וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "נגיע נגד גליל מוכנים ורעננים"

16.10.2011 / 12:25

שחקן מכבי ת"א מבטיח שתראו הערב (20:55, 5) קבוצה שונה מזו ששיחקה נגד הפועל חולון. נמשכים המגעים עם פרקינס

מכבי תל אביב תפתח הערב (ראשון) את דרכה בליגה הישראלית כשתתארח בגן נר במשחק הפתיחה של הליגה מול הפועל גלבוע/גליל עליון (20:55, ערוץ 5). הצהובים רוצים להתחיל את העונה ברגל ימין, רגע לפני שהם מתחילים את דרכם במסגרת נוספת: היורוליג ביום חמישי הקרוב נגד מילאנו. עם זאת, בלאט היה מאוד לא מרוצה מהיכולת שהציגו השחקנים במשחק גמר גביע צ'אנס ביום חמישי.

"לא ניצלנו מהלכים עד הסוף", נזף בהם. באימון אתמול, שהיה אינטנסיבי מאוד, הרבה בלאט לעצור את האימון בכדי לתקן שחקנים על טעויות ואף העיר בתקיפות לא מעט על מהלכים בהגנה ובהתקפה. ליאור אליהו שסבל מכאבים קלים ערך אמש אימון חלקי.

בקבוצה ממשיכים במגעים עם הרכז האמריקאי דורון פרקינס, שנפצע לקראת סיום העונה שעברה, ולעקוב אחר מצבו הרפואי מתוך מחשבה אפשרית להחתימו כשיבריא.

שון ג'יימס נשמע דרוך לקראת המשחק הראשון בליגה. "זה המשחק הראשון של הליגה, זה הולך להיות מאוד מרגש", סיפר ג'יימס לוואלה! ספורט. "גליל בבית היא תמיד קבוצה טובה. אני בטוח שגם הם יגיעו מלאי אנרגיות ומוכנים לשחק, וכך אנחנו צריכים להיות. שום משחק הוא לא זניח, לא עבורי ולא עבור הקבוצה, לכן אנחנו נגיע למשחק מוכנים ורעננים. אנחנו רוצים להיאבק ורוצים לנצח".

על המשחק האחרון של מכבי תל אביב בגביע צ'אנס, הוסיף ג'יימס: "זה לא היה קל מול הפועל חולון. היא קבוצה טובה שיצאה למשחק עם תכנית משחק טובה מולנו. לא הופתעתי שהלך קשה כי יש להם מאמנים עם רזומה מול מכבי, והם יודעים להתמודד מול מכבי. בסופו של דבר השגנו תואר ראשון ואני שמח על כך".

האמריקאי התייחס גם להחלטתו לחתום הקיץ במכבי תל אביב, ואמר: "לעבור למכבי זו הייתה החלטה קלה עבורי. רציתי להיות בישראל, ומכבי זו אחת הקבוצות שנמצאת בטופ האירופאי, ורציתי להיות חלק מזה. קבוצות אחרות התעניינו בי, אבל בסופו של דבר אשתי ואני ידענו איפה אנחנו רוצים להיות. לא רציתי לעשות ויתורים ולהגיע למקום שבו לא ארגיש מחוץ לפרקט. יש לי ילדים ורציתי לספק להם סביבה טובה ואני יודע מה יש לישראל להציע. הסיטואציה לגדל את ילדיי באווירה בישראל היא נהדרת ונכונה עבורנו".

טל בורשטיין: "תמיד קשה לשחק בגן נר"

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully