וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חשד שרימון הגז הוכנס במהלך משחק הנוער

בקבוצה יטענו שהרימון הוכנס בזמן שלא הייתה אבטחה גדולה במקום, הקבוצה זומנה לבית הדין. גורם בקבוצה: "היה לנו מזל"

בהפועל באר שבע עסוקים גם היום (ראשון) בפרשת זריקת רימון הגז, שגרם להפסקת המשחק, כשבקבוצה התבשרו כי הם יועמדו לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. כתבנו רמי שני מוסיף שהמשטרה עצרה אמש שני חשודים במעשה. מעצרו של אחד מהם כבר הוארך בארבעה ימים.

מיד לאחר המשחק גינו בבאר שבע את האירועים והודיעו: "הנהלת מועדון הפועל באר שבע מגנה בחריפות רבה את אירוע זריקת הרימון בשטח האיצטדיון במהלך המשחק. הנהלת המועדון מתכוונת לתבוע באופן אישי את אותם אוהדים שהשליכו את הרימון על הנזקים לרבות הנזק הכספי שייגרם בעתיד לקבוצה. האירוע צולם במצלמות האבטחה מה שיקל על תפיסתם של המשליכים".

במשטרה ובמועדון חושדים שהרימון שהודלק אמש במהלך המשחק, הוכנס לתחומי האיצטדיון בשעות הבוקר בעת משחקה של קבוצת הנוער של המועדון נגד בני יהודה, בשעה שלא הייתה אבטחה גדולה סביב האיצטדיון. גורם בקבוצה אמר: "היה לנו מזל גדול שאף אחד לא נפגע בצורה רצינית מהרימון הזה, זה יכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע".

צפו באירועי המשחק וב-1:1 נגד מכבי חיפה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

אבי יחיאל: "יש אנרגיות חדשות"

בהפועל באר שבע היו מרוצים מאוד מה-1:1 שהשיגו בבית נגד מכבי חיפה. אמנם אירועי רימון הגז והעובדה שהקבוצה חייבת נקודות קצת העיבו על האווירה, אך בסך הכל בקבוצה מרגישים בשינוי מאז חילופי המאמנים עם עזיבתו של ניר קלינגר לטובת גיא לוי. שחקן בקבוצה אמר: "אם עד לפני שבוע דיברנו על הגדולות כקבוצות שלא בליגה שלנו, היום הוכחנו שגם מהן אפשר להביא נקודות ואם מביאים נגדן נקודות, אפשר להביא כמעט בכל מקום נקודות, הכל תלוי בנו".

מעבר לכך, בבאר שבע נשמעו מילים טובות על איבן גארידו על אף העובדה שגרם לפנדל לזכות חיפה, ואמרו: "הוא לא שיחק תקופה ובמשחק ראשון אפשר היה לראות שהוא יוכל לעזור לנו בהמשך". המאמן גיא לוי היה מרוצה משיבוצו של וויליאם סוארס כקשר אחורי, ובשבועות הקרובים הוא אמור להמשיך ולשחק בעמדה זאת.

הבלם אבי יחיאל אמר: "אני לא כל כך מאוכזב, אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות מאוכזבים, בהתחשב במקום שממנו באנו לפני המשחק. אנחנו יכולים להיות מעודדים גם מהתוצאה וגם מאיך ששיחקנו. הפועל באר שבע יצאה לדרך חדשה כבר לפני כמה זמן, אבל צריך להמשיך את זה. זו סיסמה נחמדה אבל נצטרך לעבוד כל יום וכל שבת עד סוף העונה".

על השינוי עם הגעתו של גיא לוי, אמר יחיאל: "קשה לשים את האצבע, יש אנרגיות חדשות עם מאמן חדש, זה לא יספיק רק לתקופה קצרה. משהו השתחרר אצלנו אחרי הניצחון הראשון על הפועל חיפה במחזור הקודם. היה קשה לנו להשיג אותו, והוא שחרר הרבה כשהגיע". על כך שתפס מקום של קבע בהרכב, הוא הוסיף: "המאמן החליט מה שהחליט, יש לנו ארבעה בלמים טובים בקבוצה, וכולנו נצטרך להיות בשיאנו כדי לעזור לקבוצה. תחרות זה דבר חיובי כל עוד היא נעשית בצורה הוגנת. גארידו בלם טוב ושיתוף הפעולה איתו היום היה טוב, נקווה שימשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully