וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "נבחרת אנגליה חייבת מאמן אנגלי"

מנג'ר ארסנל לא מעוניין להחליף את קאפלו: "רדנאפ מוכן", וטוען: "חובה לקחת את רוני ליורו, אנגליה לא פייבוריטית"

רק לפני מספר ימים טען סוון גוראן אריקסון, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, כי ארסן ונגר צריך להיות היורש של פאביו קאפלו בנבחרת. אלא שמסתבר כי הצרפתי הוותיק כלל לא חושק בתפקיד. מנג'ר ארסנל הבהיר בצורה חד משמעית כי אין בכוונתו לאמן את הנבחרת.

"בשבילי, נבחרת אנגליה צריכה מאמן אנגלי ולעולם לא אשנה את דעתי בנושא. אני דבר בעיקרון הזה וחושב שזה חשוב עבור הנבחרת. הרי גם אם מאמן זר יזכה באליפות אירופה, תגידו שזה לא לגמרי ניצחון אנגלי", אמר ונגר.

המנג'ר ציין מי המועמד הראוי מבחינתו להחליף את קאפלו: "הארי רדנאפ מועמד, הוא אנגלי, הוא מוכן, הוא ישמח לזה וכבר בחרתם אותו לתפקיד. שלא יהיה לכם ספק שזה מה שיקרה".

ונגר נשאל אז האם נבחרת צרפת הייתה לוקחת מאמן כמו רדנאפ וצחק: "הוא יודע את ההמנון? קודם תלמדו אותו זה".

על סיכויי הנבחרת ביורו אמר: "עבורי אנגליה לא פייבוריטית. אולי יהיה להם סיכוי אם הם יתחברו לפני האליפות והשחקנים הבולטים - רוני וג'רארד - יהיו בכושר פנטסטי. ההיררכיה מגביע העולם נמשכה במוקדמות כשספרד, הולנד וגרמניה עלו בקלות יותר משאר הנבחרות. הסיכויים של אנגליה וצרפת לעשות משהו מיוחד באליפות נמוכים משל השלוש הללו".

הצרפתי התייחס גם להשעיית ווין רוני: "אם אתה רוצה לנצח, אתה חייב לקחת את השחקן הכי טוב שלך לטורניר גם אם הוא לא ישחק שלושה משחקים. רוני שחקן ענק שהייתה לו תגובה רעה. ראיתי דברים כאלה גם מזידאן ושחקנים גדולים אחרים. לפעמים זו תוצאה של לחץ".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully