וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון: "בלבול המאמן החלש ביותר שהיה כאן זה 15 שנים"

16.10.2011 / 11:10

מנהל מכבי פ"ת הסביר את פיטורי המאמן, והודיע כי בינתיים ייטב לוזון ומגמאדוב יאמנו. לחמן עדיין נחשב למועמד המוביל

ברני ארדוב

ביום שאחרי הפיטורים של מרקו בלבול מאימון מכבי פתח תקוה, עדיין קיים חוסר שקט בקבוצה שירדה למקום התשיעי בליגה. המלאבסים שהובילו ביתרון מבטיח של 0:2 נגד העולה החדשה נגד עירוני רמת השרון, איבדה את היתרון אחרי שאלן מסודי (54), יוסי אופיר (65) ותומר סוויסה (90) הבקיעו וניצחו 2:3. דקות אחרי המשחק.

היום (ראשון) העבירו את אימון הקבוצה מוראד מגמאדוב וייטב לוזון, כאשר מי שעדיין נחשב למועמד המוביל להחליף את בלבול הוא אייל לחמן, שהדריך את הקבוצה בסוף שנות ה-90 וקבוצתו האחרונה הייתה הפועל רעננה, ממנה התפטר מוקדם יותר השנה. בכל מקרה, גם שמו של משה סיני עלה כמועמד לאמן את הקבוצה.

מי שהתייצב מול המיקרופונים הבוקר באימון הקבוצה, בזמן שעל השחקנים נאסר להתראיין, היה מנהל הקבוצה איציק לוזון, שאמר: "יש פה צוות מספיק טוב לאמן את מכבי פתח תקוה, אני לא בלחץ. בשלב זה ייטב ומוראד המאמנים של מכבי פתח תקוה. הלוואי והם ינצחו וימשיכו עד הסוף, אבל אני מעריך שעד המשחק הבא יצורף מישהו. אין ספק שבקבוצה הזו הושקעו הרבה משאבים כדי להיות קבוצת צמרת, משהו השתבש. נכשלנו בכל ההשקעות בבחירת שחקנים ומאמן ואנחנו משלמים את המחיר היום.

על הכישלון של בלבול, אמר המנהל: "לדעתי נכשלנו עם בלבול, הוא מאמן שלא היה טוב. הוא לא התחבר למקום ולקבוצה. במבחן התוצאה נכשלנו. אני לא זוכר מצב כזה בעבר. מבחינת המאמן, זה המאמן הכי חלש שהיה פה ב-15 השנים האחרונות. בלי קשר, בינואר השחקנים יקבלו את העונש שלהם. מהבושה וחרפה שהייתה לנו במחזור הראשון נגד הפועל תל אביב אנשים שאלו אם בשביל זה יצאנו למחנה אימון ואם בשביל זה הקמנו קבוצה. נראינו שם כמו שום דבר, ולמאמן יש חלק מזה".

צפו במכבי פתח תקוה מאבדת יתרון של שני שערים

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully