וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו הבקיע בניצחון קאזאן

הקשר הישראלי השלים 90 דקות והבקיע את השלישי ב-0:3 על ספרטק מוסקבה. שפונגין כבש שער עצמי ב-1:1 של אומוניה

צפו בשער הנהדר של נאתכו בעמוד הפייסבוק שלנו

ביברס נתאכו הבקיע את שערו השישי העונה, בניצחונה הביתי של רובין קאזאן 0:3 על ספרטק מוסקבה במחזור ה-27 בליגה הרוסית. כריסטיאן נובואה (53) ואלכסנדר ריאזנטסב (58) כבשו צמד מהיר. עמנואל אמניקה האורח הורחק בדקה ה-60 וספרטק איבדה סיכוי לחזור למשחק, כאשר בתוספת הזמן מצא נאתכו את הרשת וקבע את תוצאת המשחק, עם ספק הגבהה-ספק בעיטה לאחר שפרץ לרחבה. בעקבות הניצחון קאזאן עלתה מהמקום השביעי למקום השישי, עם 45 נקודות, תשע פחות מהמוליכה זניט סט. פטרסבורג.

*** ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-84 במשחק הניצחון של קלאב ברוז' 0:2 על גנט במחזור ה-10 בליגה הבלגית. תומאס מונייה, שהוחלף על ידי רפאלוב, כבש ראשון בדקה ה-24 וביורן ולמינקס הכפיל בדקה ה-59. גנט שנייה אחרי אנדרלכט, שמחצה 0:5 את סטנדרד ליאז', אצלה לא שותף מאור בוזגלו.

*** יובל שפונגין שיחק 90 דקות בתיקו 1:1 של אומוניה ניקוסיה בחוץ מול אנגניסי דרניה. בדקה ה-20 נגח שפונגין לשערו הוא את שער היתרון לאנגניסי, אבל אומוניה הצליחה להשוות ממש לפני הירידה למחצית, משער של אלכס דה סילבה. אומוניה מדורגת במקום הרביעי בליגה עם 10 נקודות.

*** משה אוחיון לא נכלל בסגל של לגיה ורשה, שניצחה 0:1 את רוך חוז'וב משער של דניאל ליובויה. לגיה במקום הרביעי בליגה הפולנית, עם פיגור של נקודה מהמוליכה וגם משחק חסר.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully