וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאנו הפסידה לפזארו 69:66

יריבתה הבאה של מכבי ת"א ביורוליג נראתה נורא וקלעה רק 4 נק' ברבע השלישי. אפס איסטנבול ניצחה את ארדמירספור

בזמן שמכבי תל אביב מתכוננת לפתוח את העונה שלה בליגת העל, יכול דיויד בלאט להיות מרוצה מהחדשות שהגיעו מאיטליה, שם הפסידה יריבתה הראשונה של הצהובים ביורוליג, מילאנו, לסקאבוליני פזארו 69:66. פזארו הוליכה כבר מהפתיחה, והצליחה לפתוח פער של 8 נקודות במחצית. הרבע השלישי היה נוראי מבחינת כדורסל, כששתי הקבוצות פשוט לא מוצאות את עצמן ואת הטבעת, ומילאנו קולעת רק 4 נקודות לעומת 9 של יריבתה. ברבע האחרון הצליחו האורחים לעשות קאמבק מרשים, אבל זה לא הספיק, ופזארו חגגה את הניצחון. ריצ'ארד היקמן הוליך את המנצחים עם 20 נקודות, דניאל האקט הוסיף 17. את מילאנו הוליך מאליק האריסטון עם 13, אטוניס פוטסיס הוסיף 12. דנילו גלינארי היה חלש עם 8 בלבד.

יריבה נוספת של מכבי תל אביב, אפס איסטנבול לא התקשתה במשחק הליגה שלה, כשדרסה בחוץ את ארדמירספור 53:89. המארחים עוד היו במשחק בפתיחה, אבל ריצת 10:25 ברבע השני של אפס הביאה לבריחה, כשהמחצית השניה הוקדשה להגדלת ההפרש. סשה וויאצ'יץ' הוליך את קלעי אפס עם 18 נקודות, כשאסטבן באטיסטה מסייע לו עם 17 נקודות.

מולי קצורין נחל הערב הפסד צורב בליגה עם פרנקפורט הגרמנית לבון, 79:64. קבוצתו של קצורין נראתה רע בפתיחה ואל המחצית הגיעה רק עם 34 נקודות לעומת 41 של יריבתה. רבע שלישי נוראי של פרנקפורט בו היא קולעת רק 12 נקודות איפשר לבון לתפוס מרחק בדרך לניצחון קל. סימונאס סרפינאס הוליך את בון עם 20, ג'סטין גריי קלע 21 לפרנקפורט.

רוברט רותבארט שוב לא שותף במשחקה של אולימפיה לובליאנה, הפעם בניצחון החוץ של הקבוצה מול סדויטה זאגרב 93:101 בליגה האדריאטית. המשחק היה פרוע, כששתי הקבוצות כמעט ולא שומרות, ובסיום המחצית הוליכה לובליאנה ב-5. זאגרב עוד הפכה את התוצאה והוליכה ברבע השלישי בעצמה ב-5, אבל רבע אחרון מצויין של לובליאנה העניק לה את הניצחון. סאלין הוליך את לובליאנה עם 23 נקודות.


כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully