וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 דרמטי ללאציו על רומא בדרבי

מירוסלב קלוזה הכריע את המפגש החם עם שער בתוספת הזמן. 0:0 ליובנטוס מול קייבו וגם לאודינזה נגד אטאלנטה

אחרי הניצחון של מילאן וההפסדים של נאפולי ואינטר, נמשך הערב (ראשון) המחזור השישי באיטליה ובמרכזו אודינזה ויובנטוס, שתי המוליכות, שקיוו לנצל את המעידות של מי שלכל הפחות אמורות להיות היריבות העיקריות שלהן בצמרת. בסופו של דבר שתיהן סיימו ב-0:0, תוצאה שחזרה על עצמה לא פחות מחמש פעמים הערב. המשחק המרכזי שנעל את המחזור היה באולימפיקו, שם נפלו שערים, הושגה הכרעה וגם היה משחק מצוין שהסתיים ב-1:2 דרמטי של לאציו על רומא.

מירוסלב קלוזה חלוץ לאציו. רויטרס
לאציו כבשה את הבירה. קלוזה/רויטרס

לאציו - רומא 1:2

עם הרכב בו הופיעו רק שני שחקנים שחוו את הדרבי של הבירה בעבר (דניאלה דה רוסי וסימונה פרוטה) נעצרה רומא אחרי חמישה ניצחונות רצופים על יריבתה העירונית, ואיפשרה לאדי רייה לחגוג נקודות דרבי ראשונות כמאמן לאציו וגם ניצחון בית ראשון העונה, בצורה הכי מותחת ומתוקה שניתן לתאר. לאציו במקום הרביעי עם 11 נקודות, רומא עם שלוש נקודות פחות במקום ה-11.

מארטן שטקלנבורג חזר אל בין הקורות אחרי חודש היעדרות וגם פרננדו גאגו פתח לראשונה בהרכב רומא, שעלתה ליתרון משער של פאבלו אוסבלדו המצוין, ששלח עם כל הלב אל הרשת אחרי בישול אומנותי של מיראלם פיאניץ'. המשחק התנהל בקצב מהיר והרנאנס הגיע לשני מצבים טובים עוד במחצית הראשונה, אך לא הצליח להשוות, כשמצד שני פספס אוסבלדו צ'אנס להשלים צמד.

בדקה ה-51 הגיע השוויון המוצדק, כשסימון קיאר תפס קלות ברחבה את כריסטיאן ברוקי והורחק. הרנאנס לא התבלבל מול שטקלנבורג וקבע 1:1 מהנקודה הלבנה. שתי דקות לאחר מכן מירוסלב קלוזה יכול היה להשלים מהפך, אולם השוער ההולנדי היה שם כדי להדוף. קלוזה המשיך להחמיץ ונגח למשקוף בדקה ה-70, ו-12 דקות לאחר מכן ג'יבריל סיסה ירה לקורה. לאציו המשיכה ללחוץ, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן השיגה את ההכרעה הדרמטית משער של המחמיצן הראשי במשחק, כשקלוזה מצא את הרשת מ-10 מטרים אחרי בישול של מטוזאלם. הדרבי כל כולו של הביאנקוצ'לסטי.

קייבו - יובנטוס 0:0

לאחר שניצחה את מילאן ועלתה לפסגה לפני הפגרה, שבה הגברת הזקנה לעשות את מה שעשתה כבר שלוש פעמים העונה: לסיים בתיקו. יובה היתה הרבה יותר טובה ומסוכנת הערב, אך החמצות רבות של סימונה פפה, קלאודיו מרקיזיו ולאחר מכן גם אלסנדרו דל פיירו המחליף, שנגח לקורה בדקה ה-73, מנעו ממנה את שלוש הנקודות. הגברת הזקנה שתארח בשבוע הבא את גנואה שומרת על הפסגה, עם אותו מספר נקודתו כמו אודינזה - 12.

אטאלנטה - אודינזה 0:0

בדומה ליובנטוס, גם הזברות פספסו הזדמנות לפתוח פער של שתי נקודות במקום הראשון וסיימה בתיקו מאופס, שחזור של המשחק האחרון בין שתי הקבוצות בעונה שעברה. דווקא המארחת היתה טובה יותר, אך ערב מצוין של סמיר הנדנוביץ' בשער של אודינזה הקשה עליה למצוא את הרשת. בשבוע הבא תארח סגנית המוליכה את נובארה, ואז תצא למשחק חוץ מרתק בנאפולי.

משחקים נוספים:

צ'זנה - פיורנטינה 0:0

קליארי - סיינה 0:0

גנואה - לצ'ה 0:0

נובארה - בולוניה 2:0

הבקיעו לבולוניה: גסטון רמירס (45), רוברט אקוואפרסקה (64)

(עדכון ראשון: 16:53)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully