וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג ניצחה 1:2 את פרייבורג

שערים של מין סון ואיליצ'יביץ' בבכורה שלו סידרו לקבוצה ניצחון שני העונה, פינק לא עמד על הקווים. קלן ניצחה 0:2 את האנובר

המחזור התשיעי בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד עם השפעה ישירה על מאבקי התחתית. במשחק הראשון, הצליחה המבורג המתחדשת להשיג את ניצחון הליגה השני שלה העונה, 1:2 בחוץ על פרייבורג המסובכת בעצמה. במשחק שנעל את המחזור ניצחה קלן 0:2 את האנובר מצמד של לוקאס פודולסקי הנהדר.

פרייבורג - המבורג 2:1

הימים הם ימי התחדשות בהמבורג, כשהמאמן החדש טורסטן פינק עדיין לא עמד על הקווים אבל השפעת החלפת המאמן כן ניכרה על הקבוצה. המבורג השיגה את ניצחון הליגה השני שלה העונה עם 1:2 חשוב במיוחד בחוץ מול יריבתה בתחתית פרייבורג ושיפרה את מאזנה העני לשבע נקודות, כמו הקבוצה של מרקוס זורג.

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-12 כשקרן של גוקהאן טורה מצאה את ג'פרי בומה, שנגח פעם אחת אך השוער אוליבר באומן הדף רק עד ליונג מין סון שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 של המבורג. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-47 כשפאפיס סיסה, מי אם לא הוא, ניצל בישול של פליקס באסטינס כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-73 הצליחה המבורג להשיג את שער הניצחון, כשהפעם הכובש היה איבו איליצ'ביץ' הקרואטי המצוין לאחר בישול של טורה. לאיליצ'ביץ' זה היה שער הבכורה בהופעת הבכורה שלו בהמבורג, לאחר שהגיע בינואר מקייזרסלאוטרן.

קלן - האנובר 0:2

הקבוצה של סטאלה סולבאקן מתחילה להתאושש מפתיחת העונה הקשה שלה והשיגה את ניצחון הליגה הרביעי העונה, 0:2 על האנובר, שהקפיץ אותה מהמקום ה-13 עד למקום ה-10 עם 13 נקודות. לוקאס פודולסקי, ששמו הוזכר השבוע בעיקר בקרב על המקום בהרכב גרמניה מול אנדרה שרלה, כבש צמד ושיפר את מאזנו מתחילת העונה לשישה שערים. האנובר שוב הוכיחה שהיא לא מספיק יציבה כדי להתמודד בצמרת הגבוהה ושלהפתיע קבוצות גדולות זה לא תמיד מספיק.

קלן עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-24 לאחר שלוקאס פודולסקי בעט כדור חופשי מ-25 מטר מצוין פנימה לאחר עבירה של סרחיו פינטו על אדיל צ'יהי. בדקה ה-86 כבשה המארחת גם את השער השני לאחר שקרן של פולדי חזרה אליו והחלוץ הגרמני עבר את השומר שלו בין הרגליים ובעט מזווית קשה לחיבורים של הפינה הרחוקה, איזה שער ענק וזה 0:2 לקלן.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully