וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני רמת השרון ניצחה את מכבי פ"ת 2:3

מרקו בלבול בדרכו הביתה, לאחר שקבוצתו שמטה יתרון 2:0 בדרך להפסד ביתי. סוויסה כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

מרקו בלבול סיים את דרכו במכבי פתח תקוה. המאמן אמנם הוביל את הקבוצה לשני הפסדים בלבד בשבעת המשחקים שלו בליגת העל, אך קיבל בשבוע שעבר אולטימטום מהבעלים של הקבוצה, עמוס לוזון, כי במידה ולא ינצח את עירוני רמת השרון בבית, הוא יסיים את דרכו בקבוצה. במשך דקות ארוכות הרגיש בלבול בטוח יחסית, כשקבוצתו הוליכה 0:2 ונראתה בדרכה הבטוחה לניצחון, אבל התפרקות במחצית השניה איפשרה לרמת השרון לחזור אל המשחק, לחולל מהפך בדרך לניצחון 2:3 מדהים באיצטדיון רמת גן, ושלח את בלבול הביתה בשלב מוקדם מאוד של העונה.

האורחים היו קרובים למצוא את הרשת כבר בדקה הראשונה, אבל לירן שטראובר הדף היטב ומנע את השער. פתח תקוה התעוררה, החלה לתקוף בעצמה, ובדקה ה-27 הצליחה סוף סוף לכבוש, כשציון צמח מקבל כדור עומק נהדר מטל מעבי, ומול השוער לא התקשה לקבוע 0:1. מה שהעיב על המשחק שעל הדשא היה מהומה שהתרחשה ביציעים במהלך המחצית.

אחד האוהדים קילל את ראש עיריית רמת השרון, והדבר הוביל לתגרה שהתפתחה ביציעים, והסתיימה רק עם סיוע הסדרנים והשוטרים. שתי הקבוצות חזרו אל הדשא, ופתח תקוה חיכתה רק שתי דקות עד שמצאה את השער השני, כשויקטור מרעי מפצח את הגנת רמת השרון. האורחים לא הרימו ידיים והחלו בקאמבק שלהם בחזרה אל המשחק בדקה ה-54, כשאלן מסודי ירה כדור מצויין, שטראובר הדף ואורן ניסים כבש מקרוב את השער המצמק.

העולה החדשה המשיכה במומנטום, ובדקה ה-65 קבעה 2:2, אחרי שמסודי שוב עשה צרות להגנת האורחים, והעביר כדור רוחב ליוסי אופיר שמקרוב כבש בקלות את השיויון. נגמר? לא אם אתם שואלים את רמת השרון. העולה החדשה התעלמה ממצבו הלא ברור של מרקו בלבול, ניצלה הרחקה טיפשית של עומר גולן שהתעמת עם השופט ליאני, המשיכה להאמין, ובתוך תוספת הזמן הדהימה את אוהדי פתח תקוה ביציעים, כשתומר סוויסה עבר את המגן שלו, ומול שטראובר כבש את שער הניצחון הדרמטי והעניק לקבוצתו את הניצחון.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, ניצן דמארי, תומר אלבז, טל מעבי; מרואן קבהא, ג'סטיס וומפור (מריו צ'ארביץ', 85), דני פרדה (אסי משיח, 87), ציון צמח (עומר גולן, 76), טל בן חיים, ויקטור מרעי.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר; נאור פסר, יניב לביא, סטיבי ליפניה, עמיר נוסבאום; יוסי אופיר, גל בראל, משה אבוטבול, אלן מסודי, תומר סויסה, אורן ניסים (בן בן שושן, 67).

לדף המשחק

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully