וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: אור רם ו-ולריה פטיוק זכו בתחרות נוער בינלאומית

הטניסאי הצעיר ניצח 4:6, 3:6 את הנסון השבדי וזכה בטורניר שנערך בבת ים. פטיוק ניצחה 6:4, 2:6, 5:7 את קליק השבדית

אור רם הראל ו-ולריה פטיוק זכו היום (ראשון) בתחרות הנוער הבינלאומית (ITF, רמה 3) שנערכה במועדון הטניס בת ים. השניים לא אכזבו, ולעיניהם של עשרות אוהדים ישראלים ניצחו את השחקנים השבדים מולם התמודדו.

בבנים, אור רם זכה בתואר לאחר שניצח 3:6,4:6 את גוסטב הנסון השבדי. השבדי זכה במשחקון הראשון אך רם שבר ושמר, ועלה ל-1:2. הנסון חזר לריכוז במהירות וביצע מהפך כשעלה ל-2:4 עם אפשרות שבירה. רם נחלץ מהתסבוכת והעביר את המומנטום אליו כשזכה בארבעה משחקונים ברצף כדי לנצח 4:6. במערכה השנייה שני השחקנים שברו האחד את השני עד למצב של 3:4 לטובתו של רם. במצב זה, לראשונה במערכה, רם שמר על ההגשה ועלה ל-3:5. במשחקון האחרון רם שבר שוב וניצח 3:6.

רם, שכבר עמד מול הדחה בסיבוב התחרות השני ונחלץ מנקודת משחק, אמר בסיום המשחק: "מה שיפה בטניס הוא שאתה יכול להיות על סף הפסד, אבל כמה ימים לאחר מכן להניף את גביע התחרות. מה שאני לוקח מהתחרות זה אותו ניצחון בסיבוב השני, וזה מה שנתן לי זריקת עידוד להמשך המשחקים". על המשחק היום, אמר רם: "הייתה הרבה רוח אבל האווירה הביתית שבמועדון שידרגה לי את המשחק. אני מקווה שהמומנטום הזה ימשיך גם השבוע, באליפות ישראל לנוער".

בבנות, ולריה פטיוק זכתה בתואר לאחר שניצחה בגמר את סוזן קליק (1) השבדית 6:4, 2:6, 5:7. פטיוק הפסידה את המשחקון הראשון במשחק, אך בהמשך זכתה בארבעה משחקונים ברצף ועלתה ל-1:4. השבדית התעשתה, חזרה עם חמישה משחקונים רצופים משלה- וזכתה במערכה 4:6. בשני המשחקונים הראשונים של המערכה השנייה שמרו השתיים על ההגשה. במשחקון השלישי פטיוק שברה, עלתה ל-1:2 ובהמשך זכתה בשלושה משחקונים רצופים ועלתה ל-1:5. השבדית עוד זכתה במשחקון נוסף, מה שלא מנע מהישראלית לנצח 2:6.

במערכה השלישית פטיוק עלתה ל-0:2. לאחר מכן, שמרו שתי השחקניות על ההגשה עד למצב של 2:5 בו שברה קליק, שגם השיגה בהמשך שלושה משחקונים כדי להשוות ל-5:5. בשלב מכריע זה פטיוק שברה את השבדית ושמרה על ההגשה במשחקון האחרון בדרך ל-5:7. פטיוק השיגה גם תואר בזוגות לאחר שניצחה עם לי אור 4:10,6:7,6:3 את השבדיות דוניקה בשוטה וסוזן קליק.

בסיום המשחקים, אמרה פטיוק: "היה לי שבוע טוב והמשכתי אותו גם בגמר. לא הצגתי טניס מדהים ולא את כל היכולות שלי, אבל שיחקתי ברמה מנטאלית מאוד גבוהה. בסך הכל היו יריבות לא קלות ועובדה ששני משחקים סיימתי בשלוש מערכות". על משחק הגמר, אמרה פטיוק: "במערכה הראשונה שיחקתי רע ואז עשיתי הפסקה קצרה, חיפשתי כוחות והמשכתי להיות חיובית. זאת תחושה טובה לזכות בתחרות ואני שמחה שזה נגמר עם תואר ביחידים ובזוגות".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully