וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה את אז'קסיו 1:3

מוליכת הטבלה השיגה ניצחון רביעי רצוף, באדיבותו של קווין גמיירו שכבש שלושער (2, 50, 53). 0:2 לראן בדרבי מול לוריין

שלושת המשחקים האחרונים של המחזור העשירי של הליגה הצרפתית התקיימו היום (ראשון), ובמוקד עמד המפגש בין המוליכה פריס סן ז'רמן לאז'קסיו בקורסיקה, שהסתיים ב-1:3 קליל לקבוצה מעיר האורות. כוכב המשחק היה קווין גמיירו, שכבש שלושער. ולנסיין השיגה את ניצחונה השני העונה, כשהביסה בביתה 0:3 את סושו, מצמד של וינסנט אבובקאר ושער נוסף של פואד קדיר. במשחק שנעל את המחזור, ראן עלתה למקום החמישי עם 0:2 בדרבי על לוריין.

קווין גמיירו שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עלה לראש טבלת מלך השערים עם שמונה כיבושים. גמיירו/רויטרס

אז'קסיו - פריס סן ז'רמן 3:1

המוליכה פריס סן ז'רמן הגיעה לקורסיקה, להתארח אצל אז'קסיו המדורגת בתחתית, אחרי ששלוש הדולקות אחריה, מונפלייה, ליון וליל ניצחו אתמול, והיא התחילה את המשחק טוב: כבר בדקה השנייה הגיע כדור קרן לראשו של סילבן ארמאן, שהוריד אותו לקווין גמיירו. החלוץ שהגיע העונה מלוריין, בעט פנימה והשיג את השער השישי שלו העונה בליגה.

בדקה ה-24 חזרה המארחת עם שער של קרל מג'אני, אבל גמיירו לא סיים את העניינים שלו במשחק. חמש דקות אחרי ההפסקה הוא קיבל מסירה מהראש של מוחמד סיסוקו, וכבש מקרוב את השני שלו במשחק. חלפו שלוש דקות נוספות, שוב גמיירו בבעיטה מקרוב, הפעם מבישול של קלמון שאנטום. זה הניצחון הרביעי ברציפות של פ.ס.ז', שהפסדה היחיד העונה בליגה הגיע במחזור הראשון, אי שם באוגוסט.

ולנסיין - סושו 0:3

ולנסיין הגיעה למשחק הזה כשבאמתחתה ניצחון אחד בלבד העונה, שהושג מול דיז'ון לפני חודש, והיא קיוותה לצבור עוד קצת נקודות כדי לצאת מהתחתית. המארחת שלטה במשחק, ובדקה ה-43 תירגמה את היתרון בשדה גם לשער. גאיטן בונג מסר לווינסנט אבובקאר, והחלוץ הקמרוני בעט חזק ברגל שמאל לפינה השמאלית. בדקה ה-70 הכפילה ולנסיין את יתרונה, משער של פואד קדיר. אבובקאר הבקיע שער נוסף חמש דקות מאוחר יותר, אחרי שקיבל כדור מראשו של קדיר.

ראן - לוריין 0:2

אחרי שהפסידה פעמיים בדרבי בעונה שעברה, ראן השיגה את הנקמה שלה מול היריבה העירונית, חלפה על פניה בטבלה ועלתה למקום החמישי. לוריין נעצרה אחרי שבעה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, וספגה את הפסדה השני שלה העונה בגלל שער של ז'יר אקוקו בבעיטה חופשית כבר בדקה ה-11 ופנדל מדויק של ג'ונתן פיטרויפה בדקה ה-63, אחרי הכשלה על אקוקו ברחבה.

ליגה צרפתית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully