וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

משחק הצמרת הסתיים בחלוקת נקודות צודקת. האורחים עלו ליתרון משער של אוהד קדוסי (42), ננאד מרינקוביץ' (57) השווה

אחרי שלושה ניצחונות רצופים של 0:1, בני יהודה לא רצתה לטעום היום (שבת) את התוצאה הזו מהצד השני, ידעה לחזור מפיגור והשיגה נקודה ב-1:1 מול בני סכנין. לכתומים הייתה אפשרות לטפס באופן זמני למקום השני בעזרת ניצחון בבלומפילד מול בני סכנין, אבל הסתפקו בנקודה ונותרו במקום השלישי עם 14 נקודות. שתי הקבוצות שומרות על מקומן בצמרת עם משחק רביעי ברציפות ללא הפסד

שלומי דורה יכול להיות מרוצה מאוד מפתיחת העונה של קבוצתו, שצוברת נקודות בקצב נאה ועוד עשויה להתגלות כסוס השחור, כאשר אסור לשכוח כי שתי נקודות הופחתו ממאזנה. הפעם הוכיחה סכנין כי היא מסוגלת להסתדר גם ללא שעריו של מהראן ראדי שפגש את האקסית, כשאוהד קדוסי כבש את הראשון שלו העונה בדקה ה-42. בני יהודה, מנגד, שוב הזכירה עד כמה היא תלויה בפדרו גלבאן, שהבליח לרגע ובישל את שער השוויון לננאד מרינקוביץ' בדקה ה-57.

שעת הצהריים כנראה השפיעה על שתי הקבוצות בפתיחה, ובעיקר על דינו אנדלובו, שרשם החמצה כבר בדקה השביעית. ראדי היה הראשון להתעורר בסכנין, עם בעיטה חופשית אותה עצר דלה איינוגבה בדקה ה-12 וניסיון נוסף מרחוק ארבע דקות לאחר מכן. בדקה ה-42 נשבר הקרח, כשקדוסי חלף על פני שלושה שחקנים כתומים והכניע את איינוגבה. שער ליגה ראשון לקדוסי מאז החזרה לסכנין, שירדה להפסקה ביתרון 0:1.

עם פתיחת המחצית השנייה שלח יוסי אבוקסיס למערכה את אמיר עגיוב הצעיר על חשבון איציק עזוז, על מנת לתגבר את החלק הקדמי. בדקה ה-57 השינוי נשא פרי, כשדינו אנדלובו חטף כדור והעביר לגלבאן, שבישל למרינקוביץ' את השוויון. גלבאן יכול היה להפוך את התוצאה בדקה ה-79, אך מוחמד קנדיל עצר אותו.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (אמיר עגיוב, 46), דן מורי, אביב חדד (נפצע - גל כהן, 39), כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', שלו מנשה, עוז ראלי, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו (פיני בלילי, 69).

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה (אחמד קאסום, 69), מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי (רן רול, 84), קוסטדין אזורוב.

לדף המשחק

בני יהודה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully