וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "אנחנו יכולים לסיים בתיקו או לנצח"

הדס גרינברג

16.10.2011 / 14:00

שוער קרית שמונה משוכנע ביכולת קבוצתו לנצח הערב את מכבי ת"א: "לכל קבוצה יש את נקודות החולשה שלה". אלישע יפתח

עירוני קרית שמונה תחל הערב (ראשון, 20:30, 33 ו-511) בסדרה של שני משחקים קשים ביותר שמצפים לה, כשהיום היא תארח את מכבי תל אביב ובשבוע הבא תפגוש את מכבי חיפה. במועדון מצפים לקהל רב שיגיע, לאחר שזה הצביע ברגליו לאור פתיחת העונה המאכזבת ומיעט להגיע לעודד את הקבוצה. אין ספק שקרית שמונה עדיין לא מזכירה ולו במעט את הקבוצה התוססת של העונה החולפת, וזאת בעיקר בשל ההחמצות הרבות שמהן סובלים בחוליה הקדמית של קרית שמונה.

לעומת החוליה הקדמית, מי שמציג יכולת טובה מתחילת העונה הוא השוער דני עמוס, לו יש זיכרונות טובים מהמפגש מול מכבי תל אביב בעונה החולפת. עמוס הציג יכולת מצוינת במשחק החוץ בשנה שעברה כשקבוצתו ניצחה 0:1 בבלומפילד. "מכבי של השנה היא קבוצה חזקה ומצוינת, אבל לכל קבוצה יש את נקודות החולשה שלה ואני בטוח שרן יכין אותנו בצורה הכי טובה למשחק כדי שנגיע מוכנים", סיפר בראיון לוואלה! ספורט. על קבוצתו אמר: "יש לנו קבוצה מצוינת עם שחקנים דינמיים וצעירים ואפשר לעשות תוצאה טובה מול מכבי. מה זה תוצאה טובה? תיקו או ניצחון, זה משהו שאנחנו יכולים לעשות את זה".

אחרי כמה שנים שמיעט לקבל את הקרדיט המלא ותפקד בעיקר כשוער שני, מתחיל בן שמעון להעניק את הקרדיט המלא לעמוס כשוער ראשון, כאשר איתמר ניצן שהגיע הקיץ מתחרה איתו על מקומו. "אני חושב שתמיד האמינו בי", מוסיף עמוס. "היו דברים מעבר לכדורגל שהיו תלויים בי. מהשנה שעברה עשיתי צעד קדימה ואני מקווה שלא לאכזב. אין ספק שהעובדה שמאמינים בי תורמת לי לביטחון. אני יכול לומר שלמדתי כמה דברים על עצמי ועם זה אני הולך קדימה". על הזכרונות הטובים מהמשחק מול מכבי תל אביב בעונה החולפת, בו הציג את אחד המשחקים הטובים שלו בקריירה, אמר עמוס: "זה היה אחד המשחקים הטובים שהיו לי ואין ספק שאני אוהב משחקים מהסוג הזה".

כזכור, בקיץ האחרון היה עמוס כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון לאחר שחיפש קבוצה שבה יוכל לקבל את הקרדיט, אבל העובדה שגיא חיימוב חזר למכבי תל אביב הייתה זו שסללה את דרכו של השוער להישאר. בתוך כך, צפוי בן שמעון לערוך הערב שינוי אחד בהרכב כאשר עדי אלישע יפתח במקומו של שלומי אזולאי שהחלים מפציעה. אזולאי שערך שני אימונים ביומיים האחרונים לאחר שבוע של מנוחה ייכלל בסגל וימתין על הספסל.

בחוד שמעון אבוחצירא וברק בדש ימשיכו לקבל את הקרדיט לצד הנתון הלא מעודד שמראה שהקבוצה הצפונית במקום הלפני אחרון בכיבוש שערים מתחילת העונה עם חמישה בלבד, כאשר אחד מהם בפנדל. לעומת זאת, חוליית ההגנה של הקבוצה ספגה העונה רק חמישה שערים והיא במקום השני אחרי הפועל תל אביב עם ארבע ספיגות, אך עם משחק נוסף.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully