וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "כיף לראות את הקבוצה שלך משחקת ככה"

16.10.2011 / 21:37

מאמן הפועל חולון היה מרוצה מהקבוצה שלו ב-83:87 על מכבי ראשון לציון. בירנבוים: "החטאות עונשין עשו את ההבדל"

ליגת לוטו יצאה הערב לדרך עם חמישה מפגשים מרתקים, ומעבר למשחק המרכזי בין גליל/גלבוע לאלופה מכבי תל אביב בגן נר, המפגש שמשך את מירב תשומת הלב היה בין הפועל חולון למכבי ראשון לציון שנערך באשקלון, והסתיים בנצחונה של המארחת 83:87.

מאמן המנצחת דן שמיר עצמו אמר בסיום: "זה היה משחק רביעי בשבעה ימים, וכולם דיברו על זה כל השבוע שעבר. אני רק יכול להיות גאה באיך שהחבר'ה שלנו התמודדו עם זה, לא ראינו קבוצה עייפה, היינו צריכים להתמודד עם עליות וירידות, אבל לכל אורך המשחק היינו שם על הרצפה ובריבאונד. כיף לראות את הקבוצה שלך משחקת ככה ואני מאוד מרוצה".

המאמן התייחס למצב הכלכלי של חולון: "לנו זה היה ברור שהשנה הראשונה וההתחלה זה קרב בלימה. יש גירעון וצריך לגייס כסף, הרבה אנשים טובים עובדים מאוד קשה כדי לסדר את זה. באנו לעשות את המערכת הכי מקצועית ושקטה שצריכה להיות. ההתחלה לא הייתה חלקה כמו שרצינו שהיא תהיה. אני והשחקנים שלנו נעשה את המקסימום".

גארד המנצחת שלומי הרוש שסיים את המשחק עם 6 נקודות ו-6 חטיפות, התייחס ליכולת הטובה שלו: "זה סגנון המשחק שלי, אנרגיות הגנה ולרוץ. הביטחון בא מהמאמן שנותן לי ומכניס אותי למגרש, אומר לי לא לפחד לעשות מה שאני יודע לעשות. יכול להיות שהענשתי אותם כי לא התכוננו אליי. הקהל פה הכניס אותי לאווירה עם האנרגיות והכל זה מה שנתן לי את הדחיפה. זה משחק ראשון לא צריך לעשות מזה יותר מדי. לא משנה כמה דקות אני על המגרש, אני נכנס ועושה את מה שאני יודע לעשות, להלהיב את החבר'ה".

מאמן המפסידה אפי בירנבוים הסביר את ההפסד: "החטאות עונשין במשחקים צמודים וריבאונדים עושים את ההבדל. זה הביא את הניצחון לחולון. בכל משחקי האימון כולל הטורניר בירושלים היינו עם הכי פחות פאולים, והיה לנו מצב של פאולים היום שהיינו צריכים להחליף הרבה מאוד שחקנים והרוטציה הזאת הביאה אותנו להגנה יותר רכה".

"מכבי תל אביב זה סוג של משחק קל"

באשדוד היה הערב דרבי בין שתי הקבוצות הדרומיות בליגה, מכבי אשדוד ועירוני אשקלון, שניצחה בסיום המשחק 79:89. אשדוד דווקא התחילה את המשחק טוב עם 15:26 ברבע הראשון, אבל אף שחקן שלה לא היה מסוגל לעצור את רביב לימונד, שזהר עם מאזן סטטיסטי מדהים: 24 נקודות, 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-8 חטיפות.

לימונד התייחס בסיום למשחק: "האמת שזה לא היה מכוון, אבל יש לנו נטייה להתחיל משחקים לאט, ולתת ליריבה להיכנס למשחק. אני שמח שדרך ההגנה הצלחנו לחזור למשחק. הלך לי, כי קיבלתי כמה סלים קלים והחבר'ה חיפשו אותי. אבל זה לא מה שחשוב, אלא זה שניצחנו במקום קשה. כי מחכים לנו שבועיים קשים".

בשבוע הבא תשחק אשקלון מול מכבי תל אביב, ולימנד התייחס למפגש עם האלופה: "שבוע הבא מול מכבי תל אביב זה סוג של משחק קל, כי אין לנו מה להפסיד נגדם. אנחנו מקווים שנצליח ונעשה את העבודה".

מאמן המנצחת אריק אלפסי נתן את הקרדיט לשחקנים שלו: "אני חושב ששחקנים גילו אופי מדהים, שמרו בצורה מצוינת, בחצי השני היה מאמץ הגנתי וההגנה נצחה לנו את המשחק. הקהל באה לאימון ערב לפני וביקש שננצח בשבילם אז הנצחון מוקדש לבעלים של הקבוצה יוסי דהן וכמובן לקהל שהגיע בהמוניו לתמוך בקבוצה".

עופר ברקוביץ, המאמן של מכבי אשדוד העדיף להישאר אופטימי למרות ההפסד: "היה לנו דקות טובות בתחילת המשחק אבל באיזשהו שלב איבודי כדור עצרו אותנו. בחצי השני התחלנו במומנטום לא טוב, סך הכל הם נצחו בצדק והם היו עדיפים עלינו אבל פנינו הלאה למשחק הבא".

"עדיין יש פער גדול בין מה שאני רוצה לבין מה שיש"

ההתמודדות המותחת ביותר של המחזור הייתה בגני תקוה, שם אירחה מ.כ. הבקעה את מכבי חיפה. בתום ארבעה רבעים הייתה התוצאה 72:72, ובהארכה, שהייתה גם היא מותחת, היו בחצי הדקה האחרונה שני מהפכים לפני שהקבוצה הביתית ניצחה 80:81.

מאמן הבקעה אבי אשכנזי נשמע רגוע בסיום: "עדיין יש פער גדול בין מה שאני רוצה לראות לבין מה שיש אבל בהחלט בחצי השני כולל בהארכה שחקנו הגנה טובה, גילינו אופי אחרי שהיינו במינוס 12, יכלנו להתפרק כי זה קרה לנו במשחקי אימון".

אשכנזי, שאימן במשך תקופה ארוכה את מכבי חיפה, התייחס לנושא: "היה משחק מיוחד אבל אני לא מרגיש שמחה מיוחדת כי כולם בחיפה חברים שלי, אז אולי עדיף שהייתה פה קבוצה אחרת. לגבי המפגש מול חולון – שם צריך לשחק טוב יותר. לא חשבנו שאנחנו מוכנים למשחק הראשון ויש לנו לא מעט בעיות אבל קל לתקן אותן אחרי נצחון, ננסה השבוע לעלות מדרגה לקראת חולון".

דיון דאוול, שקלע את סל הניצחון, אמר: "מצאתי את הנישה שלי במחצית השניה, אני שמח שהראנו הרבה אופי. ההגנה הייתה יותר טובה במחצית השנייה אבל זה עוד מוקדם למרות שברור שזה כיף לפתוח עם נצחון אבל זאת רק ההתחלה. נצטרך להמשיך לעבוד על בטחון והגנה".

דאוול הוסיף: "חיפה שחקה טוב במשך 4 רבעים ובהארכה, בכל זאת הערב הגיע לנו לנצח. הרושם שלי מהקבוצה - שהחוזק שלנו יהיה בהגנה. העונה הגעתי לבקעה אחרי ירושלים עם רצון להמשיך לשחק טוב ולנצח במשחקים אין לי מה להוכיח, אני יודע איזה סוג שחקן אני וזה ידבר בפני עצמו ואהיה שחקן קבוצתי הכי טוב שאני יכול".

מאמן המפסידה מיקי גורקה ניסה לספק סיבות להפסד: "כל הכבוד לבקעה, היה משחק מצוין וקשה, והם ידעו לנצח. אנחנו הרגשנו טוב כל המשחק והובלנו ברבע האחרון, נתקענו והמשחק נתקע וזה קרה לנו גם במשחקי אימון. יש בזה הרבה גורל ומזל, והמזל היה עם הבקעה. אני חושב שהבקעה יותר לחצה אותנו, יצאנו מהמשחק המסודר שלנו, אנשים לקחו קצת מהלכים של אחד על אחד וזה פגע בנו. להפסיד לאבי זה בסדר אבל מאוד רציתי לפתוח את העונה בנצחון. היינו קרובים, אבל זה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully