וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 נקודות ליותם הלפרין בניצחון על נימבורק

הישראלי בלט בסנט פטרסבורג, שגברה על הצ'כים 62:79 בליגת ה-VTB. איטליה: מקל ניצח את גרין בדרבי הישראלי

בליגת ה-VTB התקיים הערב סוג של דרבי ישראלי, כאשר ספרטק סנט פטרסבורג של יותם הלפרין הביסה את נימבורק של ננו גינזבורג 62:79. הרכז הישראלי היה מהבולטים בקבוצתו, כאשר קיבל 32 דקות והשיב עם 12 נקודות באחוזים טובים - 3 מ-4 ל-2, 1 מ-1 ל-3 ו-3 מ-4 מהעונשין, בתוספת ארבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. הקלעי הבולט של המנצחת היה לוקאס מאברוקופולידיס, עם 15. אקס הפועל ירושלים ומכבי תל אביב טרה סימונס קלע 11 למפסידים.

*** שלושה ימים אחרי שהיא נחלה את הפסד הבכורה שלה בליגה הספרדית כבר במחזור השני (86:82 לבילבאו), ריאל מדריד התאוששה היום (ראשון) עם ניצחון חוץ 72:84 על ויאדוליד. הקבוצה של המאמן פאבלו לאסו הוליכה בפערים קטנים עד הרבע השלישי, בו ריצת 13:26 סימנה עבורה את הדרך לניצחון. היריבה של מכבי תל אביב ביורוליג נהנתה מ-28 נקודות של רודי פרננדס ועוד 16 של ניקולה מירוטיץ'. הרבה טורה הוליך את ויאדוליד עם 14 נקודות.

*** היריבה הגדולה של הבלאנקוס, ברצלונה, נחלה הערב את הפסדה השני, 81:75 לקחאסול בסביליה. אחרי שבמחצית הובילה המארחת 34:38, היא פתחה מבערים ברבע השלישי אותו ניצחה בתוצאה של 12:20, ועד לסיום ברצלונה לא הצליחה להשיג אותה. כוכב המשחק היה צ'מי אורטסון, שקלע 23 נקודות בפחות מ-25 דקות לסביליה, ופול דייויס שהוסיף 16. בברצלונה היה זה צ'אק אידסון שקלע 19 נקודות ולקח 9 ריבאונדים, אך הוא לא הצליח להושיע את הבלאוגרנה מההפסד, שכן הוא היה השחקן היחיד בקבוצה שקלע בדאבל פיגרס.

*** המחזור השני של הליגה האיטלקית בכדורסל זימן לנו היום דרבי ישראלי, בין בנטון טרוויזו של גל מקל לטראמו של יניב גרין, והמשחק היה צמוד עד לרגע האחרון. קבוצתו של מקל הייתה זו שניצחה את המשחק בתוצאה 75:77. מקל שיחק 15 דקות, קלע 2 נקודות (1 מ-6 מהשדה) וחילק 3 אסיסטים. גרין, קלע 3 נקודות ב-11 דקות בלבד. קבוצתו של שרון דרוקר, מונטגרנרו, ספגה את הפסדה הראשון העונה, לוורזה בחוץ 101:88.

*** בתוך כך, ליגת הכדורסל היוונית הושבתה היום (ראשון) עד הודעה חדשה בעקבות חילוקי הדיעות הנמשכים על פריסת התשלומים לקבוצות בגין זכויות שידור. הליגה הייתה אמורה להיפתח בסוף השבוע הנוכחי, אבל המחזור הראשון נדחה כבר לפני מספר ימים בגלל שלא נחתם חוזה עם הטלוויזיה. כעת החליטו הקבוצות להשבית את הליגה עד הודעה חדשה, כך שנכון לעכשיו גם המחזור השני שהיה אמור להיות משוחק בשבוע הבא, לא יתקיים.

המחלוקת מקורה ברצונן של רוב קבוצות הליגה לקבל את התשלומים מהטלוויזיה מראש ולא במהלך ו/או אחרי העונה. היום התקיימה הצבעה בה נטלו חלק כל המועדונים ושבעה מהם הצביעו נגד חתימה על חוזה ובעד השבתת הליגה. שתי הגדולות - פנאתינייקוס ואולימפיאקוס - היו בעד פתיחת המשחקים, אבל כוחן לא הספיק. עבור השתיים מדובר במכה מסוימת מאחר שהיורוליג תפתח השבוע והן קיוו להגיע לתחילת המשחקים במפעל כשהן יותר משופשפות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully