וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 66 דקות לבן שהר בהפסדה של אוקזר

הישראלי יצא במצב של יתרון, קבוצתו הפסידה 3:1 לליל. שתי דקות לבן בסט ב-1:1 של ברסט, ניצחונות גדולים לליון ומונפלייה

המחזור ה-10 בצרפת נערך הערב (שבת) כאשר מונפלייה וליון נצמדו לפריס סן ז'רמן, שתתארח מחר אצל אז'קסיו. מונפלייה חזרה מפיגור של שני שערים ל-3:5 גדול מול דיז'ון, בעוד ליון גברה בקלות 1:3 על נאנסי החלשה. בן שהר שיחק 90 דקות בהפסדה של אוקזר 3:1 לליל, בעוד עדן בן בסט לא שותף ב-1:1 של ברסט מול קון. מארסיי שוב פישלה עם 0:0 נגד טולוז.

אוקזר - ליל 3:1

שתי קבוצות שהפסידו רק פעם אחת עד כה העונה (לשתיהן זה קרה מול מונפלייה) נפגשו בסטאד אבה דשאן, שם ליל ניצחה פעמיים בלבד בעשור האחרון. אוקזר, שלא נוצחה מאז מחזור הפתיחה ורשמה כבר שש תוצאות תיקו, קיבלה אחרי פציעה ארוכה את סדריק הנז'באר, הציגה גם את בן שהר בהרכב (66 דקות) ועלתה ליתרון משער של דניס אולייש (36) בעקבות טעות קשה של מיקאל לאנדרו. אלא שליל לא ויתרה ונהנתה משערי בכורה של שחקני הרכש: דימיטרי פאייה השווה בדקה ה-71, ואירניוש ילן הפולני הפך 11 דקות לאחר מכן, במגרש בו כיכב בחמש השנים האחרונות. מתיו דבושי חתם עם פנדל בתוספת הזמן.

ברסט - קון 1:1

כמו במשחק הקודם מול מארסיי, עדן בן בסט נותר פעם נוספת על ספסלה של ברסט, שהחמיצה עוד הזדמנות להשיג ניצחון בכורה העונה וסופרת כבר שמונה תוצאות תיקו מ-10 משחקים. שער של ברונו גרוז'י בכדור חופשי נהדר בדקה ה-45 העלה את ברסט ליתרון, אבל קון נעצרת האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד לחמישה, הודות לשוויון של תומא הורטו בדקה ה-85. בן בסט נכנס לשתי הדקות האחרונות, אך לא הושיע.

ליון - נאנסי 1:3

עדיין ללא ליסנדרו לופס הפצוע אבל עם כריס, אדרסון ויוהאן גורקוף שחזרו אחרי היעדרות ארוכה, ליון התאוששה מההפסד לפריס סן ז'רמן מול הקבוצה מולה היא הכי נהנית לשחק בליגה. מאז מרץ 2000, אז ניצחה נאנסי 0:1, 12 מ-13 מפגשי הליגה בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של ליון, ורק אחד בתיקו. הסיפור חזר על עצמו פעם נוספת, ונאנסי נותרה במקום האחרון. שש דקות הספיקו לליון, כשמישל באסטוס המצוין כבש צמד בבעיטה חופשית (25) ופנדל (31) ובתווך גם בפטימבי גומיס מצא את הרשת (28). ג'ו גוק ג'ונג צימק שתי דקות לסיום.

מונפלייה - דיז'ון 3:5

שתי הקבוצות הגיעו אחרי שני משחקים ללא ניצחון וסיפקו יופי של דרמה. בנג'מין קורנייה העלה את דיז'ון ליתרון של שני שערים עם צמד מהיר (9 ו-11) אבל עצמי של סטיבן פול (27) החזיר את מונפלייה לעניינים והיא הוסיפה עוד מהפך גדול למאזנה העונה. אוליבייה ז'ירו כבש שלושער נפלא (50, 58 בפנדל ו-81) וסולימאן קמארה כבש גם הוא (64), תומא גרבר צימק בתוספת הזמן. מונפלייה נצמדת לפריס סן ז'רמן וליון.

משחקים נוספים:

טולוז - מארסיי 0:0

אוויאן - סנט אטיין 2:1
לאוויאן: יאניק סגבו (59). לסנט אטיין: לורן באטלס (46), פייר אובמיאנג (51)

ניס - בורדו 0:3
לניס: אריק מולונגי (11), דויד הלבויק (35), פרנסואה קלרק (65)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully