וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ומ.ס אשדוד סיימו ב-2:2

סולליך (9) וצ'פוביץ' (62) העניקו פעמיים את היתרון למארחים, אבל אשדוד חילצה נקודה משערים של בן לולו (33) ופטי (77)

עם ניצחון בודד בארבעת משחקיה האחרונים, הגיעה עכו הלחוצה למשחק ביתי קשה מול מ.ס אשדוד, שדרסה את בית"ר ירושלים במחזור הקודם. פעמיים הצליחו המארחים להוביל במשחק, רק כדי לראות את אשדוד חוזרת ומשווה, בדרך ל-2:2 שמחלק את הנקודות בין שתי הקבוצות. עתה תקווה עכו להשיג מעט יותר משלושת משחקיה, מול הפועל ראשון לציון, בני סכנין ועירוני רמת השרון.

המארחים פתחו טוב את המשחק, והחלו לוחצים את שערה של אשדוד. כבר בדקה התשיעית פרץ סולליך מצד ימין, ומעשרים מטרים שלח טיל נהדר שלא הותיר סיכוי למרציאנו, שנאלץ להוציא את הכדור מהרשת. אשדוד לא ויתרה, ובדקה ה-33 חזרה אל המשחק, כשרביבו הרים כדור מצויין ומצא את ראשו של בן לולו שכבש מקרוב את השיויון. עד למחצית חזרו שתי הקבוצות לקצב האיטי, וירדו כשהן צמודות זו לזו.

עם פתיחת המחצית השניה חזרה עכו ללחוץ, ובדקה ה-62 הצליחה למצוא שוב את היתרון. סלליך, שכבש את השער הראשון מצא את שצ'פוביץ' בתוך הרחבה, והאחרון ירה את הכדור פנימה כדי לקבוע 1:2 לעכו. אלא שבדיוק כמו במחצית הראשונה, גם הפעם הלכה עכו אחורה ואיפשרה ליריבתה לצבור ביטחון ולחזור למשחק. בדקה ה-77 כבשה אשדוד את השיויון בפעם השניה, כשעידן שריקי התקדם יפה עם הכדור והרים אותו היישר אל ראשו של יא יא פטי, שנגח מקרוב וקבע 2:2.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב, יובל שבתאי, נבויסה מרינקוביץ' (שגיב כהן, 45), סינטיהו סלליך, ניקולס פלצ'וק (לואיס זומה, 74), סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש (גיורגי חריסטוב, 72), אדיר טובול, בן בוטבול (אפה אמברוז, 60), ניר ביטון, דוד רביבו, גדי קינדה, עידן שריקי, משה בן לולו (רוג'רס קולה, 60).

לדף המשחק

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully