וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ליגת העל לנשים תיפתח ב-31 לאוקטובר

15.10.2011 / 17:55

יו"רי הקבוצות החליטו על התאריך לאחר פגישה עם יו"ר האיגוד. ארגון השחקניות פנה לגדעון בריקמן שיתערב בסכסוך העבודה

יושבי ראש קבוצות ליגת העל בכדורסל נשים נפגשו הערב (שבת) עם יו"ר איגוד הכדורסל שי שני ובפגישה נקבע כי הליגה תיפתח ב-31 לאוקטובר "בכל מצב וכל הרכבים של הקבוצות", כך נמסר בהודעת איגוד הכדורסל. הפגישה הגיעה לאחר שארגון שחקניות ליגת העל הודיע כי לא יפתח בשביתה לאור חוסר ההסכמה בנוגע למספר הזרות בעונה הקרובה בליגת העל, וזאת לאחר שכבר פתיחת הליגה נדחתה בשבועיים.

בהודעת איגוד הכדורסל נמסר עוד כי :"לאור הודעת שחקניות ליגת העל כי הן אינן שובתות, חוזרות כל קבוצות ליגת העל לפעילות סדירה ומלאה של אימונים ומשחקים. ראשי הקבוצות הביעו תקווה שההדברות בין האיגוד והשחקניות על הדרכים לקידום השחקנית הישראלית יימשכו ברוח טובה".

בינתיים פנה ארגון שחקניות הכדורסל ליו"ר החדש של מנהלת ליגת העל לנשים, גדעון בריקמן, ודרש ממנו להתערב ולמצוא פתרון לסכסוך העבודה. הכדורסלנית, ליעד סואץ קרני, פנתה בסוף השבוע לבריקמן בשם השחקניות וביקשה ממנו להיפגש באופן דחוף עם נציגות של השחקניות וההסתדרות ולדון איתן על הנושאים שבמחלוקת. סואץ קרני יחד עם נציגות נוספות של השחקניות – שי דורון, מיכל אפשטיין וגת מגידו, נפגשו ביום שישי עם יו"ר איגוד הכדורסל שי שני ולאחר כמעט שעתיים של דיון הופסקה הפגישה, לאחר שלא נרשמה כל התקדמות.

"התאכזבנו מאד מהפגישה ביום שישי, שי שני הציג קו מאד לא ברור", הגיבה סואץ-קרני בהודעה של ארגון השחקניות, "אנחנו נאבקות על עתיד כדורסל הנשים בישראל והוא מתעסק בהסברים למי יש או אין סמכות לשנות את מספר הזרות בליגה. אני מקווה שיו"ר המנהלת החדש גדעון בריקמן, שמגיע מעולם העסקים, יביא לפתרון מהיר של הנושאים השנויים במחלוקת, כדי שנוכל לפתוח את הליגה בזמן ולסייע לו לגייס תומכים כלכליים לליגת כדורסל הנשים בישראל".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully