וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא חושב שאנחנו מבוהלים במשחקי חוץ"

מאמן מכבי ת"א לא נבהל מההפסד של מכבי ת"א לק"ש. חשש לקרע ברצועה של ניבאלדו. אבוחצירא: "היה צריך להיגמר יותר"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

ההפתעה הגדולה ביותר במחזור השמיני הגיעה הערב (ראשון) מהקבוצה הצפונית בליגה, עירוני קרית שמונה, שגברה על מכבי תל אביב 1:2. השחקנים של מוטי איוניר אמנם עלו ראשונים ליתרון, אך למחצית השניה הופיעה קבוצה אחת בלבד - והיא לא לבשה חולצות צהובות. קרית שמונה שלטה לגמרי במרכז השדה, הגיעה לאינספור הזדמנויות ליד השער, ולבסוף גם הבקיעה פעמיים כדי להשלים מהפך ולרשום ניצחון צודק במיוחד. איוניר וקבוצתו ממשיכים את היכולת הלא משכנעת במיוחד מהשבועות האחרונים, ולמאמן לא מעט עבודה לקראת משחק הליגה האירופית ביום חמישי סטוק סיטי בחוץ.

איוניר: "קרית שמונה הימרה, וזה עבד לה"

אם זה לא מספיק, ניבאלדו, שנפצע והוחלף במהלך המשחק, יועבר הלילה לבית החולים כדי לעבור צילום שיבהיר את חומרת הפציעה שלו בברך. במכבי חוששים כי ניבאלדו סובל מקרע ברצועה הצידית של הברך והוא צפוי להחמיץ את משחק החוץ מול סטוק. אם יתברר שהבלם הברזילאי אכן סובל מקרע, הוא ייעדר למשך מספר שבועות.

"במחצית הראשונה, קרית שמונה בכלל לא הגיעה למצב אחד ליד השער שלנו", אמר מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר בסיום. "שלטנו במשחק, שיחקנו טוב והקשנו עליהם, הם אפילו לא הגיעו לרחבה. לצערי הרב זה נעצר. שיחקנו לא טוב במחצית השניה. קרית שמונה די הימרה כשהיא הכניסה חלוץ במקום קשר, ולצערי זה עבד להם כשהם הביכו אותנו בחלק הקדמי. הפציעה של ניבאלדו פגעה בנו מאוד. אנחנו לא עשינו שום דבר בחלק הקדמי למרות כל החילופים שעשינו. שחקנים שלנו לא שיחקו מספיק טוב ולא נתנו את מה שהם צריכים במרכז המגרש. כל מה שעשינו טוב במחצית הראשונה, לא עשינו במחצית השניה".

המאמן הצהוב המשיך לנסות ולשמור על פרופורציות והוסיף: "התחלנו את העונה בצורה מצוינת, שיחקנו הרבה מאוד משחקים, ומי שחשב שנוכל לבוא כל שבוע ולתת הצגה, זה לא עובד ככה. הקבוצה העונה נבנתה על חבר'ה צעירים, ויש עליות וירידות. דור מיכה למשל שנתן משחק נהדר באירופה, משחק עכשיו בצורה בינונית. זה חלק מהעובדה שאתה הולך עם קבוצה מתוך מחשבה שאתה בונה אותה לעתיד. אני לא חושב שאנחנו מפוחדים או מבוהלים במשחקי החוץ שלנו, למרות שברור שבלומפילד זה סיפור אחר". לבסוף נשאל המאמן על המשחק הקשה מול סטוק סיטי לקראת סוף השבוע בליגה האירופית ואמר: "ברור שאנחנו באים כאנדרדוג מובהק, ואם נשחק כמו ששיחקנו היום נענש".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

שלומי אזולאי: "ידענו שאפשר לעשות שינוי, ועשינו את זה"

רן בן שמעון איבד לגמרי את הקול במהלך המשחק, והופיע לראיון בטלוויזיה כשהוא נוטף זיעה ומתנשף. לאחר שניסה לומר כמה מילים, עזב מחויך.

איש המשחק שמעון אבוחצירא, שבישל את שני השערים של קרית שמונה, אמר בסיום: "בפתיחת המשחק לא שיחקנו טוב, ומכבי תל אביב קבוצה מצוינת, צריך להגיד את זה. אמרנו לעצמנו שיש רק דבר אחד לעשות - לצאת למחצית השניה, לנצח ולצאת לדרך חדשה. אין ספק שניצחון זה נותן ביטחון להמשך, אבל אני לא חושב שפתחנו רע את העונה. לא הפסדנו, זה מראה על אופי של קבוצה. איבדנו אולי יתרון, אבל זה נבע מחוסר מזל, וכולם ראו את זה. היה צריך להיגמר יותר מ-1:2. אנחנו עובדים על ההחמצות באימונים ולאט לאט זה ייכנס. אני מקווה שנעבוד קשה, שנתחבר ושנצא לרצף טוב של משחקים".

שלומי אזולאי, שעלה מהספסל, כבש והביא את המפנה של הקבוצה מהצפון, הוסיף: "המחצית השניה לא היתה דומה בכלל לראשונה. עלינו כקבוצה, ידענו שאפשר לעשות שינוי ועשינו את זה. עלינו קצת מבוהלים בפתיחה, אבל אז התחלנו לשחק את הכדורגל שלנו. השאיפות שלי עם הקבוצה זה לטפס כמה שיותר גבוה בטבלה, ולהשתדרג אישית מבחינת יכולת".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully