וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית: "השחקנים בקבוצה הופכים הכל לקל יותר"

15.10.2011 / 8:41

הרכש של מכבי ת"א מסביר את פתיחת העונה הטובה: "מצאתי את המקום שלי בקבוצה. לבלאט יש ביטחון בי וזה משפיע"

אחרי פתיחת העונה המוצלחת בליגה האדריאטית ובגביע צ'אנס, האלופה מכבי תל אביב מוכנה גם לפרמיירה בליגה המקומית. הצהובים יתארחו ביום ראשון (20:50, ספורט5) בגן נר אצל הפועל גלבוע/גליל. "מרגש לפתוח את העונה הישראלית", אמר דווין סמית לוואלה! ספורט. "אמנם שיחקנו כבר בליגה האדריאטית, אבל תמיד טוב לפתוח את הליגה. יש את גליל ואחרי זה נפתחת עוד ליגה -היורוליג - כך שאנחנו צריכים להתכונן לכל משחק ומשחק, כי כל מסגרת היא שונה", מזהיר השחקן.

סמית הסביר את יכולתו הטובה העונה: "מצאתי את המקום שלי בקבוצה. אני מוקף בשחקנים טובים וכישרוניים והם הופכים את הכל לקל יותר. השחקנים בקבוצה שלנו הופכים כל שחקן לטוב יותר וכולם עוזרים לך לבצע את הדברים טוב יותר. גם למאמן דיוויד בלאט יש ביטחון בי וזה משפיע. בלאט בוטח בשחקנים שלו והשחקנים בוטחים אחד בשני וזה עוזר לנו הן מבחינה אינדיבידואלית והן מבחינה קבוצתית".

האמריקאי התייחס למשחק ביום חמישי, בו התקשו הצהובים מול הפועל חולון: "זה לא היה ניצחון יפה, אבל ניצחון זה ניצחון. היינו צריכים לשחק יותר טוב. אני לא יודע למה היה לנו קשה, אולי בגלל שלא היינו מרוכזים לאורך כל המשחק. זה לא קרה בגלל ש'הורדנו הילוך' כי ניצחנו בהפרשים גדולים את המשחקים האחרונים. אולי זו נגזרת של עייפות שהיתה לנו. אפשר גם להסתכל על הדברים החיוביים: משחק כמו שהיה לנו מול חולון יכול להכין אותנו להמשך העונה. הרי לא נשברנו".

גם הקפטן טל בורשטיין התייחס לפתיחת הליגה הישראלית: "כבר פתחנו את העונה אז ישנה פחות התרגשות תמיד קשה לשחק בגן נר, אבל נצטרך צריך לבוא ולשחק טוב כמו תמיד". על הזכייה בגביע צ'אנס אמר: "אנחנו שמחים כמובן שזכינו. אבל לא שיחקנו טוב ונתנו להם לחזור למשחק. אני שמח ששמרנו על היתרון וניצחנו. האם היה לנו קשה יותר בגלל המאמנים שנמצאים בחולון? כמובן שדן שמיר מכיר אותנו, מכיר את דיוויד ואת השיטה, אבל אני חושב שבמקביל אנחנו לא שיחקנו טוב כפי שהיינו צריכים, זה קורה וצריך גם לדעת לנצח משחקים כאלה".

ליגת העל יוצאת לדרך: סיקור מיוחד

אוהד גרינוולד בודק האם יש ליגה ללא מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully