וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערים ניצחה 2:3 את שוויץ

הנבחרת חזרה מפיגור 2:0 בזכות רמזי ספורי, מיכאל אוחנה ואלי הרוש, ותתמודד בשני על העלייה לאליפות אירופה מול איסלנד

אחרי התבוסה 4:1 ליוון, השיגה נבחרת הנערים של ישראל את ניצחונה הראשון בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. שחקניו של עופר פביאן ניצחו 2:3 את שוויץ אחרי שחזרו בצורה מדהימה מפיגור 2:0. כידוע, שתי הנבחרות שיסיימו את הטורניר במקומות הראשונים הן אלה שיעפילו לשלב העילית של המפעל שיתקיים בתחילת השנה הבאה.

פתיחת המשחק לא בישרה טובות לנבחרת הישראלית שירדה למחצית בפיגור 2:0 משערים של שפטים סולימאני (25) ושאני טרשהאי (37). עם פתיחתה של המחצית השנייה, רמזי ספורי כבש והחזיר את ישראל למשחק. כעבור שש דקות השיגה ישראל את השיוויון מרגליו של מיכאל אוחנה המחליף. בדקה ה-59 השלימו הנערים את המהפך עם שער של אלי הרוש, 2:3 לישראל. שתי דקות לאחר כיבוש השער, הורחק עמאר מסרואה בכרטיס צהוב שני. למרות החסרון המספרי הצליחו הנערים לשמור על התוצאה עד לסיום, והשיגו את הניצחון החשוב.

במשחק המקביל בבית נרשמה הפתעה כאשר איסלנד גברה 0:1 על יוון, ובמצב הנוכחי כל הקבוצות בבית עם ניצחון והפסד. ביום שני (12:00) יסיימו חניכיו של עופר פביאן את טורניר המוקדמות במשחק מכריע מול איסלנד באצטדיון בראשון לציון. שוויץ תפגוש את יוון באותה השעה באצטדיון העירוני בבת ים.

מאמן הנבחרת עופר פביאן אמר בסיום המשחק לאתר ההתאחדות: "זה ניצחון משמעותי שנתן תקווה להעפיל לשלב הבא. לכל הצוות המקצועי זה היה חשוב שהנערים הביאו במחצית השנייה את היכולות שלהם. יש לנו נבחרת שמסוגלת לנצח כמעט כל נבחרת בגילאים האלו, יש לנבחרת הזאת אופי לקום ממצבים קשים כמו אחרי ההפסד ליוונים ביום רביעי, והכי חשוב זו נבחרת שמנצחת דרך כדורגל טוב.

"אני וכל הצוות יודעים מה יש לנו בידיים ואנחנו שמחים שהילדים האלה הוכיחו היום מה יש להם ברגליים", הוסיף המאמן. "עדיין לא עשינו שום דבר, צריך להראות נגד איסלנד מה שהראנו בחצי השני היום. אסור לזלזל בהם, הם החמיצו המון מצבים נגד שוויץ, אבל עדיין אני אומר שלא חשוב נגד מי אנחנו משחקים ברגע שאנחנו מביאים את היכולות והדברים הטובים שלנו על המגרש".

הרכב נבחרת ישראל: מהדי זועבי, עאמר מסארוה, דין סיף, שחר פיבן, אלי הרוש (מוחמד אבו אל היג'א, 61), טריקו גטהון, רמזי ספורי (דניאל אלדד, 79), שון גולדברג, דור פרץ, עדן שמיר (מיכאל אוחנה, 34), אייל ויסמן.

הרכב נבחרת שוויץ: נובם באומן, מייקל גונקאלבס, דניאל גרטו (אלכס גאות'יר, 71), מנואל רידווג, גנט מזרקו, אוליבר קוסטודיו, שפטים סולימאני, שאני טרשהאי, מיגל קסטרומן, ג'ואל קלר (לוקאס ת'וני, 17), גרגורי קרלן.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully