וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: הגרלה קלה לקבוצות הגדולות

ריאל מדריד תשחק מול פונפרדינה, ברצלונה מול ל'הוספיטלט, בשלב 32 הגדולות. מאיורקה תפגוש את ספורטינג חיחון

בעונה שעברה גביע המלך הספרדי נגמר עם קלאסיקו ענק בין ריאל מדריד לברצלונה, שהוכרע רק בעזרת של של כריסטיאנו רונאלדו בהארכה. הגביע הספרדי, שבעיני הקבוצות הגדולות בדרך כלל נחשב פחות מאשר הליגה המקומית וליגת האלופות, הפך לזירת קרב נוספת בין שתי הקבוצות הגדולות, מה שהוסיף לו עניין רב.

היום (שישי) הוגרלו משחקי הסיבוב הרביעי בו משחקות 32 קבוצות והוא השלב אליו נכנסות קבוצות הליגה הראשונה. המשחקים נערכים בשיטת מפגש כפול. מחזיקת הגביע ריאל מדריד, שידעה בעבר קשיים מול קבוצות קטנות במפעל, תתמודד מול פונפרדינה הממוקמת בחבל לאון הצפוני וירדה בעונה שעברה לליגה השלישית. אלופת ספרד ואירופה ברצלונה, זכתה גם היא להגרלה נוחה ותפגוש את ל'הוספיטלט מהליגה השלישית לדרבי קאטלוני.

שתי הנציגות הנוספות של ספרד בליגת האלופות ולנסיה ו-ויאריאל ישחקו מול קבוצות ליגה שלישית גם הן. העטלפים ייפגשו את קאדיז, אשר מכונה "הצוללת הצהובה". ויאריאל, "הצוללת הצהובה" הבכירה יותר, תשחק מול מיראנדס. מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד תפגוש את ספורטינג חיחון בקרב על טהרת הליגה הבכירה. במשחקים בולטים נוספים, אתלטיקו מדריד פוגשת את אלבסטה וסביליה את סן רוקה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully