וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ירושלים פוגשת את בני השרון/הרצליה

16.10.2011 / 18:47

הפרמיירה של רועי חגאי כמאמן בליגת העל תתקיים במלחה מול קבוצתו של קטש, שרוצה לפתוח ברגל ימין (ב', 19:35, 5+לייב)

המחזור הראשון בליגת העל יינעל מחר (שני) כשהפועל ירושלים תארח את בני השרון/הרצליה באולם מלחה. הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק לאחר ההפסד למכבי תל אביב בחצי גמר גביע צ'אנס, ואילו הקבוצה של רועי חגאי, במשחקו הראשון כמאמן ראשי בליגת העל, מופיעה לאחר שהפסידה כבר ברבע גמר גביע צ'אנס למכבי ראשון לציון. מי שנחה במהלך המחזור היא ברק נתניה שביצעה היום פעילות למען הקהילה.

הפועל ירושלים – בני השרון/הרצליה (מלחה, 19:35, 5+ לייב)

היסטוריה ומספרים: - הפעם האחרונה שבני השרון ניצחה במלחה הייתה במשחק מספר 4 ברבע גמר פלייאוף 2003/4.

- מאז אותו ניצחון רשמה בני השרון 17 משחקים במלחה, את כולם הפסידה, מתוכם 12 הפסדים להפועל ירושלים.

- לפני שנתיים פתח רועי חגאי את העונה מול הפועל ירושלים, כעוזר מאמן מכבי ראשון לציון, והפסיד 75:82.

- 11 נקודות צריך יובל נעימי כדי לעבור את וויל סולומון בקלעי כל הזמנים של הפועל ירושלים, ולהשאיר את העונה האחרונה העגומה לגמרי מאחוריו.

הכנות ושאר ירקות:

הפועל ירושלים:
בהפועל ירושלים רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין. באימונים ובמשחקי ההכנה האחרונים מדגיש המאמן עודד קטש את חשיבות ההגנה. בראיין רנדל הפצוע עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולא צפוי לשחק, מי שיחליפו ככל הנראה יהיה ג'ון תומאס בעוד אייברי בראדלי צפוי להישאר מחוץ לסגל.

"בכל שנה זה מרגש מחדש לפתוח עונה בכדורסל הישראלי", אמר עודד קטש לקראת המשחק, "עבדנו קשה בקיץ האחרון ואנו באים נחושים ומוכנים לליגה עם הרבה רצון לפתוח את העונה בצורה הטובה ביותר ולהציג קבוצה נחושה ואטרקטיבית. בני השרון קבוצה טובה וחזקה ומצפה לנו משחק קשה וצמוד. אני מאוד מאמין בשחקנים שלנו ומול הקהל במלחה אנחנו באים במטרה ברורה – לנצח ולפתוח עונה ברגל ימין. כיף לחזור לליגה וכולנו כבר מחכים לג'אמפ הראשון".

לוק ג'קסון הוסיף: "ישנה הרגשה מיוחדת לפתיחת העונה. חיכינו בציפייה למחזור הפתיחה ואני שמח שמחר יוצאים לדרך. יש לנו סגל שחקנים איכותי ומוכשר שמתחבר טוב הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. אנחנו בהחלט רוצים לפתוח את העונה בניצחון בטח במלחה מול הקהל הנפלא שלנו. עשינו הכנה טובה מאוד בקיץ לליגה ולאירופה, מחר אנחנו מתחילים את הליגה הישראלית ומקווים להצליח בה השנה כמה שיותר ולעמוד ביעדים שלנו".

בני השרון:
בעוד האופטימיות חוגגת בהפועל ירושלים, בבני השרון יודעים שהעונה צפויה להיות אחת הקשות בתולדות הקבוצה. המאמן רועי חגאי ניסה בימים האחרונים להחדיר אמונה בשחקניו כי ניתן להפתיע ולרשום סנסציה כבר במחזור הפתיחה אך ללא הסנטר טרבור בוקר, שסובל מפציעה בשריר התאומים ולא צפוי להיות כשיר בתקופה הקרובה, הסיכוי להפתיע נמוך מאוד. מי שיחליפו הוא קני לאוסון שהגיע למועדון רק לפני שבוע וחצי, אך בבני השרון מרוצים מאוד מהשתלבותו.

"מאוד קל לבוא למלחה כאנדרדוג", התייחס מאמן בני השרון רועי חגאי למשחק בשיחה עם וואלה! ספורט, "יחסי הכוחות מאוד ברורים, ואין לנו מה להפסיד בטח שאנחנו בהרכב חסר. אחד היתרונות של הקבוצה שלנו שכמעט כולם חבר'ה חדשים ולא יודעים בפני מה הם עומדים אז אין להם את הפחד והרתיעה ממלחה, נבוא לעשות את המקסימום כדי לנסות להפתיע. אמרתי על השחקנים שהלחץ תמיד על ירושלים במלחה וטוב לבוא כאנדרדוג, אנחנו ננסה להיות קרובים ולבסוף לגנוב את המשחק. אני מנסה להוריד מהשחקנים את הלחץ ולנסות לנצח את המשחק".

שחקן המפתח: יובל נעימי. אין הרבה שחקנים בכדורסל הישראלי שמסוגלים להרוג את המשחק ברגעים ספורים, ויובל נעימי הוא אחד שכזה. אל מול הקו האחורי חסר הניסיון של בני השרון יצטרך נעימי להפגין עליונות ולהוביל את קבוצתו בניסיון לנצח את המשחק. אם הוא יהיה בשיאו, לבני השרון אין בכלל מה לחלום על ניצחון, אם לא יצטיין, המשחק יהפוך להיות תלוי בזרים, וכאן היתרון הירושלמי מצטמצם.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully