וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון שני ברציפות להפועל רעננה

עצמי של מור דהן (22) ושער של מיקי סירושטן (51) סידרו 0:2 על בת ים ועלייה למקום הרביעי. 0:3 לנס ציונה באום אל פאחם

המחזור השביעי בליגה הלאומית מגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים בהשתתפות קבוצות שבסך הכל רוצות לצאת מהמשבר, ולא ממש מצליחות. עירוני בת ים רק העמיקה את הצרות שלה עם הפסד 2:0 להפועל רעננה, וגם הפועל הרצליה חזרה מאוכזבת אחרי 0:0 מול מכבי באר שבע שהשאיר אותה במקום האחרון. סקציה נס ציונה דווקא ידעה לצאת לדרך חדשה, עם 0:3 מוחץ באום אל פאחם.

הפועל רעננה - עירוני בת ים 0:2

המארחת השיגה ניצחון שני ברציפות תחת שרביטו של איציק עובדיה, כשניצלה את ההלם בו שרויה עירוני בת ים מאז מותו הטרגי של היו"ר עמי בלולו. רעננה ניצחה 0:2 את בת ים בשני המפגשים בעונה שעברה, ושחזרה את התוצאה הזו פעם נוספת. שער עצמי של הבלם מור דהן העלה את רעננה ליתרון בדקה ה-22, ומיקי סירושטן הכפיל בדקה ה-51. הקבוצה של איתי מרדכי עם הפסד חמישי רצוף בכל המסגרות, בעוד המארחים כבר במקום הרביעי.

מכבי אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 3:0

אחרי שני הפסדים ביתיים כואבים ועם ההגנה הגרועה בליגה שספגה 11 שערים, סקציה נס ציונה ידעה שהיא חייבת להתאושש כמה שיותר מהר. עם סגל הכולל בחלק הקדמי שחקנים כמו יחיאל צגאי, מאור אסור, עומר פרץ וג'ורג' אקירמי, מקומה של הקבוצה בצמרת, והיום היא חזרה לעצמה עם ניצחון באום אל פאחם. אסור, שהגיע ממש לפני תחילת העונה אחרי תקופה טובה בנתניה, כבש פעמיים מהנקודה הלבנה בדקות 60 ו-65 (אחרי הרחקתו של השוער מאיר כהן) וחגג את שערי הליגה הראשונים שלו בנס ציונה, אחרי שהבקיע כבר בגביע הטוטו. אקירמי סגר עניין בדקה ה-88, אום אל פאחם עם הפסד ביתי שלישי העונה.

מכבי באר שבע - הפועל הרצליה 0:0

שתי נועלות הטבלה קיוו לצאת מהבוץ אחת על חשבון השנייה, אבל נפרדו ב-0:0 חלש שהשאיר אותן מתחת לקו האדום ואת הפועל הרצליה עדיין ללא ניצחון העונה. הקבוצה של תומר קשטן סובלת מבעיה קשה בהתקפה, ועם שני שערים בלבד בשבעה משחקים קשה להישאר בליגה. תאיה באבלולה הורחק משורות באר שבע בתוספת הזמן.

הפסד בכורה לאחי נצרת שנותרה בפסגה

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully