטס חסם בעיטה של אדם וינאטיירי שהייתה משווה את התוצאה, ולאחר מכן הרים קרלוס דנלאפ כדור שנפל מהשמטה כפויה ורץ אתו לאנדזון כדי לחתום את הניצחון. אנדי דלטון מסר ל-264 יארד וטאצ'דאון, סדריק בנסון הגיח ל-57 וטאצ'דאון משלו. באינדיאנפוליס האומללה רשם קרטיס פיינטר 188 יארד עם טאצ'דאון ואיבוד אווירי, הקולטס עדיין מחפשים ניצחון.

וושינגטון (2:3) - פילדלפיה (4:2) 20:13

בפילדלפיה אמרו לפני המשחק כי מדובר בסופרבול הפרטי שלהם, שכן הפסד היה שולח אותם לעשות חושבים ולהיפרד לשלום מהעונה. הם עמדו בהבטחה לנצח, גם אם זה לא היה הכי יפה. האיגלס עשו את זה דרך ההגנה, כשקטפו את רקס גרוסמן האיום ארבע פעמים והרשו לו 143 יארד באוויר ב-9 מ-22 ללא טאצ'דאון. ג'ון בק שנכנס להחליפו במחצית השנייה עשה עבודה טובה יותר וגם הגיח לטאצ'דאון שצימק את התוצאה. בהמשך שמרו העיטמים על הניצחון ועל עצמם בחיים. 237 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי למייקל ויק, שפינה זמנית את מקומו לווינס יאנג לפני שחזר. ההספק של יאנג: מסירה אחת ואיבוד אווירי אחד. הבחור פשוט מושלם. 126 יארד וטאצ'דאון על הקרקע ללשון מקוי.

לשון מקוי שחקן פילדלפיה איגלס. Pablo Martinez Monsivais, AP
לשון מקוי והאיגלס נשארו בחיים/AP, Pablo Martinez Monsivais

פיטסבורג (2:4) - ג'קסונוויל (5:1) 13:17

הסטילרס מקרטעים מפתיחת העונה וגם את המשחק הזה, שעל הנייר היה קל, הפכו לקשה. רשארד מנדנהול הצטיין עם 146 יארד וטאצ'דאון על הקרקע, והיה הרץ האחורי הראשון העונה ששובר את מחסום 100 היארד מול ג'קסונוויל. משחק בינוני לבן רות'לסברגר, שסגר 200 יארד בלבד באוויר עם טאצ'דאון למייק וואלאס. 109 יארד וטאצ'דאון לבליין גאברט, שהופל ארבע פעמים, פעמיים על ידי למאר וודלי ופעמיים על ידי איש המערות ברט קיזל.

אוקלנד (2:4) - קליבלנד (3:2) 17:24

הריידרס שיחקו בבית לראשונה מאז מותו של אל דייויס בשבת שעברה, ועשו את שלהם עם ניצחון אמוציונלי נוסף, הפעם על קליבלנד. זה לא היה קל גם מבחינה מקצועית, כשאוקלנד איבדה את ג'ייסון קמפבל עד תום העונה והשתמשה בשני קוורטרבקים אחרים, שאחד מהם היה הפאנטר (המצוין, התותח, האהוב והאליל) שלה, שיין לכלר. הוא מסר לטאצ'דאון האווירי היחיד של השודדים במשחק, לטייט אנד קווין בוס. 91 יארד וטאצ'דאון על הקרקע לדארן מקפאדן (המצוין, התותח, האהוב והאליל) ו-82 יארד באוויר לדריוס הייווארד-ביי, שמתחיל לתבוע מעמד של תופס טוב. פייטון היליס נטש ברבע השלישי בגלל פציעה, ואתו או בלעדיו התקשו הבראונס לפתח משחק. 215 יארד ושני טאצ'דאונים לקולט מקוי.

טמפה ביי (2:4) - ניו אורלינס (2:4) 20:26

אחרי ההשפלה שעברו בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר, חזרו הבאקנירס הביתה והצליחו ליירט את ההתקפה הקטלנית של דרו בריס והסיינטס. ג'וש פרימן רשם מחצית ראשונה מצוינת, במסגרתה זרק לשני טאצ'דאונים והעלה את טמפה ביי ליתרון 7:20, בשנייה נאלצו הפיראטים להזיע, אך הצליחו לשמור על הניצחון בזכות שני שערי שדה של האיש ששמו נשמע כשל חצי אדם-חצי רובוט, קונור בארת. 303 יארד לפרימן, 109 יארד על הקרקע לארנסט גרהאם. 383 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים לבריס, 124 יארד באוויר לג'ימי גרהאם, 118 למרקז קולסטון.

ג'ים הארבו מאמן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Rick Osentoski, AP
יאללה מכות. ג'ים הארבו וג'ים שוורץ מופרדים בסיום המשחק בדטרויט/AP, Rick Osentoski

ניו אינגלנד (1:5) - דאלאס (3:2) 16:20

הקאובויס תמיד מוצאים דרכים להפסיד, וכך היה גם הפעם. הגנה עילאית של דאלאס עצרה את טום בריידי והפטריוטס על פחות מ-30 נקודות, לראשונה במשחק ליגה מאז נובמבר שעבר (אז והיום המתאם היה רוב ריאן, אשתקד בקליבלנד). בכל מקרה, הקאובויס לא יכלו להימנע מלהיות עצמם ובעטו בכל הכוח בדלי החלב, כשאפשרו לבריידי והפטריוטס ליזום דרייב שהסתיים בידיים של ארון הרננדז באנדזון, 22 שניות לסיום. בריידי השלים 27 ניסיונות מסירה ל-289 יארד, אבל נחטף פעמיים ונלחץ עוד פעמים רבות, במיוחד על ידי דמרקוס וור המצוין. זה לא עזר לקאובויס, בעיקר בגלל קבלת החלטות גרועה של ג'ייסון גארט וכרגיל, טוני רומו, שסיים עם 317 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.

בולטימור (1:4) - יוסטון (3:3) 14:29

בדרכם הלא סקסית, הרייבנס אוחזים בפסגת ה-AFC צפון עם הפסד בודד. בדרכם הנאיבית, הטקסאנס שוב הצליחו להפסיד משחק שבו על פי ההתפתחויות במגרש היה להם סיכוי להוציא משהו במשך שלושה רבעים. בילי קאנדיף היה הגיבור של הרייבנס עם חמישה שערי שדה, שעשו את ההבדל המדויק במשחק. 305 יארד ואיבוד אווירי ללא טאצ'דאון לג'ו פלאקו, שכן נכנס לאנדזון דרך הקרקע. 132 יארד באוויר לאנקואן בולדין, 101 יארד על האדמה לריי רייס. ביוסטון, 220 יארד וטאצ'דאון למאט שאוב, 76 יארד וגיחה לאנדזון לג'ייקובי ג'ונס.

שיקגו (3:3) - מינסוטה (5:1) 10:39

הברס הלמו בווייקינגס האומללים, בעיקר באמצעות דווין הסטר שהבקיע פעמיים, פעם אחת בתפיסה ל-48 יארד ופעם שנייה בהחזרת בעיטה. הוא סיים עם 91 מתוך 267 היארדים שלהם מסר ג'יי קאטלר (שני טאצ'דאונים). 177 יארד באוויר לדונובן מקנאב, שימיו כקוורטרבק לגיטימי בליגה נראים מאחוריו.

ווס וולקר שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
ווס וולקר והפטריוטס נחלצו מהפסד בעור שיניהם/AP, Elise Amendola

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully