וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי ת"א: "אחד ממשחקי החוץ הקשים"

מוטי איוניר דרוך לקרב בצפון אליו יגיע בסגל חסר מאוד (20:50, 33 ו-511). עדי אלישע יחליף את שלומי אזולאי אצל המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* קרית שמונה ניצחה שניים מתוך שלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה החולפת. הניצחון הזכור מכל היה ה-0:4 שהנחיל רן בן שמעון למוטי איוניר במשחק האחרון שהתקיים בקרית שמונה.

* תשעה מפגשים בסך הכל התקיימו בין השתיים במסגרת ליגת העל. המאזן מפתיע ביותר ועומד על חמישה ניצחונות לקריה, שלושה למכבי תל אביב ועוד משחק אחד שהסתיים בתיקו. אף אחד מהמפגשים לא הסתיים בתיקו אפס כאשר ממוצע השערים למשחק עומד על שלושה. האם גם הפעם נראה כדורים ברשת?

* למכבי תל אביב ניצחון בודד בליגה באיצטדיון העירוני בקרית שמונה, 1:2 בפבואר 2009. חיים מגרלשווילי וסקוט סילי כבשו תחת אבי נמני.

* זה יהיה קרב בין ההתקפה הפוריה ביותר בליגה (17 שערים של הצהובים) לבין ההתקפה העקרה של קרית שמונה שמדורגת אחרונה בטבלת המבקיעות עם חמישה שערים בלבד מתחילת העונה.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

אחרי ה-0:1 הדחוק על רמת השרון במחזור הקודם בקרית שמונה מקווים לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. אין זה סוד שהקבוצה לא פתחה טוב את העונה ולא ממש מזכירה בינתיים את הקבוצה התוססת מהעונה החולפת, אך בשבועיים האחרונים נראו ניצוצות מעודדים. הקריה תפגוש לראשונה העונה יריבה מארבע הגדולות ולמרות הזיכרונות הנעימים מאשתקד, יש שחקנים שמוכנים כבר עתה לחתום על תוצאת תיקו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה.

לקראת המשחק אמרו בקבוצה: "אין ספק שזו מכבי אחרת לגמרי מהעונה שעברה. למרות שהם קבוצה מסוכנת שמציגה יכולת טובה מתחילת העונה אנחנו ניתן את הכל במטרה לנצח מול הקהל שלנו שלא ממש נהנה מאיתנו עד כה העונה".

רן בן שמעון צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב כאשר שלומי אזולאי שהחלים מפציעה וערך שני אימונים מלאים בלבד בשבועיים האחרונים ירד לספסל על מנת לא לסכנו ואילו עדי אלישע צפוי לתפוס את מקומו בהרכב. במצב שכזה אלישע או רביד גזל יתמכו יותר בקישור הקדמי לצידו של אדריאן רוצ'ט.

מכבי תל אביב:

אחרי התיקו נגד מכבי חיפה במחזור שעבר, יגיעו שחקני מכבי תל אביב לקרית שמונה וינסו לחזור למסלול הנצחונות. הצהובים ערכו הערב את האימון המסכם ומיד לאחריו יצאה הקבוצה צפונה, לבית מלון בקיבוץ הגושרים שם תשהה עד המשחק. המאמן מוטי איוניר יחסר את ברק יצחקי וסאבו פאביצ'ביץ' הפצועים ואת אלירן עטר המורחק. שחקן נוסף שיעדר הוא הקשר הבוסני האריס מדוניאנין שטס לארצו לטפל בבעיה אישית, וישוב ארצה רק ביום שני.

גיא חיימוב יפתח בשער ויפגוש את קבוצתו מהעונה שעברה. על פי התרגול באימונים האחרונים, יפתח שרן ייני לצידו של ניבאלדו במרכז ההגנה, כאשר הקרואטי הצעיר רוברט פונצ'ץ יתופקד בקישור האחורי יחד עם רפי דהן ומשה לוגסי. גיז'רמו ישראלביץ' ישוב להרכב, לאחר תקופה ארוכה ודור מיכה ורוברטו קולאוטי ישלימו את החוליה הקדמית.

"ברור שאנחנו יוצאים לאחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגה" אמר איוניר לקראת המשחק. "ויחד עם זה נעשה הכל כדי להמשיך בדרך בה התחלנו השנה - עם מחוייבות, נחישות וכדורגל טוב במטרה לחזור מקרית שמונה עם תוצאה טובה".

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: איתן טיבי

הבלם הצטרף בינואר שעבר לקרית שמונה לאחר שלא הצליח להשאיר חותם בליגה הבלגית משם שב לארץ. עבור טיבי בן ה-24 שנחשב לבאנקר של רן בן שמעןן בהגנה יהיה זה מבחן רציני נגד החוליה ההתקפית המסוכנת של מכבי תל אביב. יכולת טובה שלו בראשון ללא ספק עשויה להעלות את המניות שלו ואולי אף לסלול לו את הדרך לקבוצה גדולה יותר בהמשך.

מכבי תל אביב: משה לוגסי

הקשר הצעיר תפס בתחילת העונה מקום של קבע בהרכב של הצהובים והפגין כושר נפלא. מאז שנפצע לפני הטיסה לטורקיה למשחק עם בשיקטאש ונעדר מספר שבועות הוא מתקשה לחזור לעצמו ולהפגין את אותה יכולת במרכז המגרש. בראשון יחזור לוגסי להרכב הפותח לראשונה מאז נפצע ואם ישחזר בצוותא עם רפי דהאן את יכולתו מתחילת העונה, מרכז הקישור של הצהובים יחזור להיות דומיננטי והקבוצה תוכל להמשיך את שרשרת הניצחונות בליגה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבלדו, שרן ייני, יואב זיו, רוברט פונצ'ץ, רפי דהן, משה לוגסי, גיז'רמו ישראלביץ', דור מיכה, רוברטו קולאוטי (מוסא קונאטה).

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully