וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:2 את סנדרלנד

צמד של ואן פרסי סידר לתותחנים 1:2 על סנדרלנד. בניון נכנס כמחליף בדקה ה-77. ניוקאסל וטוטנהאם נפרדו ב-2:2 דרמטי

אחרי המשחקים המסקרנים של יום שבת וההתפתחויות בצמרת טבלת הפרמיירליג, היום (ראשון) נמשך המחזור השמיני של הליגה האיכותית הזו. ארסנל נהנתה ממשחק ענק של רובין ואן פרסי כדי לחזור לנצח, הפעם 1:2 את סנדרלנד ואילו ווסט ברומיץ' גברה על וולבס 0:2 בדרבי. המשחק שהשלים את המחזור השמיני הפגיש בין ניוקאסל וטוטנהאם וניפק דרמה נהדרת ו-2:2, שעצר את רצף הניצחונות של שתי הקבוצות.

ארסנל - סנדרלנד 1:2

התותחנים לא המתינו הרבה ורובין ואן פרסי כבש בבעיטה חדה ושטוחה מ-14 מטרים כבר אחרי 28 שניות. הדקות הבאות נערכו תחת שליטה של התותחנים, אבל דווקא סנדרלנד הייתה זו שמצאה את הרשת כשסבסטיאן לארסון השבדי - אקס ארסנל - כבש בבעיטה חופשית מושלמת בדקה ה-31 וקבע 1:1. המחצית השנייה נערכה במעמד צד אחד כשארסנל לוחצת, אבל לא מצליחה למצוא את הרשת עד שההולנדי סובב כדור חופשי מצוין שנעצר רק ברשת, שמונה דקות לסיום המשחק. יוסי בניון נכנס במקומו של תומאס רוזיצקי בדקה ה-77.

ווסט ברומיץ' - וולבס 0:2

מעבר לעובדה שהבאגיז ניצחו במשחק תחתית חשוב ונחלצו מהמקום ה-18 המוליך בסוף העונה לליגת המשנה, הם השיגו ניצחון יוקרתי באחד ממשחקי הדרבי החמים באנגליה - הבלאק קאנטרי דרבי - ובדרך גם חלפו על פני היריבה השנואה בטבלה. כריס ברנט שנודע ברגל שמאל האימתנית שלו, הרעיד את הרשת של ווין הנסי בבעיטה מתוך הרחבה כבר בדקה השמינית ופיטר אודמווינגי הכפיל בדקה ה-76 כדי לחתום את התוצאה ולהבטיח ניצחון חשוב.

ניוקאסל - טוטנהאם 2:2

איזו דרמה ענקית קיבלנו במשחק שסגר את המחזור השמיני בליגה האנגלית. התרנגולים, שחיפשו ניצחון ליגה חמישי ברציפות, היו קרובים להשיג אותו כשהובילו כבר פעמיים, אך ספגו פעמיים ונפרדו ב-2:2 מניוקאסל, שלא הצליחה להשיג ניצחון שלישי ברציפות.

התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-40. סטיבן טיילור הכשיל ברחבה את עמנואל אדבאיור ורפאל ואן דר וארט בעט את הפנדל עם הרבה ביטחון פנימה כדי לקבוע 0:1. הקבוצה המקומית איזנה בדקה ה-48 לאחר שמסירת רוחב מצוינת של יונאס גוטיירס מצאה את דמבה בה, שדחק מקרוב את ה-1:1.

התרנגולים לא ויתרו ועלו ל-1:2 בדקה ה-68 לאחר שמסירת עומק של סקוט פארקר מצאה את ג'רמיין דפו והחלוץ האנגלי הסתובב ובעט נהדר פנימה. אך המגפייס לא ויתרו ואיזנו שוב, הפעם בדקה ה-86 לאחר ששולה אמבאובי קיבל מסירה מיוהאן קבאיי ובעט חזק ושטוח לפינה הרחוקה את ה-2:2. איזו דרמה!

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully