וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד בול זכתה באליפות היצרנים של הפורמולה 1

האלוף סבסטיאן פטל ניצח במירוץ קוריאה ונעזר בחברו לקבוצה מארק וובר שסיים שלישי. קייסי סטונר הוא אלוף המוטוג'יפי

סבסטיאן פטל, שהבטיח בשבוע שעבר את זכייתו השניה ברציפות בסבב הפורמולה 1, זכה הבוקר (ראשון) במירוץ העשירי שלו העונה אחרי שניצח בגרנד פרי קוריאה. פטל מקבוצת רד-בול זינק שני אחרי לואיס המילטון, אבל עקף אותו כבר בסיבוב הראשון ומאותו רגע הוביל את המירוץ עד לסיומו. המילטון ניהל קרב על המקום השני מול מארק וובר האוסטרלי, שסיים בסופו של דבר במקום השלישי. אבל זה לא היה רק פודיום, מאחר והמקום השלישי של וובר הבטיח לקבוצת רד-בול גם את אליפות היצרנים, כשנותרו עוד שלושה מירוצים לסיום העונה.

ג'נסון באטון הבריטי זינק שלישי אבל סיים במקום הרביעי. הוא הצליח לשמור על המקום השני בדירוג הכללי, אבל ימשיך לנהל קרב על המקום הזה נגד פרננדו אלונסו מפרארי, שסיים חמישי וכרגע הפער בינו לבין באטון עומד על 10 נקודות. פליפה מאסה מפרארי סיים את המירוץ במקום הרביעי.

הדירוג הכללי:

1. סבסטיאן פטל (גרמניה, רד בול) 349 נקודות
2. ג'נסון באטון (בריטניה, מקלארן) 222
3. פרננדו אלונסו (ספרד, פרארי) 212
4. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) 209
5. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן) 196

קייסי סטונר חגג תואר שני במוטוג'יפי

רוכב האופנועים האוסטרלי קייסי סטונר חגג לפנות בוקר תואר שני בקריירה בסבב המוטוג'יפי. סטונר עשה את זה במגרשו הביתי, במירוץ מלבורן שבו זכה בפעם החמישית ברציפות. האוסטרלי מקבוצת הונדה ניצל את היעדרותו של האלוף לשעבר, חורחה לורנזו הספרדי, שהובהל לבית חולים אחרי שהתרסק בסיבוב החימום ונפגע קשות באחת מאצבעות ידו. במצב שנוצר, סטונר היה צריך לסיים באחד מששת המקומות הראשונים כדי להבטיח את התואר. הוא עשה את זה בקלאסה עם ניצחון במירוץ, שפתח פער של 65 נקודות בינו לבין לורנזו, כשנותרו עוד שני מירוצים לסיום העונה. במילים אחרות, הוא הבטיח לעצמו תואר נוסף בגיל 26, אחרי שאת התואר הראשון שלו קטף כרוכב צעיר בשנת 2007.

"יותר מדי דברים טובים קרו היום", אמר סטונר בסיום: "זה יום ההולדת שלי, זה הניצחון החמישי שלו ברציפות על המסלול הזה, זו האליפות השניה שלי. לנצח בצורה כזאת זה מיוחד מאוד. זו הייתה עונה חלומית".

ספורט מוטורי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully