וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל: "לא הופתענו מהניצחון על מכבי תל אביב"

הדס גרינברג

17.10.2011 / 7:18

בקרית שמונה חגגו את המהפך מול הצהובים, הקשר צבר ביטחון: "מקווה שהניצחון ידחוף אותנו כלפי מעלה בטבלה"

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, בעירוני קרית שמונה חגגו אמש (שבת) את הניצחון על מכבי תל אביב (1:2) בתקווה שההישג ישיב את הביטחון שהיה חסר לשחקנים במחזורים הראשונים, והתבטא בכמות גדולה של החמצות שחזרה על עצמה גם אתמול.

"זה נכון שאנחנו מחמיצים הרבה, אבל אני שמח שלמרות ההחמצות ניצחנו", אמר רביד גזל לוואלה! ספורט. "עד כה יצא לנו לשחק כדורגל טוב אבל התוצאות לא היו טובות, אלא שבשבועיים האחרונים הצלחנו להביא את התוצאות שרצינו. במחצית הראשונה מכבי הייתה יותר טובה מאיתנו, אבל עלינו למחצית השנייה כמו קבוצה אחרת אחרי שרן לא היה מרוצה מאיתנו בהפסקה, וגם אנחנו ידענו שיכולת כזו לא מתאימה לנו".

על הניצחון הראשון של קבוצתו העונה על קבוצה גדולה אמר גזל: "לא הופתענו מהניצחון. ידענו שאנחנו צריכים לעבוד קשה כדי שזה יגיע ועכשיו אני מקווה שהניצחון הזה ידחוף אותנו קדימה ובעיקר כלפי מעלה בטבלה. אני שמח שבמחצית השנייה שיחקנו כדורגל יפה, ואין ספק שזו היתה המחצית הכי טובה שלנו העונה, בפרט ששיחקנו מול קבוצה חזקה".

בקבוצה החמיאו לשמעון אבוחצירא, שבישל את שני השערים, וגם לשלומי אזולאי שהגיע ממכבי חיפה לפני מספר שבועות וכבש את השער הראשון שלו במדי הקבוצה, ולאחמד עאבד שהגיע הקיץ כשחקן די אלמוני מאחי נצרת וחגג גם הוא שער בכורה. הקפטן אדריאן רוצ'ט, שהוחלף פעמיים בלבד העונה, הופתע מהעובדה שהוחלף במחצית.

וויליאם נג'ובו, שריצה אתמול עונש הרחקה, ישוב לסגל במחזור הבא במשחק החוץ מול מכבי חיפה שייערך ביום ראשון. לעומתו עדי אלישע, שספג כרטיס אדום בתוספת הזמן, יחמיץ את המשחק מול הירוקים. בן שמעון, שנוהג לתת לשחקניו יומיים חופש לאחר ניצחון, עשה זאת גם כעת והקבוצה תשוב להתאמן ביום רביעי.

צפ בקרית שמונה מפתיעה את מכבי ת"א

אבוחצירא: "היה צריך להיגמר יותר מ-1:2"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully