וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני רק צריך לשלוח את מסי לשחק"

מאמן ברצלונה היה כהרגלו מרוצה מהכוכב שהבקיע צמד, פיקה ייעדר כשבועיים. היגואין: "אחרי כל הזמן שחיכיתי, אני ממש נהנה"

הבשורה העיקרית שיצאה מהקמפ נואו אתמול (שבת), אחרי ה-0:3 על סנטאנדר, הייתה פציעתו של ג'רארד פיקה. פיקה, שציין 150 הופעות במדי הבלאוגרנה, יצא מהמגרש שמונה דקות בלבד מפתיחת המשחק, כשהוא סובל מכאבים בשרירי הברך. רופאי המועדון בדקו את הבלם, ופסקו שהוא יאלץ להיעדר בשבועיים הקרובים.

שלוש דקות אחרי החילוף של פיקה, עלתה האלופה ל-0:1 משער של ליאונל מסי. מסי הוסיף שער נוסף עד לסיום, צ'אבי הוסיף וברצלונה סיימה עוד מחזור כשהיא ניצבת לפני היריבה הגדולה ריאל מדריד בטבלה. קשר הקבוצה תיאגו אלקנטרה הסביר בסיום: "הצלחנו לפצח את ההגנה של היריבה כבר במחצית הראשונה, וזה עזר לנו לנצח".

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה התייחס למאזן של מסי, שכבש את שערו ה-16 ב-12 משחקים: "הדבר היחיד שאני צריך לעשות זה לתת לו את החולצה מספר 10 ולשלוח אותו לשחק". גווארדיולה גם התייחס לפציעתו של פיקה, ואמר: "אלה דברים שקורים בכדורגל". לקראת המשחק בליגת האלופות נגד פלזן, הוא הוסיף: "אני מציב את הקבוצה הטובה ביותר שאני חש באותו הזמן שתנצח את המשחק".

"אני מפגין את אותה יכולת כמו קודם"

היריבה הגדולה של ברצלונה, ריאל מדריד, ניצחה גם היא בהפרש של שלושה שערים. לבלאנקוס לקח הרבה יותר זמן, ובמחצית המשחק התוצאה הייתה עדיין 0:0. אבל בדקה ה-46 הבקיע גונסאלו היגואין את שערו הראשון במשחק מתוך שלושה (קאקה הוסיף אחד), במה שהפך לשלושער השני הרצוף שלו בלה ליגה, והשלישי שלו בשבועיים האחרונים כולל זה שכבש מול צ'ילה במוקדמות המונדיאל.

היגואין, שהיה פצוע במשך חלק גדול מהעונה שעברה, אמר אחרי המשחק: "אני מאוד מאוד שמח להבקיע ולעזור לקבוצה. עד לפני כמה שבועות לא שיחקתי, אבל כרגע אני מפגין את אותה יכולת כמו קודם. אני מנצל את ההזדמנויות שאני מקבל, ואחרי כל הזמן שחיכיתי כדי לשחק, אני מאוד מאוד נהנה".

ז'וזה מוריניו דיבר על הצרות החדשות שמטרידות אותו, ואמר אחרי המשחק: "זה פשוט כאב ראש כשיש לך שני שחקנים כל כך טובים כמו היגואין ובנזמה. שניהם טובים. קארים החל את העונה בצורה טובה. כרגע היגואין נמצא בכושר טוב ומנצל באופן מקסימלי את היכולת שלו".

הליגה הספרדית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully